Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00521013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa i komunikacji drogowej na terenie Gminy Dobczyce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl; https://bip.malopolska.pl/ugimdobczyce,m,401730,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa i komunikacji drogowej na terenie Gminy Dobczyce.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ee5f28-8682-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1391.2022.ANGI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4184809,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Budowa drogi gminnej klasy dojazdowej od km 0+002,50 do km 0+081,60 wraz z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych w m. Dobczyce, Gmina Dobczyce”.Zakres tej części Inwestycji obejmuje budowę drogi dojazdowej, budowę miejsc postojowych, budowę jezdni manewrowych, budowę odwodnienia, budowę zjazdu publicznego do działki, budowę skrzyżowania z drogą gminną klasy dojazdowej (ul. Piłsudskiego), budowę oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 511858,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodnika, ścieżki pieszo - rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 967 w miejscowości Stojowice, gmina Dobczyce od drogi powiatowej 1952K Brzączowice - Gorzków do energetyków”.Zakres tej części Inwestycji obejmuje budowę kanalizacji opadowej, przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych, przebudowę przydrożnych rowów odwadniających, budowę kanału technologicznego, budowę chodnika, budowę ścieżki rowerowej, budowę ciągu pieszo-rowerowego, przebudowę wlotu skrzyżowania, wycinkę kolidujących drzew, wymianę wiat przystankowych, budowę oświetlenia ulicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.5.5.) Wartość części: 1295449,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa przepustu na potoku Brzeg w ciągu drogi gminnej w Kędzierzynce k/tartaku, gmina Dobczyce”.Zakres tej części Inwestycji obejmuje budowę przepustu ramowego o wymiarach w świetle 3,00m x 1,5m i długości 5,60m. Konstrukcja przepustu monolityczna żelbetowa. Na przepuście należy wykonać nieprzepuszczalną nawierzchnie bitumiczną. Prawa i lewa skarpa potoku ubezpieczona narzutem z głazów kamiennych, od strony GW na długości 12 m i od strony DW na długości 10m. Prawa skarpa d strony DW umocniona koszami zgrzewanymi wypełnionymi kamieniem na długości 10m. Dno potoku umocnione narzutem z głazów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.5.) Wartość części: 493721,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa odcinka drogi gminnej wewnętrznej - ul. Ogrodowej w zakresie budowy chodnika, przebudowy istniejącej jezdni, budowy kanalizacji grawitacyjnej, rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego”.Zakres tej części Inwestycji obejmuje wykonanie jezdni bitumicznej o szer. 5,0m, jezdni żwirowej o szer. 3,0m, chodnika lewostronnego o szer. 1,5m, kanalizacji deszczowej, sieci oświetlenia ulicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 565011,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa parkingu przy ul. Armii Krajowej w Dobczycach”.Zakres tej części Inwestycji obejmuje rozbiórkę istniejącej betonowej nawierzchni parkingu oraz wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 239827,79 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi gminnej nr K540080 w Brzączowicach wraz z budową miejsc postojowych na dz. nr 191/5”.Zakres tej części Inwestycji obejmuje wykonanie jezdni z betonu asfaltowego o szer 4,50-5,40m obustronnie ograniczonej poboczami z kruszywa o szer 0,75m, budowę chodnika o szer. 2,00m, budowę kanalizacji deszczowej, przebudowę drogi wewnętrznej szer 5,0m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1078941,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1020368,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe JANDA Janina Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7370008167
7.3.4) Miejscowość: Łostówka 271
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją udostępnianą na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz BIP Zamawiającego) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 19.01.2023 r., na sfinansowanie realizacji zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1.593 402,50 zł brutto. Cena potencjalnie najkorzystniejszej za razem jedynej oferty, złożonej na realizację części zamówienia nr 2 zamówienia wynosi 2.516.657,07 zł brutto, tak więc znacznie przekracza szacowana wartość zamówienia powiększoną o należny podatek VAT, w oparciu o którą Zamawiający ustalił kwotę jaką może przeznaczyć na realizację tej części zamówienia. Ponadto Zamawiający zaznacza, iż po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, przed wszystkim ze względu na znaczną rozbieżność, nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z czym zachodzi konieczność unieważniania postępowania o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2516657,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2516657,07 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na wykonanie tej części zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1089780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 724000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe JANDA Janina Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7370008167
7.3.4) Miejscowość: Łostówka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258307,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258848,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258307,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ravtal Sp. Z o.o. Sp.K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6762551701
7.3.3) Ulica: Prof. W. M. Bartla
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258307,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2429931,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe JANDA Janina Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7370008167
7.3.4) Miejscowość: Łostówka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1590000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-28INNE PRZETARGI DOBCZYCE
- Przebudowa DW 964 Dobczyce - Wieliczka w zakresie budowy chodnika w miejscowości Sieraków etap IV w kierunku Jankówki od km 2+660 do km 3+209 odcinek referencyjny nr 150
- Przebudowa DW 967 Myślenice-Łapczyca polegająca na budowie chodnika, od ronda im. T. Piekarza w Dobczycach w kierunku m. Gdów"- opracowanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja boiska sportowego KS Raba w Dobczycach
- Modernizacja i budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dobczyce
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.