Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00076328/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka I przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jelcz-Laskowice
1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Łubkowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa, 24
1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48713817148
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka I przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17d8167e-a234-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056555/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00076328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 538198,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach – etap I z podziałem na części:
1) Część 1 – Meble i wyposażenie sal.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 1 do OPZ - część 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39121000-6 - Biurka i stoły
39112000-0 - Krzesła
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39531000-3 - Dywany
34912100-4 - Wózki popychane
39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory
4.5.5.) Wartość części: 237832,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach – etap I z podziałem na części:
1) Część 2 – Urządzenia RTV, medialne, komputery.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 2 do OPZ - część 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
30231320-6 - Monitory dotykowe
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 95529,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach – etap I z podziałem na części:
1) Część 3 – Pozostałe wyposażenie .
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 3 do OPZ - część 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42968300-2 - System do podawania papieru toaletowego
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
4.5.5.) Wartość części: 55636,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach – etap I z podziałem na części:
1) Część 4 – Zabawki.
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 4 do OPZ - część 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39292000-5 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37510000-6 - Lalki
37520000-9 - Zabawki
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 61349,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa i montaż wyposażenia żłobka i przedszkola nr 3 w Jelczu-Laskowicach – etap I z podziałem na części:
1) Część 5 – Kuchnia - wyposażenie .
2. Zadanie polega na zakupie, dostawie i montażu fabrycznie nowego wyposażenia wraz z transportem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie przy ul. Świętochowskiego 2 Jelczu-Laskowicach.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu, specyfikacja techniczna zostały zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym, Załącznik nr 11 do SWZ oraz załączniku nr 5 do OPZ - część 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221180-2 - Naczynia do gotowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221150-3 - Termosy
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
39221130-7 - Pojemniki na żywność
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39141100-3 - Regały
39221200-9 - Zastawa stołowa
39221210-2 - Talerze
34912100-4 - Wózki popychane
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39223000-1 - Łyżki, widelce
4.5.5.) Wartość części: 92088,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223940,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422701,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223940,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP - 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223940,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109799,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154857,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110021,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP - 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110021,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51335,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206529,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51335,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP – 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51335,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53998,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164943,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53998,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP - 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53998,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60722,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161818,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60722,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTROTEKA ANNA WIRKUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP - 5451637268
7.3.3) Ulica: Ul. 3 Maja 17/L1
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60722,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z JELCZA-LASKOWIC
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. B. Świętochowskiego 1 w Jelczu-Laskowicach
- Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jelczu-Laskowicach
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
- Budowa kontenera technicznego oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Techników 4 a, b, c w Jelczu-Laskowicach
więcej: przetargi w Jelczu-Laskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.