Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048668/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00060764/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145234 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA LOKALU USŁUGOWO – HANDLOWEGO NA LOKAL MIESZKALNY W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA TUREK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KALISKA 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 289 61 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miaastoturek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miastoturek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miastoturek.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA LOKALU USŁUGOWO – HANDLOWEGO NA LOKAL MIESZKALNY W BUDYNKU PRZY UL. KALISKIEJ 232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4294a25-af1b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048668/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIN.7013.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 124475,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot umowy obejmuje przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku mieszkalno - usługowego na funkcję mieszkalną, w tym roboty rozbiórkowe, murarskie
i remontowe wraz z instalacją sanitarną oraz instalacją elektryczną, w tym montażem pieca elektrycznego i kuchenki elektrycznej z 4 polami grzejnymi wraz z piekarnikiem
oraz pracami wykończeniowymi na zewnątrz obiektu w tym likwidacją schodów zewnętrznych, malowaniem elewacji frontowej i tylnej, odtworzenia termoizolacji, wymiany stolarki okiennej.
a. Powierzchnia zabudowy budynku – 252,50m2
b. Kubatura – 1250,00m3
c. Długość budynku – 11,62m
d. Szerokość budynku – 9,72m
e. Wysokość budynku do kalenicy głównej – 8,40m
f. Powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego – 37,11m2
2. Zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji, uszczegółowiony w przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153979,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191278,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153979,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlow Usługowo Produkcyjna COM-BUD Jakub Piwoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300156030
7.3.3) Ulica: Słodków Kolonia
7.3.4) Miejscowość: Słodków Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piwoński Jakub FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA COM-BUD
jakie przetargi wygrała firma
Piwoński Jakub FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA COM-BUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153979,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Pielęgnacja żywopłotów w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta Turek
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku
- Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym ulic powiatowych na terenie miasta Turek
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4488P - budowa chodnika w m. Dziadowice
- Koszenie poboczy i skarp rowów w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku OSP w Kałkowie
- Roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku przy ul. Globusowej 26 w ramach zadania C/WŁO/II/P3/13
- WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ WRAZ Z ODMALOWANIEM ŚCIAN W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W GRĘBOCICACH PRZY UL. SZKOLNEJ 4
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Myślibórz i Grobla, gmina Paszowice - część 2 budowa stacji uzdatniania i sieci wodociągowej w Grobli"
- "Utworzenie 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem 32-200 Miechów os. Gen. Wł. Sikorskiego 15 B" w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Odbudowa Ratusza Staromiejskiego w Pieniężnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.