Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128438/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00208617/01 - Wynik z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa obiektów sportowych na terenie Gminy Słupsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupsk
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sportowa
1.4.2.) Miejscowość: Słupsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: michalm@gminaslupsk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminaslupsk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145048
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00128438
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1) zmiany terminów wykonania umowy o czas istnienia przeszkody, jej konsekwencji, lub o czas konieczny dla wprowadzenia innych zmian przewidzianych umową, w sytuacji:
a) zaistnienia okoliczności siły wyższej (§ 2 ust. 4 umowy) albo wystąpienia innych zdarzeń losowych, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu, nadto grożących powstaniem szkody o znacznych rozmiarach,
b) wydania decyzji, aktów administracyjnych, orzeczeń sądów a także toczących się wszelkich postępowań, mających wpływ na termin wykonania umowy, przedłużającego się postępowania organów w przedmiocie o wydania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót,
c) wystąpienia okoliczności powodujących konieczność przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji,
d) dokonania zmian w dokumentacji projektowej bądź realizacji robót dodatkowych lub zamiennych,
e) przestojów lub opóźnień spowodowanych przyczynami leżących po stronie Zamawiającego,
f) ograniczenia przedmiotu zamówienia, o którym w § 7 ust. 4 niniejszej umowy,
g) zawieszenia lub wstrzymania robót, w przypadkach przewidzianych prawem,
h) konieczności dostosowania niniejszej umowy do postanowień wynikających z zawartych przez Zamawiającego umów (regulaminów, projektów), których przedmiotem jest dofinansowanie realizacji inwestycji (lub zmiany tych postanowień),
i) dokonywania zmiany umowy uzasadniających zmianę ceny lub zakresu obowiązków Wykonawcy, na podstawie postanowień umowy albo na podstawie przepisów prawa, w tym szczególności, w sytuacji przewidzianej w art. 455 ust. 1 pkt 3) i 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp,
CD w informacjach dodatkowych
Po zmianie:
1) zmiany terminów wykonania umowy o czas istnienia przeszkody, jej konsekwencji, lub o czas konieczny dla wprowadzenia innych zmian przewidzianych umową, w sytuacji:
a) zaistnienia okoliczności siły wyższej (§ 2 ust. 4 umowy) albo wystąpienia innych zdarzeń losowych, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu, nadto grożących powstaniem szkody o znacznych rozmiarach,
b) wydania decyzji, aktów administracyjnych, orzeczeń sądów a także toczących się wszelkich postępowań, mających wpływ na termin wykonania umowy, przedłużającego się postępowania organów w przedmiocie o wydania pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót,
c) wystąpienia okoliczności powodujących konieczność przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji,
d) dokonania zmian w dokumentacji projektowej bądź realizacji robót dodatkowych lub zamiennych,
e) przestojów lub opóźnień spowodowanych przyczynami leżących po stronie Zamawiającego,
f) ograniczenia przedmiotu zamówienia, o którym w § 7 ust. 4 niniejszej umowy,
g) zawieszenia lub wstrzymania robót, w przypadkach przewidzianych prawem,
h) konieczności dostosowania niniejszej umowy do postanowień wynikających z zawartych przez Zamawiającego umów (regulaminów, projektów), których przedmiotem jest dofinansowanie realizacji inwestycji (lub zmiany tych postanowień),
i) dokonywania zmiany umowy uzasadniających zmianę ceny lub zakresu obowiązków Wykonawcy, na podstawie postanowień umowy albo na podstawie przepisów prawa, w tym szczególności, w sytuacji przewidzianej w art. 455 ust. 1 pkt 3) i 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp,
j) w której po wizycie inspektora nadzoru, jako przedstawiciela Zamawiającego, na terenie inwestycji ustalono, że panujące warunki atmosferyczne w sposób negatywny wpływają na termin realizacji umowy. Powyższe musi zostać udokumentowane przez notatkę służbową potwierdzoną zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.
CD w informacjach dodatkowych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-24 10:00
Po zmianie:
2023-03-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-24 10:30
Po zmianie:
2023-03-28 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-22
Po zmianie:
2023-04-26
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
- Dostawa pojazdu typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.