Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131071/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu technicznego dla zadania pn. „Odwodnienie ulicy Kolnica
w Chmielowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Dęba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 846 26 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu technicznego dla zadania pn. „Odwodnienie ulicy Kolnicaw Chmielowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49b56646-bbcc-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054157/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przebudowa dróg gminnych wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i istniejącej sieci uzbrojenia terenu oraz zarurowaniem rowu otwartego w m. Chmielów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122296/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki zgodnie z art 305 pkt 2) usta-wy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), ponieważ w postepowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej ofer-ty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9c94e05b-a10a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu technicznego dla zadania pn. „Odwodnienie ulicy Kolnica w Chmielowie” wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii i pozwoleń oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych w zakresie:
a) Wykonanie mapy do celów projektowych,
b) Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, wykonanie operatu z ostateczną decyzją wodnoprawną,
c) Wykonanie projektów branżowych kolizji z siecią gazowa wraz z uzgodnieniami,
d) Opracowanie projektu branżowego kolidującej sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z uzgodnieniami.
e) Przygotowanie dokumentacji budowy kanału technologicznego lub uzyskanie zwolnienia u Ministra Cyfryzacji od obowiązku budowy kanału technologicznego
f) Uzyskanych innych niezbędnych uzgodnień i opinie niezbędnych do otrzymania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych
2. Wymagania dotyczące wykonania dokumentacji:
• dokumentacje należy opracować w formie papierowej każdą w 6 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej (rysunki w formacie DWG i PDF, teksty w formacie doc. i PDF),
• przedmiar robót i kosztorys inwestorski w ilości 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format plików PDF i ath),
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w ilości 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format plików PDF i doc),
• Dokumentacja musi zawierać prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych w zależności który dokument będzie wymagany.
3. Oprócz wykonania w/w zakresu robót do obowiązków Wykonawcy należy również:
• odpowiedzialność za jakość i kompletność wykonania dokumentacji i jej uzgodnienie z Zamawiającym,
• -ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy. Odpowiada również za błędy i wady w przedmiarze robót, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielenia wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania procedury przetargowej na roboty budowlane bez dodatkowego wynagrodzenia.
• zobowiązuje się do pisemnego oświadczenia, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
• - w przypadku zmiany przepisów prawa, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia zmian prawnych i oddania dokumentacji projektowej z zachowaniem obowiązujących przepisów, na dzień przekazania Zamawiającemu,
• - Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności uzyska warunki techniczne do projektowania, ekspertyzy, opinie, badania i pomiary (ewentualne inwentaryzacje), podkłady geodezyjne itp. a także wszelkie formalności administracyjne. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
• powinien uwzględnić w zakresie i kosztorysie inwestorskim doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego,
• sprawowanie nadzoru autorskiego podczas budowy należy wliczyć w koszty podane w formularzu ofertowym złącznik nr 1 do SWZ.
• Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
• Opracowana dokumentacja powinna zawierać wszystkie konieczne uzgodnienia oraz niezbędne prawomocne decyzje.
• Wykonawca będzie równiez zobowiązany do uzyskania niezbędnych warunków/zgód od wszystkich właścicieli/użytkowników, którzy ujawnią się w trakcie opracowania dokumentacji.
• Czynności nie opisane, a wnikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji, należy traktować jako oczywiste i należy uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia,
• Projektanci wykonujący dokumentację projektową muszą przestrzegać zapisów zawartych w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i użyciu wyrażenia „lub równoważny” należy podać minimalne parametry techniczne do których będą odnosić się wykonawcy wykazujący równoważność zaoferowanych rozwiązań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERIA DROGOWA Beata Barszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181923812
7.3.4) Miejscowość: Jaślany
7.3.5) Kod pocztowy: 39-332
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Inżynieria Drogowa Beata Barszcz
jakie przetargi wygrała firma
Inżynieria Drogowa Beata Barszcz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa środków kontrastowych do tomografii komputerowej dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1110R relacji Ocice - Jadachy w zakresie budowy chodnika w m. Jadachy
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z przebudową instalacji wewnętrznych i utwardzeniem działki
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
- Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sutków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.