Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00091532/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaprojektowanie wystroju wnętrz, wyposażenia oraz ekspozycji edukacyjnej dla Sieci Centrów Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120848102
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Vetulaniego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-227
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zpkwm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpkwm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie wystroju wnętrz, wyposażenia oraz ekspozycji edukacyjnej dla Sieci Centrów Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae434c61-a6b5-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024992/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Projekty ekspozycji i wyposażenia wnętrz trzech Centrów Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091532/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OS/2711/2/2022/ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 291738,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektów aranżacji wnętrz oraz wyposażenia dla wszystkich pomieszczeń w obiektach oraz przygotowanie scenariuszy i projektów wykonawczych dla ekspozycji i sal edukacyjnych 3 (trzech) Centrów Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska. Projekty będą uwzględniać zachowanie odrębności lokalizacji (regionalizm), zachowanie spójnej stylistyki dla całego projektu, w oparciu o stworzony przez Wykonawcę jednolity system identyfikacji wizualnej dla obiektów. Wykonawca wykona projekty w oparciu o “Wytyczne programowe dla opracowań koncepcyjnych scenariusza ekspozycji, wystroju oraz wyposażenia Centrów Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska" stanowiący Załącznik nr 1 do OPZ. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania: Przygotowanie dokumentacji dot. projektów ekspozycji i wyposażenia wnętrz, będącego przedmiotem projektu pn. "Przygotowanie dokumentacji w celu utworzenia Centrów Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
2. Warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz
92312000-1 - Usługi artystyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354282,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Signum Project Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762461777
7.3.3) Ulica: Skawińska 17
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Budowa przejścia dla pieszych na ul. Kuryłowicza. Program budowy sygnalizacji świetlnych oraz doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
- (DFP.271.212.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 10 zlokalizowanej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 247 przy ul. Wrzeciono 9
- Wykonanie dokumentacji projektowej parkingu i zagospodarowania terenu ds. Fafik
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Dokumentacja rozbudowy przystanku zintegrowanego w Brusach
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
- Poprawa efektywności energetycznej Szkół Podstawowych w Pasłęku - trzecie postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.