Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070641/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144967 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników przy drogach powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24
1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/18df2020-efeb-42ab-92e2-d6974ec97b531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodników przy drogach powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e05eeef-c2b6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001272/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont, budowa, przebudowa dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070641/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 438096,91 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr. 1546R Hadle Szklarskie - Tarnawka w km 1+084 - 1+342"a) Roboty przygotowawcze
– Przygotowanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych (projekt zagospodarowania, zgłoszenie wodno – prawne). Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm
- rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe
- wykopy oraz przekopy o głębokości do 3,0m
b) Kolektor kanalizacji deszczowej
c) Krawężniki 266,00m
d) Obrzeża 267,00 m
e) Chodniki 394,50 m2
f) Poszerzenie jezdni na odcinku 258m na łączna powierzchnię 129,00 m2
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 123084,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1627R Jawornik Polski - Jawornik Przedmieście w km 0+609 - 0+859”a) Roboty przygotowawcze
– Przygotowanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych (projekt zagospodarowania, zgłoszenie wodno – prawne). Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm
- rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe
- wykopy oraz przekopy o głębokości do 3,0m
b) Kolektor kanalizacji deszczowej
c) Krawężniki 250,00m
d) Obrzeża 250,00 m
e) Chodniki 375,00 m2
f) Poszerzenie jezdni na odcinku 250m na łączna powierzchnię 125,00 m2
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 111305,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. „Budowa chodnika w ciągu drogi nr P 2406R Kańczuga - Żuklin - Krzeczowice w km 0+796 - 0+947”a) Roboty przygotowawcze
– Przygotowanie dokumentacji w celu uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych (projekt zagospodarowania, zgłoszenie wodno – prawne). Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. Inwentaryzacja powykonawcza
b) Chodnik z krytym rowem w km 0+796 - 0+947 str. lewa (od skrzyżowania z drogą gminną do przepustu)
c) Krawężniki 153,00m
d) Obrzeża 151,00 m
e) Chodniki 226,50 m2
f) Poszerzenie jezdni na odcinku 251m na łączna powierzchnię 75,50 m2
g) Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 131452,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. „Budowa chodników w ciągu dróg powiatowych Nr P1569R Gorliczyna – Przeworsk, Nr P1580R Gorliczyna – Wólka Pełkińska”Obejmująca:
- Wykonanie remontu chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1569R Gorliczyna - Przeworsk w km 2+619 - 2+629 , 2+664 - 2+674
a) Roboty rozbiórkowe
- rozebranie krawężników – 20 mb
- rozebranie obrzeży – 20 mb
b) Krawężniki 20,00m
c) Obrzeża 20,00 m
d) Chodniki 40,00 m2
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr1569R Gorliczyna - Przeworsk w km 0+057 - 0+097
a) Roboty ziemne
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm
- koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm
b) Krawężniki 40,00m
c) Obrzeża 40,00 m
d) Chodnik na podbudowie 60,00 m2
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr P 1569R Gorliczyna - Przeworsk w km 1+120 - 1+171; Nr P1580R Gorliczyna - Wólka Pełkińska w km 0+000 - 0+079
a) Roboty przygotowawcze
– roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym.
b) Roboty ziemne i urządzenia odwadniające
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm,
- korytowanie
- wykopy i przekopy
- wykonanie muru oporowego z prefabrykatów żelbetowych L 80 cm x 40 cm
- wykopy liniowe
- studzienki ściekowe uliczne – 2szt.
- studnie rewizyjne – 2 szt.
- kanały z rur PVC
c) Krawężniki 130,00m
d) Obrzeża 132,00m
e) Chodniki na podbudowie 195,00 m2
f) Poręcze ochronne - 30m
4.1 Szczegółowy zakres robót określa kosztorys ofertowy, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994r.Prawo budowlane (Dz.U.z2019r.poz.1186,z późn.zm.)oraz
ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ i załącznikach doniej.
4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, z późn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 72255,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157246,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185152,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157246,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.A.S.BRUK Andrzej Słomiany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161278710
7.3.3) Ulica: 405d
7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157246,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154379,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176891,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154379,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.A.S.BRUK Andrzej Słomiany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161278710
7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka 405d
7.3.5) Kod pocztowy: 37-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154379,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160137,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192933,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160137,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.A.S.BRUK Andrzej Słomiany
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161278710
7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka 405d
7.3.5) Kod pocztowy: 37-311
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160137,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94835,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106296,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94835,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny Sp. z.o.o. w Żołyni
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000127202
7.3.4) Miejscowość: Żołynia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W ŻOŁYNI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W ŻOŁYNI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94835,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa odczynników do badań równowagi kwasowo - zasadowej i materiałów zużywalnych niezbędnych do wymaganej ilości oznaczeń wraz z dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH FINANSOWANEJ W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU
- Dostawa zestawów zabiegowych do pozyskiwania osocza bogatopłytkowego (PRP ang. platelet rich plasma)
- Przebudowa i budowa drogi wewnętrznej wraz z budową kanalizacji deszczowej, rozbiórką istniejącego i budową nowego przepustu w miejscowości Nowosielce
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Leśnej w Złotorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8-go Marca w Złotorii.
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Zorzy w Grębocinie.
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI OŚRODKA WSPARCIA PSONI, ŚDS CHATKA W KREMPACHACH
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.