eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiemstówDostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Niemstowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651425540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niemstów 63A

1.5.2.) Miejscowość: Niemstów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-611

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospniemstow@cieszanow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ospniemstow.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fccf701-f8e0-447f-a305-981234779cc4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fccf701-f8e0-447f-a305-981234779cc4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach priorytetu FEPK.02 Energia i Środowisko, działanie FEPK.02.05 Adaptacja do zmian klimatu programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027, nr naboru FEPK.02.05-IŻ.00-002/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00610749

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa Radiotelefonów - radiotelefon przewoźny cyfrowo-analogowy - 3 szt., Radiotelefon przenośny cyfrowo-analogowy - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony

4.5.5.) Wartość części: 12787,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przenośnego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej min 5 kW z napędem spalinowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.5.5.) Wartość części: 5532 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kamery termowizyjnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111640-9 - Termografy

4.5.5.) Wartość części: 7960,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa motopompy pożarniczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy

4.5.5.) Wartość części: 38712,57 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa silnika zaburtowego z osprzętem niezbędnym do zamocowania i uruchomienia na łodzi Marine 15T, kategoria C, rok produkcji 2010

4.5.3.) Główny kod CPV: 42111100-1 - Silniki zewnętrzne do napędzania łodzi

4.5.5.) Wartość części: 33101,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu Torby PSP R1 - wyposażenie i specyfikacja torby zgodnie z wytycznymi wg standardu KSRG z czerwca 2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa defibrylatora AED

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przenośnego systemu piany sprężonej

4.5.3.) Główny kod CPV: 35111520-6 - Piany do tłumienia ognia lub podobne kompozycje

4.5.5.) Wartość części: 52567,49 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu armatury ratowniczo-gaśniczej:
-Wąż sportowo-pożarniczy W52-20 - 5 szt.
-Wąż sportowo-pożarniczy W75-20 - 5 szt.
-Rozdzielacz kulowy sportowo-pożarniczy - 1 szt.
-Smok ssawny sportowo-pożarniczy - 1szt.
-Prądownica sportowo-pożarnicza W-52 - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 9943,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 1 zamówienia: „Radiotelefony” ofertę złożyło 4
wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie złożone oferty podlegają
odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki
Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację
zamówienia do ceny złożonej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki
Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację
zamówienia do ceny złożonej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki
Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację
zamówienia do ceny złożonej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 5 zamówienia: „Silnik zaburtowy z osprzętem
niezbędnym do zamocowania na łodzi marine model 15T, kat. C, rok produkcji 2010” ofertę złożyło 2
wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie złożone oferty podlegają
odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki
Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację
zamówienia do ceny złożonej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 7 zamówienia: „Defibrylator AED” ofertę złożyło
3 wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie złożone oferty podlegają
odrzuceniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 8 zamówienia: „Przenośny system piany
sprężonej” ofertę złożyło 3 wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie
złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 9 zamówienia: „Zestaw armatury ratowniczo-
gaśniczej” ofertę złożyło 3 wykonawców. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że wszystkie
złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.