Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00056941/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kule 2
1.5.2.) Miejscowość: Kule
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cosswkule.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b07d2cc4-8046-47a8-b011-0a1fcfc97b911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07d2cc4-8046-47a8-b011-0a1fcfc97b91
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.2.2025.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136726,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 są:l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Miruna mrożona kg 240
2 Morszczuk mrożony kg 280
3 Śledzie solone a la matias kg 50
4 Makrela wędzona tusza b/głowy kg 40
5 Filet z makreli w pomidorach kg 90
6 Szprot w oleju kg 90
7 Paprykarz rybny kg 80
8 Tuńczyk w oleju kg 30
9 Paluszki rybne kg 170
10 Ryba z pieca kg 280
11 Śledź po kaszubsku kg 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone
15234000-7 - Ryby wędzone
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15241700-6 - Paluszki rybne
15242000-6 - Gotowe dania rybne
15243000-3 - Przetwory z ryb
4.5.5.) Wartość części: 36438,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 są:l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Śledź solony a la matias kg 100
2 Filet z dorsza SHP kg 600
3 Tuńczyk w oleju kg 50
4 Kostka rybna panierowana kg 60
5 Szprot w sosie pomidorowym kg 60
6 Łosoś wędzony kg 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15241400-3 - Tuńczyk puszkowany
15243000-3 - Przetwory z ryb
15234000-7 - Ryby wędzone
4.5.5.) Wartość części: 22835,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 są:l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Podgrzybek mrożony kg 80
2 Maślak mrożony kg 100
3 Kalafior mrożony kg 420
4 Brokuły mrożone kg 350
5 Brukselka mrożona kg 200
6 Fasolka szparagowa mrożona kg 200
7 Marchew mini mrożona kg 260
8 Marchew plastry mrożona kg 280
9 Marchew kostka mrożona kg 140
10 Groszek zielony mrożony kg 40
11 Mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona kg 120
12 Mieszanka chińska kg 120
13 Frytki karbowane kg 300
14 Mieszanka owocowa kg 1400
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331135-2 - Grzyby przetworzone
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 30030,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 są:l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Brokuły mrożone kg 300
2 Brukselka mrożona kg 100
3 Bukiet warzyw kwiatowy kg 150
4 Ciasto francuskie mrożone kg 60
5 Fasolka szparagowa mrożona kg 350
6 Frytki - kuleczki kg 400
7 Frytki karbowane kg 550
8 Kalafior mrożony kg 250
9 Kartacze z mięsem kg 200
10 Kluski leniwe kg 200
11 Knedle z owocami kg 200
12 Krokiety z mięsem kg 100
13 Kukurydza mrożona kg 10
14 Marchew - mini mrożona kg 200
15 Mieszanka orientalna chińska kg 20
16 Mieszanka owocowa kg 700
17 Mieszanka warzywna 7 składnikowa mrożona kg 200
18 Owoce mrożone kg 15
19 Papryka mrożona kg 15
20 Pierogi z kapustą i grzybami kg 20
21 Pierogi z serem kg 200
22 Pizza mrożona kg 250
23 Pyzy z mięsem kg 150
24 Szpinak kg 60
25 Uszka z mięsem kg 50
26 Warzywa na patelnię kg 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15311100-2 - Chipsy i frytki
15811300-9 - Pieczywo francuskie
4.5.5.) Wartość części: 47422,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32980,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32980,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32980,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8270005402
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 98-260
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32980,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20590,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22961,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20590,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150903639
7.3.3) Ulica: ul. Złota 120
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20590,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29037,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29037,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29037,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8270005402
7.3.4) Miejscowość: Kamionka
7.3.5) Kod pocztowy: 98-260
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29037,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia postępowania jest to, że wybrany wykonawca Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy Sp. J. uchylił się od podpisania umowy, pomimo wezwania do jej zawarcia w wyznaczonym terminie. W związku z tym Zamawiający, zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych, zwrócił się do kolejnego wykonawcy w rankingu ofert, tj. Firma Handlowa „ANNA” Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp. J., z propozycją zawarcia umowy. Jednakże wykonawca ten nie wyraził zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywne dostawy MROŻONEK dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Dostawa mrożonek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.