Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096380/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy (siedziby oraz jego Oddziałów w Toruniu, Włocławku i Inowrocławiu)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Stanisława Konarskiego 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatusbdg@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bydgoszcz.stat.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bydgoszcz.stat.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy (siedziby oraz jego Oddziałów w Toruniu, Włocławku i Inowrocławiu)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13375ef4-aaae-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082143/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096380/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-WAD.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74266,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych, paczek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwrotów przesyłek pocztowych niedoręczonych. Świadczenie usług pocztowych dotyczy następujących lokalizacji:
1) Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz,
2) Urząd Statystyczny w Bydgoszczy Oddział w Toruniu, ul. Adama Mickiewicza 10-16, 87-100 Toruń,
3) Urząd Statystyczny w Bydgoszczy Oddział we Włocławku, ul. Piekarska 16a, 87-800 Włocławek,
4) Urząd Statystyczny w Bydgoszczy Oddział w Inowrocławiu, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław
Część przesyłek listowych Urzędu Statystycznego w Bydgoszcz będzie nadawana przez Zakład Wydawnictw Statystycznych w Warszawie Zakład Poligraficzny Nr 2 w Radomiu ul. Planty 39/45, 26 – 600 Radom
w Urzędzie Pocztowym Radom 1, ul. Władysława Beliny Prażmowskiego 2.
3. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający. Przesyłki muszą być doręczane w oryginalnych kopertach Zamawiającego i nadawane wyłącznie na podstawie dokumentów i druków potwierdzenia nadania, doręczenia i odbioru wypełnionych przez Zamawiającego. Zarówno na kopertach jak i na ww. dokumentach i drukach muszą znajdować się dane adresowe Zamawiającego (musi figurować na nich jako nadawca).
4. Poprzez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
1) przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (Format S, M, L):
1) zwykłe - przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii, zwane dalej „zwykłymi ekonomicznymi”,
2) priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii, zwane dalej „zwykłymi priorytetowymi”,
3) polecone - przesyłki rejestrowane niebędąca przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane
i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, zwane dalej „poleconymi ekonomicznymi”,
4) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane
w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, zwane dalej „poleconymi priorytetowymi”,
5) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane (polecone) zwykłe lub priorytetowe, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za potwierdzeniem odbioru, zwane dalej odpowiednio „poleconymi ekonomicznymi ZPO” oraz „poleconymi priorytetowymi ZPO”.
2) Wymiary przesyłek wynoszą:
a) przesyłek listowych:
Format S – maksymalny wymiar koperty C5 (162x230x20mm) – do 500g
Format M – maksymalny wymiar koperty C4 (229x324x20mm) – do 1000g
Format L – ponad wymiar koperty C4 (suma wymiarów nie może przekroczyć 900mm, przy czym długość nie może być większa niż 600mm) – do 2000g
b) przesyłek listowych nadawanych w formie rulonu wynoszą: Maksimum: suma długości plus podwójna średnica - 1040 mm, przy czym największy wymiar (długość) nie może przekroczyć 900 mm Minimum: suma długości plus podwójna średnica - 170 mm, przy czym największy wymiar (długość) nie może być mniejszy niż 100 mm
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm
3) paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A i B):
6) zwykłe - paczki nierejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii, zwane dalej „zwykłymi ekonomicznymi”,
7) priorytetowe - paczki nierejestrowane najszybszej kategorii, zwane dalej „zwykłymi priorytetowymi”,
8) polecone - paczki rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii, zwane dalej „poleconymi ekonomicznymi”,
9) polecone priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, zwane dalej „poleconymi priorytetowymi”,
10) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - paczki rejestrowane (polecone) zwykłe
i priorytetowe, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za potwierdzeniem odbioru, zwane dalej odpowiednio „poleconymi ekonomicznymi ZPO” oraz „poleconymi priorytetowymi ZPO”.
4) Wymiary paczek pocztowych:
GABARYT A – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
GABARYT B – Minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm; maksimum: suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.
6. Zamawiający będzie uiszczał opłaty za usługi pocztowe:
1) w 2 lokalizacjach (Bydgoszcz, Toruń) przy użyciu maszyn do frankowania w lub w wyjątkowych sytuacjach w formie opłaty „z dołu”,
2) w 3 lokalizacjach (Włocławek, Inowrocław, Radomiu) w formie opłaty „z dołu”.
Przez formę „z dołu” rozumie się opłatę wniesioną przez Zamawiającego w całości w terminie późniejszym niż dzień nadania przesyłek.
7. Opłaty pocztowe uiszczane będą następującymi maszynami do frankowania:
1) T1000/1-Optimail w siedzibie Urzędu,
2) T1000/1-Optimail w Oddziale w Toruniu
8. Zamawiający informuje, że maszyny do frankowania są własnością Zamawiającego. Szczegółowe warunki użytkowania maszyny do frankowania oraz sposobu dokonywania rozliczenia dla wykonawcy zostaną określone w umowie o wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr..
9. Zamawiający będzie dostarczał przesyłki we własnym zakresie, do placówek wyznaczonych przez Wykonawcę (w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ).
10. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek przez upoważnionych pracowników na podstawie pisemnego upoważnienia według wzoru uzgodnionego między Wykonawcą a Zamawiającym.
11. Zamawiający zobowiązuje się do sporządzania zestawień przesyłek dla celów ewidencyjnych
i rozliczeniowych.
12. Zamawiający zobowiązuje się do każdorazowego potwierdzania, przez upoważnionego pracownika, nadania przesyłek do ekspedycji czytelnym podpisem i datą na zestawieniu przesyłek.
13. Zamawiający zobowiązuje się do przygotowywania i nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym tj. stroną adresową w tym samym kierunku:
1) dla przesyłek poleconych – według kolejności wpisów w jednostkowym zestawieniu przesyłek
2) dla przesyłek zwykłych – według wpisów w ilościowym zestawieniu według kategorii gabarytowych oraz rodzajowych, tj. przesyłek krajowych, zagranicznych, ekonomicznych i priorytetowych
14. Zamawiający zobowiązuje się do korzystania z własnych, odpowiednio zabezpieczonych (zaklejonych i/lub zawiązanych), kopert do przesyłek listowych i opakowań do paczek, uniemożliwiających ich uszkodzenie w czasie przemieszczania.
15. Zamawiający będzie nadawał również przesyłki listowe posiadające w nazwie adresata oznaczenie „Szanowni Państwo”. Korespondencja taka kierowana jest do osób prywatnych, które zostały wylosowane do badań ankietowych z baz danych adresowych Urzędu, w których nie ma imion i nazwisk.
16. Zamawiający zobowiązuje się umieszczać na stronie adresowej koperty każdej nadanej przesyłki: nazwę odbiorcy (o ile jest to możliwe), adres odbiorcy, rodzaju przesyłki, pełną nazwę i adres Zamawiającego oraz znaku opłaty pocztowej (wg wzoru uzgodnionego z Wykonawcą).
17. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi pocztowe polegające na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu, doręczaniu i zwrocie niedoręczonych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym nadanych przez Zamawiającego.
18. Obiór przesyłek przyjętych od Zamawiającego do ekspedycji będzie każdorazowo potwierdzany przez upoważnionego pracownika Wykonawcy czytelnym podpisem i datą na zestawieniach przesyłek. Za moment odbioru przesyłek uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę od Zamawiającego przesyłek do przemieszczania i doręczania oraz potwierdzenia tego faktu w zestawieniach ilości i rodzaju przekazywanych przesyłek (osobne: ilościowe zestawienie przesyłek zwykłych i jednostkowe zestawienie przesyłek poleconych), zwanym dalej „zestawieniami przesyłek”, sporządzanymi przez Zamawiającego. Wzory zestawień przesyłek (zwykłych i poleconych) zostaną uzgodnione między Wykonawcą, a Zamawiającym.
19. Nadanie przez Wykonawcę przesyłek objętych przedmiotem zamówienia, w przypadku braku zastrzeżeń, odbywać się będzie w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego.
20. Wykonawca będzie doręczać Zamawiającemu bezpłatnie oznaczenia przesyłek, które będzie umieszczał na kopercie (POLECONY, PRIORYTET) oraz druki do wypełnienia w przypadku przesyłek rejestrowanych (poleconych i poleconych ZPO).
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64114000-8 - Usługi okienka pocztowego
64121100-1 - Usługi dostarczania poczty
64121200-2 - Usługi dostarczania paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79383,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79383,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79383,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79383,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Wypożyczenie projektorów na 2025 - 2027 r. wraz z obsługą na potrzeby Opery Nova w Bydgoszczy
- DOSTAWA DWÓCH APARATÓW DO KONTROLI TEMPERATURY DOCELOWEJ PACJENTA Z MOŻLIWOŚCIĄ OGRZEWANIA I WPROWADZANIA W STAN HIPOTERMII TERAPEUTYCZNEJ Z KOMPLETEM NIEZBĘDNYCH CZUJNIKÓW I AKCESORIÓW JEDNORAZOWYCH
- DOSTAWY OSOBISTYCH POMP INSULINOWYCH DLA DZIECI
- Zakup i dostawa stymulatorów jednojamowych i dwujamowych, elektrod do stymulatorów i introducerów.
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA I GMINY KÓRNIK W 2025 ROKU
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.