Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00137910/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
- 2021/BZP 00149774/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-16
- 2021/BZP 00253635/01 - Wynik z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144602 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego i drukującego do analizy kryminalnej na rzecz izb administracji skarbowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-333
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 71 3652403
1.4.8.) Numer faksu: 17 3652782
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
finanse publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144602
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00137910/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą niżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie zgodności oferowanego urządzenia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia:
Część I zamówienia:
- Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie
z normą ISO 9001,
- Parametry sprzętu oferowanego przez Wykonawcę dla części I – załącznik nr 2.1 do SWZ.
Część II zamówienia:
- Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001,
- Parametry sprzętu oferowanego przez Wykonawcę dla części II – załącznik nr 2.2 do SWZ.
Część III zamówienia:
- Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001,
- Parametry sprzętu oferowanego przez Wykonawcę dla części III – załącznik nr 2.3 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą niżej wymienione przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie zgodności oferowanego urządzenia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia:
Część I zamówienia:
- Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie
z normą ISO 9001,
- Parametry sprzętu oferowanego przez Wykonawcę dla części I - PO ZMIANACH (10.08.2021 r.) – załącznik nr 2.1 do SWZ.
Część II zamówienia:
- Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001,
- Parametry sprzętu oferowanego przez Wykonawcę dla części II - PO ZMIANACH (10.08.2021 r.) – załącznik nr 2.2 do SWZ.
Część III zamówienia:
- Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO 9001,
- Parametry sprzętu oferowanego przez Wykonawcę dla części III – załącznik nr 2.3 do SWZ.
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.