Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00101653/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 473 14 00
1.5.8.) Numer faksu: (81) 473 14 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i Rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9842449-af3f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101653/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INS/BPR-5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie. Część nr 1 – dostawa pługa ciąganego 7 + 1 – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ – formularz techniczny. Wraz z dostawą Dostawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Doświadczalne w Goczałkowie Górnym, Goczałków Górny 8, 58-152 Goczałków . Minimalny wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 16110000-9 - Pługi lub brony talerzowe
4.5.5.) Wartość części: 313650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie. Część nr 2 – dostawa zestawu przyczep rolniczych – 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2a do SWZ – formularz techniczny. Wraz z dostawą Dostawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu: 1. świadectwo homologacji oferowanych przyczep, wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów i wyposażenia lub części (Dz. U. z 2013 r., poz. 407) 2. Książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim . Minimalny wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 228780,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie. Część nr 3 – dostawa agregatu uprawowego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2b do SWZ – formularz techniczny . Wraz z dostawą Dostawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Doświadczalne w Goczałkowie Górnym, Goczałków Górny 8, 58-152 Goczałków. Minimalny wymagany okres gwarancji - 12 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 172200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych - Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie. Część nr 4 – dostawa przyczepy rolniczej o zabudowie skorupowej o ładowności 18 ton – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2c do SWZ – formularz techniczny. Wraz z dostawą Dostawca zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu: 1. świadectwo homologacji oferowanych przyczep, wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów i wyposażenia lub części (Dz. U. z 2013 r., poz. 407). Książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Miejsce dostawy – Gospodarstwo Doświadczalne w Goczałkowie Górnym, Goczałków Górny 8, 58-152 Goczałków Minimalny wymagany okres gwarancji dla każdej z części - 12 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 16520000-6 - Samowyładowcze przyczepy do celów rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 147600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osadkowski - Cebulski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691-21-46-050
7.3.3) Ulica: ul. Nasienna 6
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OSADKOWSKI - CEBULSKI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"OSADKOWSKI - CEBULSKI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBOTO - AGRI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 913-15-01-612
7.3.3) Ulica: Główna 53
7.3.4) Miejscowość: Udanin
7.3.5) Kod pocztowy: 55-340
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO - MELON Miłosz Pastuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 695-141-88-83
7.3.3) Ulica: Arkadego Fiedlera 6
7.3.4) Miejscowość: Jawor
7.3.5) Kod pocztowy: 59-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MIŁOSZ PASTUŁA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MIŁOSZ PASTUŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym dostawę maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie w części nr 4 – dostawa przyczepy rolniczej o zabudowie skorupowej o ładowności 18 ton – 1 szt. z uwagi na fakt, że
w przedmiotowej części postępowania nie złożono żadnej oferty. W postępowaniu na dostawę maszyn rolniczych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej w Goczałkowie w części nr 4 – dostawa przyczepy rolniczej o zabudowie skorupowej o ładowności 18 ton – 1 szt , ogłoszonego w BZP pod numerem 2022/BZP 00101653/01 z dnia 29.03.2022r., do dnia składania ofert tj. 08.04.2022r. do godz. 11:00, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w okresie 2.01.2025r. - 31.12.2025r.
- Bieżące utrzymanie miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, znajdującej się na terenie miasta Puławy.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH
- Sukcesywna Dostawa Produktów Spożywczych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Dostawa maszyn rolniczych na potrzeby dydaktyczne ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce.
- "Zakup ciągnika komunalnego z osprzętem"
- Zakup sprzętu komunalnego
- Dostawa maszyn rolniczych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.