Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080675/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00088555/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145144 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Kształcenie w młodości sukces w przyszłości uczniów w Gminie Żórawina”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy w Żórawinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935141
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Żórawina
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/38-14-129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zorawina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zorawina.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Kształcenie w młodości sukces w przyszłości uczniów w Gminie Żórawina”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7177491-c389-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004592/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w podziale na części w ramach projektu: „Kształcenie w młodości sukces w przyszłości uczniów w Gminie Żórawina”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.IT.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149202,70 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa w części 1 sprzęt komputerowy obejmuje następujący asortyment:1. Laptop uczniowski szt. 15
2. Komputer dla nauczyciela szt. 1
3. Samodzielny tablet do doświadczeń szt. 1
4. Laptop uczniowski szt. 14
5. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1
6. Tablet multimedialny szt. 8
7. Przenośny komputer z oprogramowaniem szt. 5
8. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne szt. 1
Sprzęt przeznaczony jest dla :
pozycja 1-5 Szkoła Podstawowa w Polakowicach,
pozycja 6-8 Szkoła Podstawowa w Węgrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30232110-8 - Drukarki laserowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 68411,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa w części 2 sprzęt multimedialny obejmuje następujący asortyment:1. Monitor interaktywny szt. 2
2. Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem szt.1
3. Stół multimedialny szt. 1
4. Monitor interaktywny 65" szt. 1
5. Tablica multimedialna szt. 1
6. Zestaw: projektor, uchwyt, ekran ścienny, okablowanie 1
7. Projektor szt. 1
8. Uchwyt ścienny do tablicy multimedialnej szt. 1
9. Aktywny zestaw nagłośnieniowy szt. 1
10.Wizualizer szt. 1
11. Głośniki aktywne szt. 1
12. Monitor interaktywny dotykowy 65" szt. 2
13. Tablica multimedialna z projektorem szt. 1
Sprzęt przeznaczony jest dla:
pozycja 1-3 Szkoła Podstawowa w Polakowicach,
pozycja 4-11 Szkoła Podstawowa w Węgrach,
pozycja 12-13 Szkoła Podstawowa w Wilczkowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (dowóz, wniesienie, montaż i konfigurację ) sprzętu komputerowego oraz multimedialnego (dowóz, wniesienie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342412-3 - Głośniki
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 80790,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71217,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97623,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71217,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775-264-55-36
7.3.3) Ulica: Malina
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71217,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63991,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92865,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63991,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dremtec Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982155606
7.3.3) Ulica: Plac Strzelecki
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-224
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63991,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI ŻÓRAWINA
więcej: przetargi ŻÓRAWINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.