Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106570/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144974 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykoszenie łąk wraz z usunięciem i wywozem biomasy poza teren Słowińskiego Parku Narodowego na łącznej powierzchni 76,88 ha.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Słowiński Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: SłowińskiPN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221578400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 1A
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slowinskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykoszenie łąk wraz z usunięciem i wywozem biomasy poza teren Słowińskiego Parku Narodowego na łącznej powierzchni 76,88 ha.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-774f8332-def7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006092/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi rolne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106570/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPN.26.09.2021.ah-m
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część nr 1 – wykoszenie łąk wraz ze zbiorem, usunięciem i wywozem biomasy na łącznej powierzchni 58,00 ha.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ, a na załączonych mapkach Zamawiający zaznaczył powierzchnie do wykosu – załączniki nr 3.1.
2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie parku narodowego oraz obszarach Natura 2000, na których obowiązują przepisy ustawy o ochronie przyrody.
3.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania wszelkich obostrzeń wynikających ze stanu epidemii, we własnym zakresie i na swój koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 44232,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Część nr 2 – wykoszenie łąk wraz ze zbiorem, usunięciem i wywozem biomasy na łącznej powierzchni 18,88 ha,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ, a na załączonych mapkach Zamawiający zaznaczył powierzchnie do wykosu – załączniki nr 3.2.
2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie parku narodowego oraz obszarach Natura 2000, na których obowiązują przepisy ustawy o ochronie przyrody.
3.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania wszelkich obostrzeń wynikających ze stanu epidemii, we własnym zakresie i na swój koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 14398,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olga Karlikowska OLI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220217539
7.3.3) Ulica: Topolowa
7.3.4) Miejscowość: Łeba
7.3.5) Kod pocztowy: 84-360
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20390,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20390,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20390,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olga Karlikowska OLI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220217539
7.3.3) Ulica: Topolowa
7.3.4) Miejscowość: Łeba
7.3.5) Kod pocztowy: 84-360
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20390,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI SMOŁDZINO
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego
- Dostawę oleju opałowego w ilości 5.200 litrów do budynków Słowińskiego Parku Narodowego
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków w Słowińskim Parku Narodowym
więcej: przetargi SMOŁDZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 66/2025 Usługa wywozu gnojowicy systemem nie rozbryzgowym wraz z mieszaniem jej w zbiornikach w ilości 6000 m3
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przytok w 2006 roku.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.