Og³oszenie z dnia 2021-08-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00094761/01 - Og³oszenie z dnia 2021-06-25
Og³oszenie nr 2021/BZP 00144987 z dnia 2021-08-11 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 180111C Koszcza³y - Smarglin
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DOBRE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866643
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobre
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542850125
1.5.8.) Numer faksu: 542850660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdobre.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugdobre.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 180111C Koszcza³y - Smarglin2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3afa86b3-d4dd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00144987
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001611/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa piêciu odcinków dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00094761/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KRGIK.271.3.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 180111C Koszcza³y – Smarglin na odcinku od km 0+000 do km 0+999.
W zakres zamówienia wchodzi m. in;
1. Roboty przygotowawcze
2. Wykonanie poszerzenia jezdni – ok. 600 m2
3. Nawierzchnia bitumiczna – ok. 3500 m2
4. Roboty wykoñczeniowe
5. Oznakowanie dróg i urz±dzenia brd
6. Geodezyjna dokumentacja powykonawcza
Okres udzielonej gwarancji – min. 60 miesiêcy
Opis przedmiotu zamówienia tworz± dokumenty, które dla celów interpretacji bêd± mia³y pierwszeñstwo zgodnie z nastêpuj±c± kolejno¶ci±:
1. Umowa
2. Odpowiedzi i informacje udzielone podczas postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
3. Projekt budowlany
4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
5. Przedmiary robót
6. Oferta Wykonawcy
Zgodnie z art. 99 ust 5 pzp Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcê materia³ów równowa¿nych do opisanych w SWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spe³nieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisuj±c przedmiot zamówienia za pomoc± norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisanym. W przypadku zaoferowania równowa¿no¶ci, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ w przygotowanym w tym celu przez siebie formularzu „Opis równowa¿no¶ci”, ¿e oferowane przez niego materia³y lub normy spe³niaj± parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiaj±cego w SWZ. Opis równowa¿no¶ci oprócz nazwy i producenta oferowanego materia³u powinien zawieraæ opis materia³ów sporz±dzony przez Wykonawcê lub wykorzystaæ karty katalogowe (za³±czone jako integralna czê¶æ formularza Opis równowa¿no¶ci) oferowanych materia³ów. W przypadku powo³ywania siê na normy równowa¿ne, Wykonawca powinien podaæ ich nazwê oraz wykazaæ w ww. formularzu opis równowa¿no¶ci, ¿e oferowane przez niego normy spe³niaj± parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisywane przez Zamawiaj±cego w SWZ. Opis równowa¿no¶ci winien zatem zawieraæ informacje, które pozwol± Zamawiaj±cemu na dokonanie porównania parametrów materia³ów/norm z parametrami materia³ów/norm opisanych w SWZ. Instalacje, w których Wykonawca zastosuje materia³y/normy równowa¿ne winny osi±gaæ co najmniej te same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne, co opisane w SIWZ; zastosowane przez Wykonawcê materia³y/normy nie mog± spowodowaæ zmiany technologii wykonania danego elementu zamawianych robót budowlanych. Przez zmianê technologii rozumie siê takie zmiany, które wymagaj± zmian w projekcie budowlanym i/lub w projektach wykonawczych.. Opis równowa¿no¶ci stanowi tre¶æ oferty Wykonawcy. Opis równowa¿no¶ci winien zostaæ podpisany przez Wykonawcê. UWAGA! Wszêdzie tam, gdzie w SWZ pojawiaj± siê okre¶lenia wskazuj±ce znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, nale¿y uznaæ, i¿ wskazaniu takiemu towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne". Niniejsze dotyczy tak¿e wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia).
Wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
3.2 Stosownie do tre¶ci art. 95 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane z bezpo¶rednim wykonywaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê nie dotyczy kierowania robotami i obs³ugi geodezyjnej. Wykonawca i podwykonawcy zobowi±zuj± siê, ¿e osoby wykonuj±ce czynno¶ci, o których mowa wy¿ej bêd± zatrudnione na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane roboty budowlane w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy,
2) po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopie umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentami reguluj±cymi zakresy obowi±zków, je¿eli zosta³y sporz±dzone). Kopie umów powinny zostaæ zanonimizowane w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przyk³adowy. Umowa o pracê mo¿e zawieraæ równie¿ inne dane, które podlegaj± anonimizacji. Ka¿da umowa powinna zostaæ przeanalizowana przez sk³adaj±cego pod k±tem przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi byæ zgodny z przepisami ww. ustawy.)
Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 268182,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 415235,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268182,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W³oc³awskie Przedsiêbiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000161305
7.3.3) Ulica: ul. Jana Paw³a II Nr 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowa wie¶
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W£OC£AWSKIE PRZEDSIÊBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
W£OC£AWSKIE PRZEDSIÊBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 268182,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
2021-08-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI DOBRE
wiêcej: przetargi DOBRE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budow± odwodnienia ul. Grabowej w £êgajnach
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowo¶ci Drzeñsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowo¶ci Staro¶cin
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
- "Profilowanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Dolsk wraz z uzupe³nieniem nierówno¶ci niwelety nawierzchni t³uczniem kamiennym, gruzem betonowym lub destruktem asfaltowym"
- "Przebudowa fragmentu al. Blachnickiego od ul. 3 Maja do ul. Braci Mieroszewskich w Sosnowcu"
wiêcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.