Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144793 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania.
Znak postępowania: ZP-28/WZŻ/2021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargo@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad nad dziećmi do lat3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania.Znak postępowania: ZP-28/WZŻ/2021.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-024ef539-e926-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005404/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa artykułów gospodarstwa domowego do Wrocławskiego Zespołu Żłobków(sprzęt elektryczny, wyposażenie kuchni, talerze kubki, garnki i GN)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu z podziałem na dwa zadania. Znak postępowania: ZP-28/WZŻ/2021.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120276/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-28/WZŻ/2021.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19796,75 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Odkurzacz workowy z :Filtrem powietrza HEPA H13. Klasa reemisji kurzu: A. Długość przewodu zasilającego 7-9 m. Zasięg odkurzania 10-11 m. Pojemność worka na kurz 3,5-4 l. Parkowanie pion i poziom. W wyposażeniu turboszczotka, szczotki do parkietu i kamienia, szczotki Pet Turbo, szczotka do materacy, ssawka szczelinowa i mała. Miękkie kółka, regulacja mocy elektroniczna. Typ węża Flexi lub równoważny , wąż obracany o 360°. Typ rury teleskopowa, metalowa z blokadą. Moc znamionowa min.880 W. Waga netto (bez wyposażenia) 4,5-5,00 kg. Wymiary 270 -280x 310-320 x 470-490 mm (SxDxW)+/-25mm. Poziom emisji hałasu 60-80 dB. ZNAK CE 22 Zestaw worków pasujących do wyżej wymienionej pozycji, minimum 4 szt. w komplecie 4
3 Elektryczna myjka do okien – zestaw. Bezprzewodowa, zasilana przez akumulator myjka do okien. Nie pozostawia smug i zacieków, działa na zasadzie odsysania wody z czyszczonej powierzchni, posiada specjalny pojemnik na brudna wodę o pojemności 100 ml. W skład zestawu wchodzą: środek do czyszczenia szkła (koncentrat), spryskiwacz z padem z mikrofibry, ssawka szeroka min. 280 mm, ssawka wąska min. 170 mm, litowo-jonowy akumulator, ładowarka. Dostosowana do wysięgnika (przedłużającego) typu KARCHER (WV, KV)ZNAK CE 7
4 Myjka parowa zestaw – do czyszczenia wodoodpornych powierzchni, działa na zasadzie wyrzucania pary wodnej pod dużym ciśnieniem, dzięki czemu skutecznie usuwa brud. Posiada zbiornik na wodę o pojemności min.1 litra, moc min1500 W
ciśnienie min. 3,2 barów, przewód zasilający minimum 4 m. W skład zestawu wchodzą min. : myjka parowa, dysza do detali, dysza podłogowa, dysza ręczna, powłoczka z mikrofibry na dyszę ręczną, szczotka mała, ściereczka do dyszy podłogowej, wąż parowy z pistoletem. ZNAK CE 1
5 Czajnik elektryczny Pojemność min.1,7 litra Element grzejny: płaska grzałka płytowaMoc min. 2200 WKolor : stalowy/czarnyWykonanie: stal nierdzewnaFiltr antyosadowy, Obrotowa podstawa,Wskaźnik poziomu wody. Antypoślizgowa podstawa, antypoślizgowa rączka, automatyczny wyłącznik po zagotowaniu wody, podświetlany włącznik/wyłącznik, zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody. Uchylna (niezdejmowana) pokrywka. ZNAK CE 1
6 Taboret ze stali nierdzewnej (do użytku w pomieszczeniach obieralni), wysokość: 43-45 cm 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 4350,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Bębnowa suszarka przemysłowa o ładowności minimum 10 kg, suszarka wyposażona jest w bęben wykonany w całości ze stali nierdzewnej, wydajność suszenia min.12 kg na godzinę, odparowanie 5-7l na godzinę. Zasilanie elektryczne. Moc silnika min. 0,5kW.Znak CE 14.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8240,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8240,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8240,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol LTD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: Wilcza
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8240,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-13 do 2021-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19808,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19808,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19808,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol LTD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: Wilcza
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19808,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-13 do 2021-09-302021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH z podziałem na 4 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa makaronów suchych i mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- SZP/242-057/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Przebudowa budynku Wypoczynkowego Domu Pracy Twórczej "Limba" Politechniki Wrocławskiej przy ul. Olimpijskiej 8 w Karpaczu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.