eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuleDostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kule 2

1.5.2.) Miejscowość: Kule

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cosswkule.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b07d2cc4-8046-47a8-b011-0a1fcfc97b91

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07d2cc4-8046-47a8-b011-0a1fcfc97b91

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.2.2025.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136726,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 są:
l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Miruna mrożona kg 240
2 Morszczuk mrożony kg 280
3 Śledzie solone a la matias kg 50
4 Makrela wędzona tusza b/głowy kg 40
5 Filet z makreli w pomidorach kg 90
6 Szprot w oleju kg 90
7 Paprykarz rybny kg 80
8 Tuńczyk w oleju kg 30
9 Paluszki rybne kg 170
10 Ryba z pieca kg 280
11 Śledź po kaszubsku kg 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone

15234000-7 - Ryby wędzone

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

15241700-6 - Paluszki rybne

15242000-6 - Gotowe dania rybne

15243000-3 - Przetwory z ryb

4.5.5.) Wartość części: 36438,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 są:
l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Śledź solony a la matias kg 100
2 Filet z dorsza SHP kg 600
3 Tuńczyk w oleju kg 50
4 Kostka rybna panierowana kg 60
5 Szprot w sosie pomidorowym kg 60
6 Łosoś wędzony kg 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15241400-3 - Tuńczyk puszkowany

15243000-3 - Przetwory z ryb

15234000-7 - Ryby wędzone

4.5.5.) Wartość części: 22835,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części nr 3 są:
l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Podgrzybek mrożony kg 80
2 Maślak mrożony kg 100
3 Kalafior mrożony kg 420
4 Brokuły mrożone kg 350
5 Brukselka mrożona kg 200
6 Fasolka szparagowa mrożona kg 200
7 Marchew mini mrożona kg 260
8 Marchew plastry mrożona kg 280
9 Marchew kostka mrożona kg 140
10 Groszek zielony mrożony kg 40
11 Mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona kg 120
12 Mieszanka chińska kg 120
13 Frytki karbowane kg 300
14 Mieszanka owocowa kg 1400

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331135-2 - Grzyby przetworzone

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 30030,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części nr 4 są:
l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Brokuły mrożone kg 300
2 Brukselka mrożona kg 100
3 Bukiet warzyw kwiatowy kg 150
4 Ciasto francuskie mrożone kg 60
5 Fasolka szparagowa mrożona kg 350
6 Frytki - kuleczki kg 400
7 Frytki karbowane kg 550
8 Kalafior mrożony kg 250
9 Kartacze z mięsem kg 200
10 Kluski leniwe kg 200
11 Knedle z owocami kg 200
12 Krokiety z mięsem kg 100
13 Kukurydza mrożona kg 10
14 Marchew - mini mrożona kg 200
15 Mieszanka orientalna chińska kg 20
16 Mieszanka owocowa kg 700
17 Mieszanka warzywna 7 składnikowa mrożona kg 200
18 Owoce mrożone kg 15
19 Papryka mrożona kg 15
20 Pierogi z kapustą i grzybami kg 20
21 Pierogi z serem kg 200
22 Pizza mrożona kg 250
23 Pyzy z mięsem kg 150
24 Szpinak kg 60
25 Uszka z mięsem kg 50
26 Warzywa na patelnię kg 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15311100-2 - Chipsy i frytki

15811300-9 - Pieczywo francuskie

4.5.5.) Wartość części: 47422,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32980,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32980,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32980,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8270005402

7.3.4) Miejscowość: Kamionka

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32980,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20590,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22961,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20590,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "ANNA" SIERACKA, CYGAN I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150903639

7.3.3) Ulica: ul. Złota 120

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20590,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29037,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29037,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29037,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8270005402

7.3.4) Miejscowość: Kamionka

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29037,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia postępowania jest to, że wybrany wykonawca Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy Sp. J. uchylił się od podpisania umowy, pomimo wezwania do jej zawarcia w wyznaczonym terminie. W związku z tym Zamawiający, zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych, zwrócił się do kolejnego wykonawcy w rankingu ofert, tj. Firma Handlowa „ANNA” Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp. J., z propozycją zawarcia umowy. Jednakże wykonawca ten nie wyraził zgody na wybór oferty po upływie terminu związania ofertą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.