Og³oszenie z dnia 2023-03-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00182849/01 - Wynik z dnia 2023-04-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej SPZZOZ w ¯urominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-zuromin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów opatrunkowych do Apteki Szpitalnej SPZZOZ w ¯urominie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-453cca86-c7ea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00145459
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00117201/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 dostawa materia³ów opatrunkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-453cca86-c7ea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu bezp³atnej Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl/
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia, aby mieæ dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
13. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w ¯urominie, ul. Szpitalna 56, 09-300 ¯uromin
2) Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na siê skontaktowaæ poprzez e-mail informatyk@szpital-zuromin.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
4) Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/3/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
asortyment okre¶lony w za³±czniku 1B w pakiecie 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
asortyment okre¶lony w za³±czniku 1B w pakiecie 2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
o¶wiadczenie wykonawcy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie wykonawcy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
2.1 Certyfikat CE w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych do: klasy I z funkcj± pomiarow±, klasy IIa, Klasy III, aktywnych wyrobów medycznych do implantacji, wyrobów do diagnostyki in vitro z wykazy A, B, wyrobów do diagnostyki in vitro do samodzielnego stosowania, w przypadku pozosta³ych wyrobów medycznych deklaracja zgodno¶ci ze znakiem CE wystawiona przez producenta wyrobu medycznego.2.2 Dotyczy pakietu 1 - Wymaga siê, aby masa powierzchniowa gazy 17N, z której wykonane s± zaoferowane wyroby wynosi³a min. 23g/m2 oraz aby masa powierzchniowa gazy 13N, z której wykonane s± zaoferowane wyroby wynosi³a min. 17g/m2 zgodnie z norm± PN-EN 14 079. Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szych parametrów wymaga siê do³±czenia karty danych technicznych- na wezwanie najkorzystniejszy Wykonawca, w terminie nie krótsztszym ni¿ 5 dni.
2.3 Dotyczy pakietu 1 - Wymaga siê dokumentu potwierdzaj±cego walidacjê procesu sterylizacji zgodnie z norm± PN-EN ISO 17665-1-Raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji. - na wezwanie najkorzystniejszy Wykonawca, w terminie nie krótsztszym ni¿ 5 dni.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
2.1 Certyfikat CE w przypadku wyrobów medycznych zakwalifikowanych zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych do: klasy I z funkcj± pomiarow±, klasy IIa, Klasy III, aktywnych wyrobów medycznych do implantacji, wyrobów do diagnostyki in vitro z wykazy A, B, wyrobów do diagnostyki in vitro do samodzielnego stosowania, w przypadku pozosta³ych wyrobów medycznych deklaracja zgodno¶ci ze znakiem CE wystawiona przez producenta wyrobu medycznego.2.2 Dotyczy pakietu 1 - Wymaga siê, aby masa powierzchniowa gazy 17N, z której wykonane s± zaoferowane wyroby wynosi³a min. 23g/m2 oraz aby masa powierzchniowa gazy 13N, z której wykonane s± zaoferowane wyroby wynosi³a min. 17g/m2 zgodnie z norm± PN-EN 14 079. Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szych parametrów wymaga siê do³±czenia karty danych technicznych- na wezwanie najkorzystniejszy Wykonawca, w terminie nie krótsztszym ni¿ 5 dni.
2.3 Dotyczy pakietu 1 - Wymaga siê dokumentu potwierdzaj±cego walidacjê procesu sterylizacji zgodnie z norm± PN-EN ISO 17665-1-Raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji. - na wezwanie najkorzystniejszy Wykonawca, w terminie nie krótsztszym ni¿ 5 dni.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane wyroby odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w niniejszej SWZ Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ: - bezp³atnych próbek wyrobów po 3 sztuki do ka¿dej pozycji.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W trakcie obowi±zywania umowy strony dopuszczaj± zmiany cen wy³±cznie w przypadku:a) obni¿enia cen przedmiotu umowy (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy),
b) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, przy czym zmianie ulega wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy).
c) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy),
d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne (zmiana nastêpuje z chwil± podpisania aneksu do umowy),
2. Strony dopuszczaj± zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku:
1) szczególnych okoliczno¶ci, takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objêtych umow±, wyga¶niêcia ¶wiadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzeda¿y lub czasowej niedostêpno¶ci; w powy¿szych przypadkach Strony mog± dopu¶ciæ dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objêtych umow±; cena dostarczonego odpowiednika nie mo¿e byæ wy¿sza od ceny wyrobu zast±pionego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem systemu dostêpnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAW¡ MATERIA£ÓW HYDRAULICZNYCH
- ZAKUP I DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ¦MIECIARKA
- Modernizacja i remonty dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników dla Zak³adu Patomorfologii
- Dostawa sprzêtu medycznego
- Sukcesywna dostawa membran oraz urz±dzenia do nanoz³amañ dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawa endoprotezy jednoprzedzia³owej anatomicznej stawu kolanowego oraz implantów do chirurgii rêki.
- Dostawa ¶rodków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie uk³adu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.