Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00610749/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
- 2024/BZP 00624628/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00631053/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Niemstowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651425540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niemstów 63A
1.5.2.) Miejscowość: Niemstów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-611
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospniemstow@cieszanow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ospniemstow.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fccf701-f8e0-447f-a305-981234779cc41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fccf701-f8e0-447f-a305-981234779cc4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach priorytetu FEPK.02 Energia i Środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, nr naboru FEPK.02.05-IŻ.00-002/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Radiotelefonów - radiotelefon przewoźny cyfrowo-analogowy - 3 szt., Radiotelefon przenośny cyfrowo-analogowy - 2 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.5.5.) Wartość części: 12787,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa przenośnego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej min 5 kW z napędem spalinowym4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.5.) Wartość części: 5532 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kamery termowizyjnej4.5.3.) Główny kod CPV: 33111640-9 - Termografy
4.5.5.) Wartość części: 7960,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa motopompy pożarniczej4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 38712,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa silnika zaburtowego z osprzętem niezbędnym do zamocowania i uruchomienia na łodzi Marine 15T, kategoria C, rok produkcji 20104.5.3.) Główny kod CPV: 42111100-1 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi
4.5.5.) Wartość części: 33101,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu Torby PSP R1 - wyposażenie i specyfikacja torby zgodnie z wytycznymi wg standardu KSRG z czerwca 2021 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa defibrylatora AED4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa przenośnego systemu piany sprężonej4.5.3.) Główny kod CPV: 35111520-6 - Piany do tłumienia ognia lub podobne kompozycje
4.5.5.) Wartość części: 52567,49 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu armatury ratowniczo-gaśniczej:-Wąż sportowo-pożarniczy W52-20 - 5 szt.
-Wąż sportowo-pożarniczy W75-20 - 5 szt.
-Rozdzielacz kulowy sportowo-pożarniczy - 1 szt.
-Smok ssawny sportowo-pożarniczy - 1szt.
-Prądownica sportowo-pożarnicza W-52 - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 9943,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1 zamówienia: „Radiotelefony” ofertę złożyło 4
wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie złożone oferty podlegają
odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki
Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację
zamówienia do ceny złożonej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki
Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację
zamówienia do ceny złożonej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki
Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację
zamówienia do ceny złożonej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 5 zamówienia: „Silnik zaburtowy z osprzętem
niezbędnym do zamocowania na łodzi marine model 15T, kat. C, rok produkcji 2010” ofertę złożyło 2
wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie złożone oferty podlegają
odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki
Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację
zamówienia do ceny złożonej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 7 zamówienia: „Defibrylator AED” ofertę złożyło
3 wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie złożone oferty podlegają
odrzuceniu.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 8 zamówienia: „Przenośny system piany
sprężonej” ofertę złożyło 3 wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie
złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 9 zamówienia: „Zestaw armatury ratowniczo-
gaśniczej” ofertę złożyło 3 wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie
złożone oferty podlegają odrzuceniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i ubrań w ramach projektu "Zakup samochodu oraz wyposażenia szansą dla OSP Krajno na osiągnięcie gotowości do włączenia do Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Wąpielsk wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwo.
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa defibrylatorów AED do placówek oświatowych w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Zakup sprzętu pożarniczego na zaopatrzenie Wojskowych Straży Pożarnych oraz na wyposażenie obiektów i sprzętu w obszarze działania SZI.
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.