eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania” na potrzeby realizacji zadania pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA POLICEALNA TECHNIKI DENTYSTYCZNEJ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470636886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 159

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sptd.lodz@wikom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tech-dent.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc38b70f-3250-4cc5-b7c3-b92407822bf5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania” na potrzeby realizacji zadania pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc38b70f-3250-4cc5-b7c3-b92407822bf5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00128906/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby realizacji zadania pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej””

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest realizowane w ramach Projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej” realizowanego w ramach projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00131183

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220611,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania” na potrzeby realizacji zadania pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej”.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 – 7.1 do 7.4. do SWZ dla danej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Część Nr 1 – sprzęt komputerowy stacjonarny, w szczególności obejmuje dostawę: zestawów komputerowych wraz ze sprzętem peryferyjnym itp.
Część Nr 2 – sprzęt komputerowy mobilny, w szczególności laptopy, wizualizer, pilot do prezentacji, urządzenie wielofunkcyjne,
Część Nr 3 – sprzęt serwerowy, w szczególności przełączniki, serwer, router, zasilacz UPS, kable, listwa zasilająca, szafa rakowa, pólka do szafy rakowe, Access Point, przewód sieciowy, model pamięci RAM, dysk NAS, Dysk HDD, oprogramowanie typu Windows,
Część Nr 4: Kamery
KOD CPV:
Część Nr 1: 30213300-8 – Komputer biurkowy, 30231310-3 – Wyświetlacze płaskie, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne, 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
Część Nr 2: 30213100-6 Komputery przenośne, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny
Część Nr 3: 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32413100-2 rutery sieciowe, 30237135 – 4 karty sieciowe, 48822000-6: Serwery komputerowe
Część Nr 4: 38651600-9 Kamery cyfrowe

3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń, oprogramowania.
3.4. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 - 7.1 – 7.4. „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, w tym opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i minimalnych wymogów określonych przez Zamawiającego, w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu /typ, numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń, w szczególności numerze Part Number. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 – 7.1. – 7.4. dla danej części zamówienia stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
3.5. Dostarczony sprzęt informatyczny musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane, (o ile zamawiający wezwie do ich złożenia),
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku nr 7 do SWZ, a jeżeli Zamawiający w Zał. Nr 7 – 7.1. – 7.4., nie wskazuje, to okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
3.8. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego Przedmiot umowy, zgodnie z warunkami wzoru umowy i poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez Zamawiającego. Z chwilą odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego Protokołem Odbioru całkowite ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z usług kurierów lub osób trzecich w kwestii dostawy, wnoszenia, rozmieszczenia, montażu, instalowania i uruchamiania sprzętu, jak i sprawdzania poprawności działania sprzętu.
3.9. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę, wniesiony, rozmieszczony, zamontowany, zainstalowany i uruchomiony w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zostanie sprawdzona poprawność działania sprzętu.
UWAGA - Na podstawie „ustawy o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Szkole Policealnej Techniki Dentystycznej w Łodzi, stosuje się 0% stawkę VAT, w szczególności do dostaw sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej” realizowanego w ramach projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 151121,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania” na potrzeby realizacji zadania pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej”.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 – 7.1 do 7.4. do SWZ dla danej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Część Nr 1 – sprzęt komputerowy stacjonarny, w szczególności obejmuje dostawę: zestawów komputerowych wraz ze sprzętem peryferyjnym itp.
Część Nr 2 – sprzęt komputerowy mobilny, w szczególności laptopy, wizualizer, pilot do prezentacji, urządzenie wielofunkcyjne,
Część Nr 3 – sprzęt serwerowy, w szczególności przełączniki, serwer, router, zasilacz UPS, kable, listwa zasilająca, szafa rakowa, pólka do szafy rakowe, Access Point, przewód sieciowy, model pamięci RAM, dysk NAS, Dysk HDD, oprogramowanie typu Windows,
Część Nr 4: Kamery
KOD CPV:
Część Nr 1: 30213300-8 – Komputer biurkowy, 30231310-3 – Wyświetlacze płaskie, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30213100-6 Komputery przenośne, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne , 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
Część Nr 2: 30213100-6 Komputery przenośne, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny,
Część Nr 3: 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32413100-2 rutery sieciowe, 30237135 – 4 karty sieciowe, 48822000-6: Serwery komputerowe
Część Nr 4: 38651600-9 Kamery cyfrowe

3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń, oprogramowania.
3.4. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 - 7.1 – 7.4. „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, w tym opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i minimalnych wymogów określonych przez Zamawiającego, w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu /typ, numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń, w szczególności numerze Part Number. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 – 7.1. – 7.4. dla danej części zamówienia stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
3.5. Dostarczony sprzęt informatyczny musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane, (o ile zamawiający wezwie do ich złożenia),
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku nr 7 do SWZ, a jeżeli Zamawiający w Zał. Nr 7 – 7.1. – 7.4., nie wskazuje, to okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
3.8. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego Przedmiot umowy, zgodnie z warunkami wzoru umowy i poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez Zamawiającego. Z chwilą odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego Protokołem Odbioru całkowite ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z usług kurierów lub osób trzecich w kwestii dostawy, wnoszenia, rozmieszczenia, montażu, instalowania i uruchamiania sprzętu, jak i sprawdzania poprawności działania sprzętu.
3.9. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę, wniesiony, rozmieszczony, zamontowany, zainstalowany i uruchomiony w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zostanie sprawdzona poprawność działania sprzętu.
UWAGA - Na podstawie „ustawy o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Szkole Policealnej Techniki Dentystycznej w Łodzi, stosuje się 0% stawkę VAT, w szczególności do dostaw sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej” realizowanego w ramach projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.5.) Wartość części: 22725,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania” na potrzeby realizacji zadania pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej”.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 – 7.1 do 7.4. do SWZ dla danej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Część Nr 1 – sprzęt komputerowy stacjonarny, w szczególności obejmuje dostawę: zestawów komputerowych wraz ze sprzętem peryferyjnym itp.
Część Nr 2 – sprzęt komputerowy mobilny, w szczególności laptopy, wizualizer, pilot do prezentacji, urządzenie wielofunkcyjne,
Część Nr 3 – sprzęt serwerowy, w szczególności przełączniki, serwer, router, zasilacz UPS, kable, listwa zasilająca, szafa rakowa, pólka do szafy rakowe, Access Point, przewód sieciowy, model pamięci RAM, dysk NAS, Dysk HDD, oprogramowanie typu Windows,
Część Nr 4: Kamery
KOD CPV:
Część Nr 1: 30213300-8 – Komputer biurkowy, 30231310-3 – Wyświetlacze płaskie, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30213100-6 Komputery przenośne, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne , 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
Część Nr 2: 30213100-6 Komputery przenośne, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny,
Część Nr 3: 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32413100-2 rutery sieciowe, 30237135 – 4 karty sieciowe, 48822000-6: Serwery komputerowe
Część Nr 4: 38651600-9 Kamery cyfrowe

3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń, oprogramowania.
3.4. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 - 7.1 – 7.4. „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, w tym opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i minimalnych wymogów określonych przez Zamawiającego, w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu /typ, numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń, w szczególności numerze Part Number. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 – 7.1. – 7.4. dla danej części zamówienia stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
3.5. Dostarczony sprzęt informatyczny musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane, (o ile zamawiający wezwie do ich złożenia),
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku nr 7 do SWZ, a jeżeli Zamawiający w Zał. Nr 7 – 7.1. – 7.4., nie wskazuje, to okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
3.8. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego Przedmiot umowy, zgodnie z warunkami wzoru umowy i poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez Zamawiającego. Z chwilą odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego Protokołem Odbioru całkowite ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z usług kurierów lub osób trzecich w kwestii dostawy, wnoszenia, rozmieszczenia, montażu, instalowania i uruchamiania sprzętu, jak i sprawdzania poprawności działania sprzętu.
3.9. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę, wniesiony, rozmieszczony, zamontowany, zainstalowany i uruchomiony w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zostanie sprawdzona poprawność działania sprzętu.
UWAGA - Na podstawie „ustawy o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Szkole Policealnej Techniki Dentystycznej w Łodzi, stosuje się 0% stawkę VAT, w szczególności do dostaw sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej” realizowanego w ramach projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48822000-6 - Serwery komputerowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

30237135-4 - Karty sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 39794,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania” na potrzeby realizacji zadania pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej”.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 7 – 7.1 do 7.4. do SWZ dla danej części zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Część Nr 1 – sprzęt komputerowy stacjonarny, w szczególności obejmuje dostawę: zestawów komputerowych wraz ze sprzętem peryferyjnym itp.
Część Nr 2 – sprzęt komputerowy mobilny, w szczególności laptopy, wizualizer, pilot do prezentacji, urządzenie wielofunkcyjne,
Część Nr 3 – sprzęt serwerowy, w szczególności przełączniki, serwer, router, zasilacz UPS, kable, listwa zasilająca, szafa rakowa, pólka do szafy rakowe, Access Point, przewód sieciowy, model pamięci RAM, dysk NAS, Dysk HDD, oprogramowanie typu Windows,
Część Nr 4: Kamery
KOD CPV:
Część Nr 1: 30213300-8 – Komputer biurkowy, 30231310-3 – Wyświetlacze płaskie, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 30213100-6 Komputery przenośne, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne, 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
Część Nr 2: 30213100-6 Komputery przenośne, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny
Część Nr 3: 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 32413100-2 rutery sieciowe, 30237135 – 4 karty sieciowe, 48822000-6: Serwery komputerowe
Część Nr 4: 38651600-9 Kamery cyfrowe

3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu, urządzeń, oprogramowania.
3.4. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 - 7.1 – 7.4. „Parametry techniczne” uzupełniony - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, w tym opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i minimalnych wymogów określonych przez Zamawiającego, w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu /typ, numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń, w szczególności numerze Part Number. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 – 7.1. – 7.4. dla danej części zamówienia stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
3.5. Dostarczony sprzęt informatyczny musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane, (o ile zamawiający wezwie do ich złożenia),
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku nr 7 do SWZ, a jeżeli Zamawiający w Zał. Nr 7 – 7.1. – 7.4., nie wskazuje, to okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
3.8. Wykonawca dostarczy do Zamawiającego Przedmiot umowy, zgodnie z warunkami wzoru umowy i poniesie pełne ryzyko związane z niebezpieczeństwem jego utraty albo uszkodzenia do chwili dokonania jego odbioru przez Zamawiającego. Z chwilą odbioru przez Zamawiającego potwierdzonego Protokołem Odbioru całkowite ryzyko uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z usług kurierów lub osób trzecich w kwestii dostawy, wnoszenia, rozmieszczenia, montażu, instalowania i uruchamiania sprzętu, jak i sprawdzania poprawności działania sprzętu.
3.9. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę, wniesiony, rozmieszczony, zamontowany, zainstalowany i uruchomiony w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego oraz zostanie sprawdzona poprawność działania sprzętu.
UWAGA - Na podstawie „ustawy o podatku od towarów i usług” z dnia 11 marca 2004 roku (art. 83 ust. 1 pkt. 26), w Szkole Policealnej Techniki Dentystycznej w Łodzi, stosuje się 0% stawkę VAT, w szczególności do dostaw sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej” realizowanego w ramach projektu pn.: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” wymieniony w zamówieniu jest związany z realizowaną przez placówkę działalnością edukacyjną.
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie: do 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 6969,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający z przyczyn technicznych: nie udzielił odpowiedzi na zadane pytania, nie zmienił terminu składania i otwarcia ofert. Brak odpowiedzi przez zamawiającego na pytania zadane w terminach, o których mowa w ustawie Pzp jest wadą postępowania, która stanowi podstawę do jego unieważnienia. Zaniechanie to bowiem wywiera wpływ, choćby tylko potencjalny, na wynik postępowania, jak również na możliwość złożenia oferty. Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 4.04.2017 r. (sygn. akt KIO 554/17) "(...) uznała, że czynność zamawiającego polegająca na unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada prawu. Wada tkwiąca w postępowaniu ma charakter nieusuwalny, gdyż udzielenie odpowiedzi na pytania do treści SIWZ jest prawnie nieskuteczne po upływie terminu składania ofert. Brak tych pytań wywiera, co najmniej potencjalny wpływ na wynik postępowania, gdyż wykonawca zainteresowany zamówieniem nie złożył oferty w związku z brakiem odpowiedzi na zadane przez siebie pytania.
Ponadto, Zamawiający informuje, iż nie dokonano również czynności publikacji kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, czynności otwarcia ofert. Zgodnie z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób: zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający nie jest w stanie w terminach określonych w Ogłoszeniu jak i Specyfikacji Warunków Zamówienia dokonać przedmiotowych czynności, a które to dokonane teraz stałyby w sprzeczności z równym traktowaniem Wykonawców.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż postępowanie zostanie wszczęte niezwłocznie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający z przyczyn technicznych: nie udzielił odpowiedzi na zadane pytania, nie zmienił terminu składania i otwarcia ofert. Brak odpowiedzi przez zamawiającego na pytania zadane w terminach, o których mowa w ustawie Pzp jest wadą postępowania, która stanowi podstawę do jego unieważnienia. Zaniechanie to bowiem wywiera wpływ, choćby tylko potencjalny, na wynik postępowania, jak również na możliwość złożenia oferty. Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 4.04.2017 r. (sygn. akt KIO 554/17) "(...) uznała, że czynność zamawiającego polegająca na unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada prawu. Wada tkwiąca w postępowaniu ma charakter nieusuwalny, gdyż udzielenie odpowiedzi na pytania do treści SIWZ jest prawnie nieskuteczne po upływie terminu składania ofert. Brak tych pytań wywiera, co najmniej potencjalny wpływ na wynik postępowania, gdyż wykonawca zainteresowany zamówieniem nie złożył oferty w związku z brakiem odpowiedzi na zadane przez siebie pytania.
Ponadto, Zamawiający informuje, iż nie dokonano również czynności publikacji kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, czynności otwarcia ofert. Zgodnie z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób: zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający nie jest w stanie w terminach określonych w Ogłoszeniu jak i Specyfikacji Warunków Zamówienia dokonać przedmiotowych czynności, a które to dokonane teraz stałyby w sprzeczności z równym traktowaniem Wykonawców.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż postępowanie zostanie wszczęte niezwłocznie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający z przyczyn technicznych: nie udzielił odpowiedzi na zadane pytania, nie zmienił terminu składania i otwarcia ofert. Brak odpowiedzi przez zamawiającego na pytania zadane w terminach, o których mowa w ustawie Pzp jest wadą postępowania, która stanowi podstawę do jego unieważnienia. Zaniechanie to bowiem wywiera wpływ, choćby tylko potencjalny, na wynik postępowania, jak również na możliwość złożenia oferty. Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 4.04.2017 r. (sygn. akt KIO 554/17) "(...) uznała, że czynność zamawiającego polegająca na unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada prawu. Wada tkwiąca w postępowaniu ma charakter nieusuwalny, gdyż udzielenie odpowiedzi na pytania do treści SIWZ jest prawnie nieskuteczne po upływie terminu składania ofert. Brak tych pytań wywiera, co najmniej potencjalny wpływ na wynik postępowania, gdyż wykonawca zainteresowany zamówieniem nie złożył oferty w związku z brakiem odpowiedzi na zadane przez siebie pytania.
Ponadto, Zamawiający informuje, iż nie dokonano również czynności publikacji kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, czynności otwarcia ofert. Zgodnie z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób: zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający nie jest w stanie w terminach określonych w Ogłoszeniu jak i Specyfikacji Warunków Zamówienia dokonać przedmiotowych czynności, a które to dokonane teraz stałyby w sprzeczności z równym traktowaniem Wykonawców.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż postępowanie zostanie wszczęte niezwłocznie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający z przyczyn technicznych: nie udzielił odpowiedzi na zadane pytania, nie zmienił terminu składania i otwarcia ofert. Brak odpowiedzi przez zamawiającego na pytania zadane w terminach, o których mowa w ustawie Pzp jest wadą postępowania, która stanowi podstawę do jego unieważnienia. Zaniechanie to bowiem wywiera wpływ, choćby tylko potencjalny, na wynik postępowania, jak również na możliwość złożenia oferty. Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 4.04.2017 r. (sygn. akt KIO 554/17) "(...) uznała, że czynność zamawiającego polegająca na unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada prawu. Wada tkwiąca w postępowaniu ma charakter nieusuwalny, gdyż udzielenie odpowiedzi na pytania do treści SIWZ jest prawnie nieskuteczne po upływie terminu składania ofert. Brak tych pytań wywiera, co najmniej potencjalny wpływ na wynik postępowania, gdyż wykonawca zainteresowany zamówieniem nie złożył oferty w związku z brakiem odpowiedzi na zadane przez siebie pytania.
Ponadto, Zamawiający informuje, iż nie dokonano również czynności publikacji kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, czynności otwarcia ofert. Zgodnie z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób: zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający nie jest w stanie w terminach określonych w Ogłoszeniu jak i Specyfikacji Warunków Zamówienia dokonać przedmiotowych czynności, a które to dokonane teraz stałyby w sprzeczności z równym traktowaniem Wykonawców.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż postępowanie zostanie wszczęte niezwłocznie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.