eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorlicePrzebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja druga



Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja druga

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183535762

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja druga

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95ca9b44-7550-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022241/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja druga

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478520

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4141492,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 część: Rozbudowa drogi gminnej nr 270585K w miejscowości Stróżówka
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych związanych z rozbudową drogi gminnej nr 270585K w miejscowości Stróżówka w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę, obejmującą w szczególności:
 rozbudowę istniejącej drogi gminnej 270585K o dł.304,72 m o parametrach klasy D,
 przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
 budowę i przebudowę zjazdów do nieruchomości przyległych do projektowanej drogi gminnej,
 budowę i przebudowę odwodnienia odcinka drogi,
 budowę odcinka kanalizacji deszczowej,
 rozbiórkę budynku gospodarczego,
 przebudowę ogrodzeń,
 wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas robót,
 wprowadzenie stałej organizacji ruchu w zakresie objętym zainwestowaniem.
W ramach zadania należy wykonać dokumentację projektową, uzyskać wymagane prawem decyzje i pozwolenia (w tym decyzję zrid) i na tej podstawie, zgodnie z przepisami, zrealizować roboty budowlane oraz oddać inwestycję do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1190723,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 część: Rozbudowa drogi gminnej nr 270566K o dł. około 920 m w miejscowości Kwiatonowice
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych związanych z rozbudową drogi gminnej nr 270566K w miejscowości Kwiatonowice w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę, obejmującą w szczególności:
 rozbudowę istniejącej drogi gminnej 270566K o dł. 914,5m o parametrach klasy D,
 przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
 budowę i przebudowę zjazdów do nieruchomości przyległych do projektowanej drogi gminnej,
 budowę i przebudowę odwodnienia w zakresie projektowanej drogi, w tym przebudowę istniejących rowów i wykonanie odcinków nowych rowów wraz z wykonaniem nowych przepustów na rowach,
 rozbiórkę istniejącego przepustu na potoku Strzeszynianka i wykonanie nowego obiektu
 wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas robót,
 wprowadzenie stałej organizacji ruchu w zakresie objętym zainwestowaniem.
W ramach zadania należy wykonać dokumentację projektową, uzyskać wymagane prawem decyzje i pozwolenia (w tym decyzję zrid,)i na tej podstawie, zgodnie z przepisami, zrealizować roboty budowlane oraz oddać inwestycję do użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71351910-5 - Usługi geologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2950769,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1268484,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2270855318 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1268484,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-18-02-733

7.3.3) Ulica: Zakole

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1268484,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3097617,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4717915,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3097617,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „GODROM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-18-02-733

7.3.3) Ulica: Zakole

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3097617,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.