Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092414/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145312 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – modernizacja dźwigu osobowego w budynku urzędu miasta Chełm przy ul. Lubelskiej 65
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 565-22-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – modernizacja dźwigu osobowego w budynku urzędu miasta Chełm przy ul. Lubelskiej 652.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb12783-d408-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008742/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – modernizacja dźwigu osobowego w budynku urzędu miasta Chełm przy ul. Lubelskiej 65
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092414/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie obiektów użyteczności publicznej do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – modernizacja dźwigu osobowego w budynku urzędu miasta Chełm przy ul. Lubelskiej 65.
1. Opracowanie i uzgodnienie z właściwym oddziałem Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) „Dokumentację wymiany i montażu kabiny dźwigu” zwierającą: dokumentację techniczną wraz z wymaganymi protokołami, poświadczeniami, schematami elektrycznymi, obliczeniami oraz wypełnioną i podpisaną listą kontrolną.
2. Demontaż eksploatowanej obecnie kabiny dźwigu SGE 2.19.
3. Dostawę i montaż nowych i wolnych od wad, pochodzących od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji:
1) kabiny przelotowej dźwigu osobowego,
2) tablicy wstępnej zasilania, tablicy sterowej z falownikiem do płynnej regulacji prędkości, instalacji sterowej, kaset wezwań, odwzorowania położenia kabiny i kabli zwisowych,
3) drzwi przystankowych 1000 x 2000 mm, ze stali nierdzewnej których obramowania oznakowane są w sposób kontrastowy w stosunku do otoczenia,
4) zamków drzwi szybowych,
5) na każdym przystanku piętrowych wyświetlaczy informujących o położeniu oraz aktualnym kierunku jazdy kabiny, oraz czytelnej informacji z numerem kondygnacji czytelnej również przez dotyk,
6) na każdym przystanku kaset wezwań w wykonaniu antywandalicznym, (opisanych dodatkowo znakami Braille’a) z możliwością sterowania głosem, z podświetlanymi przyciskami, zamontowanych na wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami.
4. Wszystkie podzespoły dźwigu zmieniane na nowe winny spełniać wymagania dyrektywy 2014/33/WE.
5. Zrównoważenie układu kabina – przeciwwaga.
6. Zapewnienie zjazdu kabiny do poziomu -1 po otrzymaniu sygnału z centrali sygnalizacji pożaru lub z możliwością jazdy specjalnej przy użyciu stacyjki w kabinie lub kasecie wezwań na poziomie -1.
Zakres dostawy nie obejmuje: wciągarki, prowadnic kabinowych i przeciwwagowych, przeciwwag, ramy nośnej kabiny, ogranicznika prędkości, zderzaków.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w dniu 29.06.2021 r.
o godzinie 10:00 w budynku Urzędu Miasta Chełm w Chełmie przy ul. Lubelskiej 65.
Zamawiający informuje, że uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, tj. oferty mogą zostać złożone bez odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień, a wszelkie zapytania należy kierować do Zamawiającego w trybie przewidzianym ustawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264119,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293724,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264119,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDA-WARSZAWA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210124745
7.3.3) Ulica: Surowieckiego 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264119,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie".
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.
- Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Wymiana windy w budynku Collegium Chemicum UMCS
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.