Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079826/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa PSZOK w gminie Gaworzyce i w gminie Przemków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390309577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mała 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgzm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zgzm.pl/cms/15278/aktualne_przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa PSZOK w gminie Gaworzyce i w gminie Przemków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83150e54-9f83-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000666/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa PSZOK w gminie Gaworzyce i w gminie Przemków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079826/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AD.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w gminie Gaworzyce i w gminie Przemków.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie budowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w gminie Gaworzyce, działka nr 529, obręb 0006 Koźlice oraz uzyskaniem pozwolenia użytkowanie obejmuje w szczególności:
a) wykonanie ścianki oporowej
b) wykonanie nawierzchni asfaltowej o powierzchni około 1 911,80 m2;
c) wykonanie zjazdu z drogi gminnej;
d) wykonanie kanalizacji deszczowej oraz przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej;
e) dostawa i ustawienie kontenera socjalno-biurowego – 1 szt.,
f) dostawa i ustawienie kontenera przeznaczonego do zbierania odpadów niebezpiecznych – 1 szt.,
g) montaż wiaty na sprzęt na przedmioty do ponownego użycia,
h) montaż wagi zagłębionej 3x8m 40t z pełnym najazdem,
i) dostawa i ustawienie kontenerów pojemników na odpady typu KP10 zintegrowanych - 2 szt.;
j) dostawa i ustawienie kontenerów pojemników na odpady typu KP10 zamknięty – 1 szt.;
k) dostawa i ustawienie kontenerów pojemników na odpady typu KP10 otwarty – 9 szt.;
l) dostawa i ustawienie kontenerów typu KP33 - 2 szt.;
m) wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych (212mb) z bramą przesuwną;
n) wykonanie nawierzchni trawiastych - 984,0 m2;
o) wykonanie oświetlenia obejmującego ustawienie słupów oświetleniowych z oprawami – 6 szt.;
p) wykonanie monitoringu terenu;
q) wykonanie instalacji do kontenera socjalno-biurowego;
r) kompleksową obsługę geodezyjną wykonanych obiektów
s) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Polkowicach.
3. Przedmiot zamówienia w zakresie budowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w gminie Przemków, działka nr 216/2, obręb Szklarki wraz z uzyskaniem pozwolenia użytkowanie obejmuje w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe, w tym rozebranie istniejącej nawierzchni betonowej o pow. 990,20 m2 oraz rozebranie istniejących budynków (wiata/garaż , kontenery socjalne, zgodnie z przedmiarem)
b) wykonanie nawierzchni placu z betonu asfaltowego – około 982,80 m2 oraz płyt betonowych drogowych;
c) wykonanie zagłębień pod kontenery;
d) dostawa i ustawienie kontenera socjalno-biurowego,
e) dostawa i ustawienie kontenera przeznaczonego do zbierania odpadów niebezpiecznych,
f) dostawa montaż wagi 3x8m 40t zagłebionej,
g) dostawa i ustawienie kontenerów typu KP33 - 2 szt.,
h) dostawa i ustawienie kontenerów pojemników na odpady typu KP10 zintegrowanych - 2 szt.;
i) dostawa i ustawienie kontenerów pojemników na odpady typu KP10 zamknięty – 1 szt.;
j) dostawa i ustawienie kontenerów pojemników na odpady typu KP10 otwarty – 9 szt. oraz dostawa kontenerów KP10 otwartych zapasowych;
k) remont istniejącej wiaty;
l) wykonanie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych o długości 300,1 mb z bramami wjazdowymi;
m) wykonanie kanalizacji opadowej, sanitarnej i sieci wodociągowej
n) wykonanie nawierzchni trawiastych – 524 m2;
o) Wykonanie oświetlenia obejmującego ustawienie słupów oświetleniowych (8 szt.) z oprawami (12 szt.);
p) wykonanie monitoringu terenu;
q) wykonanie instalacji do kontenera socjalno-biurowego;
r) kompleksową obsługę geodezyjną wykonanych obiektów;
s) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Polkowicach.
4. Pozwolenie na użytkowanie oznacza obowiązek uzyskania przez wykonawcę ostatecznej i bezwarunkowej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu, który powstanie wskutek wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie mają być wykonywane roboty budowlane.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęła jedna oferta z ceną wynoszącą 8 657 897,34 zł, podczas gdy kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 3 600 000 zł.W związku z powyższym, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie pływackim w obiekcie Aquapark Polkowice.
- Usługa całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnętrznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla Aquapark Polkowice.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.