Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00093039/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wraz z rozbiórką części budynku magazynowego nr 5 w Rzeszowie przy ul. Reformackiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-155-659
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/34wog/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont wraz z rozbiórką części budynku magazynowego nr 5 w Rzeszowie przy ul. Reformackiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-523c5599-a90c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063264/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont budynku nr 5- wg projektu- Rzeszów, ul. Reformacka 5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093039/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/28/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1138211,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi „Remont wraz z rozbiórką części budynku magazynowego nr 5 w Rzeszowie przy ul. Reformackiej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w:
a) Opisie Przedmiotu Zamówienia – budynek magazynowy (Załącznik nr 5 do SWZ);
b) STWIOR - roboty budowlane (Załącznik nr 6A do SWZ);
c) STWIOR - instalacje elektryczne (Załącznik nr 6B do SWZ);
d) STWIOR - przyłącze kanalizacji deszczowej (Załącznik nr 6C do SWZ);
e) Przedmiarze budowlanym – remont wraz z rozbiórką (Załącznik nr 7A do SWZ);
f) Przedmiarze elektrycznym (Załącznik nr 7B do SWZ);
g) Przedmiarze przyłącza kanalizacji deszczowej (Załącznik nr 7C do SWZ);
h) Dokumentacja projektowa - roboty budowlane (Załącznik nr 13A do SWZ);
i) Dokumentacja projektowa - instalacje elektryczne (Załącznik nr 13B do SWZ);
j) Dokumentacja projektowa - przyłącze kanalizacji deszczowej (Załącznik nr 13C do SWZ);
3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących osób wykonujących przedmiot zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót) w odniesieniu do następujących czynności:
a) roboty rozbiórkowe dachu,
b) demontaże i wykucia,
c) skucie posadzek i tynków,
d) wykopy przy odsłanianiu fundamentów,
e) wykonanie izolacji poziomej ścian wewnętrznych i zewnętrznych w formie iniekcji,
f) wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych,
g) roboty dekarskie.
h) roboty ciesielskie,
i) kanalizacja deszczowa PCV wraz ze studniami,
j) instalacja odgromowa.
4. Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt 1) posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP.
5. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu zamówienia, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne dotyczące wykonanych przez siebie robót oraz każdego z elementów przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej Ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert.
7. Projekt umowy (Załącznik nr 4 do SWZ) stanowi uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy z chwilą jego przejęcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1179570,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1695082,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1179570,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kołodziej Rafał - Firma Handlowo-Usługowo-Remontowo-Budowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 371096662
7.3.4) Miejscowość: Zaborów
7.3.5) Kod pocztowy: 38-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kołodziej Rafał - Firma Handlowo-Usługowo-Remontowo-Budowlana
jakie przetargi wygrała firma
Kołodziej Rafał - Firma Handlowo-Usługowo-Remontowo-Budowlana
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1179570,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem termobloku do badań naukowych
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 986 Tuszyma - Ropczyce - Wiśniowa w km 41+217.50 - 43+174.00 w m. Szufnarowa polegająca na budowie chodnika i zatok autobusowych w odcinku w km 42+131.00 - 42+242.00
- Bieżące utrzymanie ulic o nawierzchni mineralno - asfaltowej poprzez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań
- Dostawa ręcznych miotaczy gazu (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa fabrycznie nowej posypywarki dla potrzeb RDW Lubaczów
- Remont połaci dachu wraz z wyposażeniem technicznym dachu na budynku RCKiK w Rz-wie przy ul. Wierzbowej 14 oraz wykonanie instalacji systemu asekuracyjnego zapobiegającego upadkowi z dachów
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Remont budynku Urzędu Gminy w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Remont starego młyna na rzece Radunia w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Modernizacja holu i schodów Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Wadowice Górne
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.