Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00098636/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144621 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa – Nadleśnictwo Poddębice, Leśnictwo Sworawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930186230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: P. Czajkowskiego 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-171
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713252562
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa – Nadleśnictwo Poddębice, Leśnictwo Sworawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af763cce-d8d4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098636/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.270.8.2021.TPBN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148044 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszywa łamanego w ramach zadania
inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi leśnej nr 26 w leśnictwie Sworawa na terenie
Nadleśnictwa Poddębice”.
2) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku
Zamówień Publicznych (CPV):
Główny kod CPV: 14212300-3 – kamień pokruszony lub rozłupany
3) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywne dostawy do miejsca wbudowania
(lokalizacji zadania inwestycyjnego) następujących materiałów:
a) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w ilości 860 ton,
b) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 mm w ilości 730 ton,
c) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/5 mm w ilości 100 ton,
4) Zawilgocenie kruszywa łamanego wskazanego powyżej w momencie dostawy, nie może
przekraczać 12%. 5) Wskazane powyżej kruszywo musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Technicznej
stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
6) Zadanie inwestycyjne w ramach którego będą realizowane dostawy zlokalizowana jest na
terenach leśnych o współrzędnych geograficznych 51.915762N; 19.011844E; (województwo
łódzkie, powiat poddębicki.
7) Droga leśna prowadząca od drogi publicznej do miejsca realizacji zadania inwestycyjnego
zapewnia możliwość wjazdu ciągnika siodłowego z naczepą.
8) Dostawy będą świadczone w terminie od dnia podpisania umowy do 31.08.2021 r.
9) Minimalna ilość dziennych dostaw to 250 ton. Dostawy realizowane będą w oparciu o
harmonogram dostaw w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 16:00. Dostawy
realizowane będą w terminie 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego/mailowego przez
przedstawiciela Zamawiającego.
10) Przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty,
warunkujące dopuszczenie dostarczanego kruszywa do obrotu, w tym w szczególności: atesty,
deklaracje zgodności, certyfikaty krajowe/europejskie oceny techniczne, zaświadczenie o
jakości, protokoły badań
11) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w rozdziale 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140934,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170041,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140934,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kupczyk Grażyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 731493838
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 9
7.3.4) Miejscowość: Uniejów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-210
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grażyna Kupczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Grażyna Kupczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140934,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-312021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.