Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310628/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00324194/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-21
- 2022/BZP 00003586/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-04
- 2022/BZP 00191345/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00095978/01 - Wynik z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Dębickich Saperów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001277301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grottgera 3
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolapodstawowanr9@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp9.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy w ramach programu Laboratoria Przyszłości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02f596eb-59b3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00309903/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310628/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP9-0717-116/XII/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156373,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa drukarki 3D z akcesoriami4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 11352,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa Gogli Wirtualnej Rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającymi ich funkcjonowanie.4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 69886,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa elementów zestawu podstawowego programu Laboratoria Przyszłości /audio, video, oświetlenie/.4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 11324,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikrokontrolera z czujnikami i akcesoriami oraz stacja lutownicza.4.5.3.) Główny kod CPV: 42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 2160,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa klocków do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami, klocków do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami robotów edukacyjny wraz z akcesoriami robotów edukacyjny wraz z akcesoriami4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 27617,89 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopów do drukarki 3D4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 4023,58 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa greenscreen (zestaw) panel akustyczny słuchawki studyjne mikrofon pojemnościowy zestaw mikrofonów bezprzewodowych moobilny sprzęt nagłośnieniowy zestaw audio statyw mikrofonowy przewód do mikrofonu4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
4.5.5.) Wartość części: 10840,65 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tablicy białej suchościeralna4.5.3.) Główny kod CPV: 30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 4552,03 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mokroskopów4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 14614,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10658,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10658,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10658,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2,
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10658,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84624,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96195,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92456,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443406804
7.3.3) Ulica: ul. Grota Roweckiego 38
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-214
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92456,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację zabytkowego budynku oraz rozbudowę budynku Muzeum Regionalnego w Dębicy.
- "Opracowanie dokumentacji na zadanie pn.: Likwidacja wyspy ciepła poprzez przebudowę istniejącego parkingu ul. Piłsudskiego"
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej w roku kalendarzowym 2025 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Dębica
- Świadczenie usług sprzętem do konserwacji dróg powiatowych w 2025 r.
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. I - II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ORAZ SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. III DLA PRAC. SEROL. TRANS. Z BANKIEM KRWI W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W D-CY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku
- Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby wyposażenia stanowisk pracy w US
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.