Og³oszenie z dnia 2023-03-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00181310/01 - Wynik z dnia 2023-04-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie nadzoru nad oprogramowaniem aplikacyjnym dla SPZOZ w Sanoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444345
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 800-lecia 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: 134656290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@zozsanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zozsanok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie nadzoru nad oprogramowaniem aplikacyjnym dla SPZOZ w Sanoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ec3b8a98-c7e0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00144912
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00054062/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 Nadzór autorski nad oprogramowaniem PSIM
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec3b8a98-c7e0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej w szczególno¶ci przekazywania wezwañ i zawiadomieñ, zadawania pytañ i udzielanie odpowiedzi wyja¶nieñ tre¶ci oferty i ra¿±co niskiej ceny.
adres e-mail: zam.pub@zozsanok.pl( nie dotyczy sk³adania ofert).
natomiast do elektronicznego sk³adania ofert s³u¿y strona internetowa https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie interne-towej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452)
oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia wynosi 150 Mb Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej w szczególno¶ci przekazywania wezwañ i zawiadomieñ, zadawania pytañ i udzielanie odpowiedzi wyja¶nieñ tre¶ci oferty i ra¿±co niskiej ceny.
adres e-mail: zam.pub@zozsanok.pl( nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia oOchronie Danych (RODO)
informujemy, ¿e:1) administratorem Pañstwa danych osobowych jest
Samodzielnego Publicznego Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Sanoku, adres: ul. 800-lecia 26, 38-500Sanok2) administrator wyznaczy³
Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w sprawach przetwarzania Pañstwa danych osobowych za
po¶rednictwem poczty elektronicznej: rodo@zozsanok.pl;3) administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe
napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4)
dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom,na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z
którymi administrator zawar³ umowê w zwi±zku
zrealizacj± us³ug na rzecz administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc±
oprogramowania,zewnêtrznym audytorem, zleceniobiorc± ¶wiadcz±cym us³ugê z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami
danych bêd± równie¿
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;5)administrator nie zamierza
przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub
organizacji miêdzynarodowej;6)maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie
administratora.Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:1) Pañstwa dane
osobowe bêd± przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku za-mówieñ realizowanych w ramach projektów
(np.wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres
wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków;2) przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich
sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;3) podanie danych
osobowych jest dobrowolne, jednak¿e
niezbêdne do realizacji ww.celu. Konsekwencje niepodania danych okre¶la ustawa Pzp;4) administrator nie podejmuje decyzji w
sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ/TP/04/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 260000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
¶wiadczenie us³ugi polegaj±cej na objêciu nadzorem obejmuj±cym m.in. udostêpnianie poprawek w przypadku stwierdzenia b³êdów, wprowadzanie zmian w zakresie wymaganym zmianami obowi±zuj±cych przepisów prawa modu³ów oprogramowania aplikacyjnego u¿ytkowanego w SPZOZ w Sanoku dla SPZOZ w Sanoku zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Szczegó³owy opis, zakres i wielko¶æ przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zosta³y zawarte w formularzu przedmiotu zamówienia, parametrów wymaganych stanowi±cym za³±cznik nr 2 oraz wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 9. Kryteria (w %) i ich opis:
LP. KRYTERIUM WAGA KRYTERIUM
1. Oferowana cena 60 %
2. Czas reakcji - interwencji 40 %
R a z e m:
100 %
Sposób obliczania warto¶ci punktowej poszczególnych kryteriów :
a) cena: Cena musi byæ okre¶lona w z³otych polskich. W cenê ofert musz± byæ wliczone wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± umowy, jakie ma pokryæ Zamawiaj±cy pod rygorem niemo¿no¶ci domagania siê ich od Zamawiaj±cego.
Oferta proponuj±ca cenê najni¿sz± otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Oferty proponuj±ce ceny wy¿sze otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów.
Cena bêdzie podliczana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
P= Cena najni¿sza x kryterium
Cena badana
Maksymalna ilo¶æ mo¿liwych do uzyskania punktów: 60 punktów
b) Wzór dla kryterium „czas reakcji – interwencji serwisu”:
1 dzieñ: - 40 pkt
2 dni: - 20 pkt
3 dni i wiêcej: - 0 pkt
Maksymalna ilo¶æ mo¿liwych do uzyskania punktów za termin podjêcia interwencji w przypadku b³êdu krytycznego: 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji - interwencji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o
aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 Pzp w zakresie odnosz±cym siê do podstaw
wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pe³nomocnictwo osoby reprezentuj±cejwspólnie dzia³aj±cych wykonawców, okre¶laj±ce postêpowanie do którego siê odnosi, precyzuj±ce zakres umocowania oraz
okre¶laj±ce osobê pe³nomocnika i wykonawców udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo powinno byæ podpisane
przez wszystkich wykonawców..W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór zawarty jest w za³±czniku nr 3a do SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W trakcie obowi±zywania umowy Strony dopuszczaj± zmiany cen w przypadku:1) obni¿enia cen przedmiotu umowy (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy),
2) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, przy czym zmianie ulega wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy).
Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy na podstawie art. 455 Pzp oraz w nastêpuj±cych przypadkach i na nastêpuj±cych warunkach:
a) zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w szczególno¶ci zmiany okresów rozliczeniowych, bez zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia netto,
b) zmian w umowie, które bêd± mog³y byæ dokonane z powodu zaistnienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3.Zamawiaj±cy zgodnie z art. 439 ustawy Pzp ustala sposób wprowadzania zmiany umowy w zakresie wy-soko¶ci wynagrodzenia nale¿nego (cen jednostkowych) Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia (waloryzacja wynagrodzenia) na poni¿szych zasadach:
1) przez „zmiany wysoko¶ci cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia” rozumie siê zarówno wzrost cen lub kosztów jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
2) ceny materia³ów lub kosztów musz± ulec zmianie o co najmniej 20% wzglêdem cen z dnia zawarcia umowy, aby zmiana mog³a zostaæ wprowadzona (w przypadku kolejnych zmian liczone s± ceny wed³ug stanu na dzieñ poprzedniej zmiany wynagrodzenia);
3) wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia bêdzie ustalona w oparciu o wska¼nik cen towarów i us³ug og³aszany w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego za kwarta³ poprzedzaj±cy kwarta³ w którym Wykonawca z³o¿y³ wniosek o zmianê wynagrodzenia;
4) Wykonawca wnioskuj±c o zmianê wynagrodzenia zobowi±zany jest do:
a) przedstawienia szczegó³owego wykazu materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, których zmiana ceny uzasadnia ¿±danie zmiany wynagrodzenia,
b) podania wska¼nika zmiany ceny materia³ów lub kosztów, o którym mowa w pkt. 3 powy¿ej;
c) wykazania wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia;
5) za pocz±tkowy termin ustalenia zmiany ceny wynagrodzenia Wykonawcy uznaje siê dzieñ zawarcia umowy;
6) ka¿da kolejna zmiana wynagrodzenia mo¿e zostaæ dokonana nie czê¶ciej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty dokonania poprzedniej zmiany, a w przypadku pierwszej zmiany nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia umowy;
7) maksymalna ³±czna warto¶æ zmian wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 5% pierwotnej warto¶ci umowy brutto;
8) Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie pe³nione zosta³y warunki, o których mowa w art. 439 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ ofertê wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ oraz za³±czyæ do ofertyaktualne nadzieñ sk³adania ofert nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1.1. formularz cenowy – w zakresie zamówienia na któr± Wykonawca sk³ada ofertê- wzór zawarty jest w za³±czniku nr 2 do
SWZ.
1.2 O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór zawarty jest w za³±czniku nr 3a do SWZ.
1.3 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu- wzór zawarty jest w za³±czniku nr 3b do SWZ. nie
dotyczy brak postawionych warunków
1.4. W przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie wskazuj±ce
podwykonawcê i czê¶æ zamówienia, która bêdzie przez niego realizowana.
1.5. W przypadku gdy w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów tj. KRS-u, CEiIoDG, innego rejestru, Wykonawca zobowi±zany jest do z³o-¿enia pe³nomocnictwa lub innego
dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania
1.6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pe³nomocnictwo osoby reprezentuj±cej
wspólnie dzia³aj±cych wykonawców, okre¶laj±ce postêpowanie do którego siê od-nosi, precyzuj±ce zakres umocowania
oraz okre¶laj±ce osobê pe³nomocnika i wykonawców udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo powinno byæ
podpisane przez wszystkich wykonawców..
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.2 sk³ada
ka¿dy z wykonawców, potwierdzaj±c brak podstaw wykluczenia oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.3 spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±
zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia niezbêdnych zasobów, a tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego pod-miotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Obs³uga Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pisarowcach
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie us³ugi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamkniêciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnêtrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu po¿arowego, antyw³amaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przy³±czem elektrycznym
- Remont sanitariatu M na 3 piêtrze w budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1
wiêcej: przetargi w Sanoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.