Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00115374/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145384 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie na prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w powiecie bytowskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005311242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Miła 26a
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetwrgi@kamilzbroja.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mopsbytow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na prowadzenie cyklicznych zajęć animacyjnych w powiecie bytowskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c214ac85-e549-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001940/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług animacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny w. Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115374/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGD/MOPS.BYTÓW/002
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Zajęcia kulinarne promujące zdrowy styl życia:a. Zorganizowanie spotkań i przeprowadzenie warsztatów kulinarnych, które pokażą
i nauczą jak w prosty, zdrowy i smaczny sposób skomponować codzienne menu,
b. Założenia tych zajęć skupiać się będą nie tylko na gotowaniu, pieczeniu
i przygotowywaniu różnorodnych potraw, ale poprzez udział w zajęciach uczestnicy poznają zasady higieny, zdrowego żywienia, wpływu diet na poprawę zdrowia, planowania i wykonywania potraw, obsługę sprzętu AGD, nakrywania do stołu,
c. Zamawiający zapewni artykuły niezbędne potrzebne do wykonania potraw, które będą przekazane uczestnikom zajęć (m.in. produkty do gotowania, napoje – kawa, herbata, woda) a Wykonawca przygotuje dla wszystkich uczestników skrypt z przepisami przygotowywanych potraw zgodnie z ustalonym harmonogramem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 218,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Relaksacja:a. Organizacja zabawy przy muzyce, zadania sprawnościowe, taneczne, elementy jogi, aerobiku, prowadzenie zajęć ze śpiewu, ćwiczeń oddechowych obniżających poziom stresu, zaciekawienie seniorów słuchaniem muzyki instrumentalnej oraz wokalnej, zorganizowanie zajęć relaksujących w rytm muzyki, ćwiczenia muzycznoruchowe, improwizacje ruchowe do wybranej muzyki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 218,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. Zielarstwo:a. prowadzenie zajęć o tematyce m.in: przyprawy i ich nieznane właściwości, właściwości lecznicze i kosmetyczne popularnych ziół, bezpieczne kosmetyki, alternatywy dla herbaty, jak zbierać, rozpoznawać, suszyć, przetwarzać, przechowywać i stosować „coś z niczego” – ekologicznie, zdrowo i ekonomicznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 218,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV. Rękodzieło z elementami plastyki:a. Zajęcia mające na celu usprawnienie oraz poprawę sprawności manualnej, rozwijanie aktywności twórczej, doskonalenie cech takich jak: cierpliwość, dokładność, precyzja, stwarzanie możliwości do samorealizacji poprzez środki artystyczne poprzez: wyklejanie, wyszywanie, szycie, haftowanie oraz inne podobne zajęcia zaproponowane poprzez Wykonawcę, rozwijanie wrażliwości i wyobraźni plastycznej poprzez doskonalenie umiejętności plastyczno-technicznych, wykonywanie prac manualnych przy użyciu różnych technik plastycznych tj. malarstwo-farby plakatowe, akwarelowe, rysunek – kredki, ołówki, flamastry, kreda, tusz, świeca, małe formy rzeźbiarskie – plastelina, modelina, masa solna, formowanie papieru – origami, wykonywanie prostych form użytkowych z różnych materiałów, wycinanki, wydzieranki, wyklejanki, wydrapywanki, małe formy graficzne – odciskanie, praca na materiale naturalnym, kompozycje roślinne, piaskowanie, układanie kompozycji przestrzennych z materiałów przyrodniczych, projektowanie i wykonywanie kartek i ozdób świątecznych. Rysowanie, malowanie i modelowanie różnych przedmiotów, projektowanie i wykonanie elementów dekoracyjnych przestrzennych i płaskich, pobudzenie i rozwijanie umiejętności wypowiadania swojego osobistego stosunku do rzeczywistości na pomocą linii, plamy, barwy i kształtu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 218,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V. Zajęcia społeczno-kulturalne:a. Gry i zabawy (np. ćwiczące koncentrację, kreatywność), zagospodarowanie czasu wolnego, rozwój spostrzegawczości, logicznego myślenia, koncentracji, elementy fotografii cyfrowej, motywowanie uczestników do wspólnego spędzania czasu wolnego, zajęcia samopomocowe – podczas spotkań uczestnicy projektu będą mogli porozmawiać na różne tematy, wymienić się własnymi spostrzeżeniami/trudnościami, pogadanki dot. każdej dziedziny życia, podtrzymywanie i rozpowszechnienie tradycji lokalnych, rozwój świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej, śpiew, taniec, aktorstwo, gra na instrumentach
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 218,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia specjalistycznych kursów zawodowych: "Kursy z programowania i wykorzystywania AI"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.