Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109040/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
- 2021/BZP 00112754/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144615 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów przy ulicy Budowlanej 1 w Ketrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897522660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.komunalnikketrzyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów przy ulicy Budowlanej 1 w Ketrzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d389b35-dffb-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kętrzynie w ramach osi Priorytetowej 5 – „Środowisko Przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów”, Działania 5.1- „Gospodarka Odpadowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177777,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dostawa i montaż wszystkich urządzeń i instalacji niezbędnych do prawidłowej pracy wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania odpadów przy ul. Budowlanej 1 w Kętrzynie,
2) Rozruch i uruchomienie wykonanej instalacji,
3) Przeszkolenie załogi Zamawiającego,
4) Świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego i awaryjnego.
5) Szczegółowe wytyczne zamówienia zawiera opis przedmiotu (OPZ) zamówienia stanowiący Załącznik do SWZ
6) Wizyjny system kontroli winien spełniać wymagania dotyczące monitoringu wizyjnego wynikające z przepisów art. 25 ust. 6a-6c ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779, 784.).
7) Wizyjny system kontroli winien spełniać wymagania dotyczące monitoringu wizyjnego wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 roku w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub składowania odpadów (Dz. U. 2019 poz. 1755)
2. Parametry techniczne zastosowanych urządzeń, sprzętu i okablowania winny być zgodne z normą PN-EN 62616-4:2015-06:, Systemy dozoru wizyjnego stosowane w zabezpieczeniach – część 4.Wytyczne stosowane lub normy, którą przedmiotowa norma zostanie zastąpiona.
3. Zamawiający poleca aby Wykonawca w celu prawidłowego oszacowania przedmiotu zamówienia dokonał wizji lokalnej na obiekcie tj. baza PGK „Komunalnik” Sp. z o.o. ul. Budowlana 1 w Kętrzynie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189568 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infinity Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422971160
7.3.3) Ulica: Składowa 12
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ " KOMUNALNIK SP. Z O.O."
- Opracowanie dokumentacji na roboty zabezpieczające obiekt mostowy przy ul. Podmiejskiej w Reszlu - postępowanie II
- Utwardzenie działki 3-271/27 z odwodnieniem, teren przylegający do budynków Mielczarskiego 9 i Daszyńskiego 16
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.