Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109136/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji na terenach
administrowanych przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji na terenachadministrowanych przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e340077-6411-473d-8e31-2963734d4253
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025655/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługa konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji na terenach administrowanych przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 43/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182509,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest : Konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji na terenach administrowanych przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim
2. Przegląd i konserwacja stacjonarnych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych: 3 razy w roku (do końca marca, do końca lipca ,do końca listopada)
3. Wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz wentylatorach: w miesiącu lipiec) - koszt wymiany filtrów należy wliczyć w koszty konserwacji
4. Ogólne wymagania dotyczące usługi:
1) Prowadzenie prac odbywać będzie się na terenach będących w zasobach GZ Drawsko Pomorskie, GZ Wałcz i GZ Złocieniec jedynie w obecności przedsta-wicieli GZ zgodnie z umową lub osób wyznaczonych przez właściwych Kierowni-ków GZ Drawsko Pomorskie, Wałcz i Złocieniec, w dniach i godzinach uprzednio ustalonych z osobą odpowiedzialną za wykonanie usługi ze strony Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy, aby wszyscy pracownicy wyznaczeni do wykonywania przeglądów konserwacyjnych wentylacji i klimatyzacji posiadali kwalifikacje, uprawnienia, przygotowanie techniczne i poświadcze-nia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Załączniku nr 1 – specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi;
- Załączniku nr 2 – zestawienie urządzeń
- Załączniku nr 3 – projekt umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Powodem unieważnienia jest błędny opis przedmiotu zamówienia w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru usługi (zał. nr 1 do SWZ) rozdz. I pkt 3, ppkt 2 – wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz wentylatorach – koszt wymiany filtrów należy wliczyć w koszty konserwacji. W opisie nie ujęto kosztów zakupu filtrów.
Powinno być : koszt zakupu oraz wymiany filtrów należy wliczyć w koszty konserwacji
Formularz cenowy (załącznik nr 7 do SWZ) też był dla wykonawców niezrozumiały. W związku z powyższym błędnie opisana czynność wymiany filtrów w ocenie zamawiającego wpłynęła na fakt, że w postępowaniu przetargowym na dziesięć ofert które wpłynęły - sześciu wykonawców wyceniło wymianę filtrów w pozycji „konserwacja”, a czterech wykonawców nie wyceniło wymiany tych filtrów .
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą – uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z artykułu 255 pkt 6 Pzp wynika, że wada wskazana w tym przepisie musi łącznie spełniać następujące przesłanki:
• być niemożliwa do usunięcia,
• mieć rzeczywisty lub potencjalny wpływ na wynik postępowania.
Oznacza to, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożliwa do usunięcia wada – to każda niedająca się usunąć wada uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Konieczne jest więc wystąpienie związku przyczynowego pomiędzy zaistniałą wadą a niemożnością zawarcia umowy. Stwierdzona przez zamawiającego wada postępowania musi być nie tylko niemożliwa do usunięcia, ale wskazywać na dokonanie czynności lub zaniechanie jej dokonania w tym postępowaniu z naruszeniem przepisu ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Sukcesywny zakup i dostawa akumulatorów do sprzętu łączności
- Naprawa systemów paliwowych w Składzie MPS Cybowo
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej Brookvent w dwóch budynkach mieszkalnych ul. Afgańska 2-4-6 oraz Afgańska 8-10-12-14 Wrocław
- Usługa okresowej konserwacji oraz naprawa urządzeń transportu bliskiego w budynkach Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.