Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050215/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00056182/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wg 4 zadań nad robotami: ,,Budowa hali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z infrastrukturą techniczną przy CKZiU nr 2 w Wadowicach "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwadowicki.pl/ogloszenia-o-przetargach/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wg 4 zadań nad robotami: ,,Budowa hali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z infrastrukturą techniczną przy CKZiU nr 2 w Wadowicach "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c8ab50a-88cf-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033819/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Budowa hali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z infrastrukturą techniczną przy CKZiU nr 2 w Wadowicach – INSPEKTORZY NADZORU WG 4 ZADAŃ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050215/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181690,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlany związanymi z „Budową hali sportowej z zapleczem szatniowo - sanitarnym wraz z infrastrukturą techniczną przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach przy ul. Zegadłowicza 36 o kubaturze 17 800 m3 i powierzchni zabudowy 2 027 m2 (kategoria obiektu budowlanego XV)” w branży konstrukcyjno – budowlanej4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 124168,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlany związanymi z „Budową hali sportowej z zapleczem szatniowo - sanitarnym wraz z infrastrukturą techniczną przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach przy ul. Zegadłowicza 36 o kubaturze 17 800 m3 i powierzchni zabudowy 2 027 m2 (kategoria obiektu budowlanego XV)” w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 36807,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlany związanymi z „Budową hali sportowej z zapleczem szatniowo - sanitarnym wraz z infrastrukturą techniczną przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach przy ul. Zegadłowicza 36 o kubaturze 17 800 m3 i powierzchni zabudowy 2 027 m2 (kategoria obiektu budowlanego XV)”w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 15403,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlany związanymi z „Budową hali sportowej z zapleczem szatniowo - sanitarnym wraz z infrastrukturą techniczną przy Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach przy ul. Zegadłowicza 36 o kubaturze 17 800 m3 i powierzchni zabudowy 2 027 m2 (kategoria obiektu budowlanego XV)” w branży drogowej4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 5310,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49361,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70254,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49361,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA „JACH” Artur Chabrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 574 102 48 41
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA JACH ARTUR CHABROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA JACH ARTUR CHABROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72703,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie powyższego ZADANIA 2 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.), który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
UZASANIENIE
Zamawiający Powiat Wadowicki – Starostwo Powiatowe w Wadowicach dnia 07.04.2022 zawiadomił o wyniku postępowania na powyższe zadanie uznając za najkorzystniejszą i jedyna niepolegającą odrzuceniu ofertę Wykonawcy INŻYNIERSKA PRACOWNIA PROJEKTOWA "EKO-SYSTEM" MACIEJ WODNIAK, 34-100 WADOWICE, UL. DR J. PUTKA 5. Wykonawca pismem z dnia 19.04.2022 r. poinformował Zamawiającego o rezygnacji z podpisania umowy. W związku z tym niniejsze postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.).
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21978,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21978,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21978,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLEKTRA Michał Żuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 551 259 58 03
7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21470,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6793,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7098,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6793,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Dominik Stańco
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 551 174 30 93
7.3.4) Miejscowość: Tomice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9076,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Wadowice
- Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. według 11 zadań
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych z podziałem na dwa zadania
- Dostawa krążków antybiotykowych, testów lekowrażliwości, manualnych testów identyfikacyjnych oraz szybkich testów kasetkowych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa bielizny jednorazowej dla ZZOZ w Wadowicach
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w pierwszym półroczu 2025 roku na terenie Powiatu Wadowickiego
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Rogalinek
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 191 w m. Zacharzyn
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.