eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikRoboty naprawcze i konserwacyjne obiektów mostowych w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty naprawcze i konserwacyjne obiektów mostowych w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty naprawcze i konserwacyjne obiektów mostowych w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1e486c7-8d95-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.65 Roboty naprawcze i konserwacyjne obiektów mostowych w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 17065478,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 498291,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty naprawcze i konserwacyjne obiektów mostowych na terenie Miasta Rybnika.
Roboty prowadzone będą na niżej wymienionych obiektach inżynierskich zlokalizowanych na terenie Miasta Rybnik:
1) wiadukt nad torami kolejowymi na ul. Bieli (180024S)
2) wiadukt nad zlikwidowanymi torami kolejowymi na ul. Żorskiej (7033S)
3) most nad rzeką na ul. Rudzkiej (DW 920)
4) most nad rzeką na ul. Hallera (7018S)
5) most nad rzeką na ul. Obwiednia Północna (180556S)
6) most nad ciekiem na ul. Niepodległości (7003S)
7) wiadukt nad torami kolejowymi na ul. Gliwickiej (DK 78)
8) wiadukt nad torami kolejowymi na ul. 1-go Maja (DW 929)
W ramach zamówienia przewiduje się:
- wymianę 160 m2 nawierzchni ścieralnej AC 8S,
- wykonanie 1,14 m2 nawierzchni ścieralnej z asfaltu lanego,
- uszczelnienie 79,2 mb krawężników na obiektach mostowych taśmą asfaltowo-kauczukową,
- uszczelnienie 31,8 mb styków krawężników na obiektach mostowych kitem trwale plastycznym poliuretanowym
- uszczelnienie 145 mb styków nawierzchni na obiektach mostowych masą asfaltowo-polimerową trwale elestyczną,
- naprawa 8,6 mb rys metodą ciśnieniową w konstrukcjach podporowych,
- powierzchniowe naprawy konstrukcji podporowych: 13,33 m2
- powierzchniowe naprawy konstrukcji kap chodnikowych: 136,32 m2
- wykonanie zabezpieczeń hydroizolacyjnych powierzchni betonowych: 13,33 m2
- wykonanie nawierzchni kap chodnikowych z żywicy poliuretanowej: 3 m2
- wykonanie nawierzchni kap chodnikowych z masy bitumicznej modyfikowanej polimerami: 133,32 m2
- czyszczenie i malowanie antykorozyjne stalowych konstrukcji mostowych: 172,039 m2
- zaprojektowanie i wykonanie bitumicznego przekrycia dylatacyjnego o szerokości minimum 50 cm: 35,6 mb
- zaprojektowanie i wykonanie bitumicznego przekrycia dylatacyjnego o szerokości minimum 30 cm: 4,6 mb
- karczowanie krzewów i samosiejek z przestrzeni podmostowej: 0,04 ha
- usunięcie roślinności z umocnionych skarp: 835 m2
- naprawa ścieków kamiennych przykrawężnikowych asfaltem twardolanym:
0,96 m2
Dla każdego obiektu termin realizacji będzie zgodny z harmonogramem który Wykonawca przygotuje i przedłoży Zamawiającemu do 30 dni od daty zawarcia umowy. Harmonogram winien uzyskać akceptację Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
Rozliczenie za przedmiot zamówienia będzie odbywało się fakturami dotyczącymi wykonanych prac na poszczególnych obiektach inżynierskich na podstawie protokołów odbiorów końcowych robót, podpisanych przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
W kosztach robót należy uwzględnić koszty:
- wykonania niezbędnego oznakowania poziomego i pionowego wraz z wykonaniem projektu organizacji ruchu i jego zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót,
- koszty transportu sprzętu oraz dowozu materiałów do miejsca wykonania robót,
- koszt utylizacji i składowania oraz odwozu materiału z rozbiórki i urobku z robót ziemnych,
- w przypadku kolizji robót z urządzeniami obcymi, koszty nadzorów branżowych i zabezpieczeń urządzeń.
Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia jeżeli wykonał prace dodatkowe bez zgody Zamawiającego.
Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) oraz z recyklingu.
2. Rozdrobniony frez asfaltowy stanowi własność Wykonawcy i należy go na koszt Wykonawcy prawidłowo zutylizować.
3. Urobek i gruz należy przewieźć na składowisko Wykonawcy i prawidłowo zutylizować.
4. Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00.
5. Roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do wszystkich obiektów, zlokalizowanych w obrębie remontowanych obiektów inżynierskich.
6. Dla robót prowadzonych w pasie drogowym, Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wprowadzenie czasowej zmiany organizacji ruchu, tj. wykonania projektu organizacji ruchu i jego zatwierdzenia na czas prowadzenia robót oraz zgłoszenia wprowadzenia czasowej organizacji zarządcy ruchu (Wydział Dróg, Referat Uzgodnień i Zarządzania Ruchem Urzędu Miasta Rybnika) i właściwemu Komendantowi Policji na minimum 7 dni przed jej wprowadzeniem. Roboty
w pasie drogowym (za wyjątkiem ul. Bieli) winny być wykonywane
z zachowaniem przejezdności, tzn. z ruchem naprzemiennym na sygnalizacji świetlnej wahadłowej oraz z zapewnieniem jednostronnego ruchu pieszego.
7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za usuwanie samochodów z terenu robót i pełną współpracę w tym zakresie z Policją. Na wykonawcy spoczywać będzie również obowiązek właściwego poinformowania użytkowników drogi oraz mieszkańców zamieszkujących przy danej ulicy o rozpoczęciu remontu obiektów mostowych i utrudnieniach tym spowodowanych.
8. Zamawiający będzie wymagał taśmy asfaltowo-kauczukowej na wszelkich stykach i łączeniach pionowych nawierzchni, w tym również na styku nawierzchni ze studzienkami, z krawężnikami, obrzeżami, etc.
9. Regulację żeliwnych, m.in. kratek ściekowych, wpustów ulicznych, włazów należy wykonać przy użyciu mrozoodpornej, szybkowiążącej, nie kurczącej się zaprawie na bazie cementu modyfikowanego tworzywem sztucznym.
10. Należy wykonać dokumentację zdjęciową terenu przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu.
11. Po wykonaniu robót należy uzyskać oświadczenia właścicieli posesji, na których prowadzone były roboty budowlane lub składowany materiał budowlany i parkowany sprzęt budowlany, że teren został uporządkowany i odebrany bez zastrzeżeń.
12. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
13. W przypadku gdy po zabudowaniu warstwy ścieralnej zaistnieje konieczność regulacji urządzenia w drodze, naprawa zaniżenia - jego regulacja ma zostać wykonana z wykorzystaniem mrozoodpornej, szybkowiążącej, nie kurczącej się zaprawie na bazie cementu modyfikowanego tworzywem sztucznym. Wklęśnięta lub wystająca pokrywa powinna zostać podniesiona lub wyjęta z jezdni specjalnym podnośnikiem w celu uniknięcia rozkuwania i niszczenia dużej powierzchni jezdni. Luźne i uszkodzone elementy otworu należy usunąć, a powierzchnię nośną oczyścić sprężonym powietrzem. Na tak przygotowany otwór nałożyć pokrywę i wyrównać jej wysokość do nowego poziomu jezdni. Na koniec należy wyrównać poziom jezdni przy jednoczesnym uszczelnieniu łączenia.
14. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
1) zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy,
2) stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
3) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
4) stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
1) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania,
2) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
Wymagany minimalny termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i urządzenia.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1:
W ramach zadania zostaną wykonane prace uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych. Ulepszony zostanie stan nawierzchni na obiektach mostowych poprzez naprawę dylatacji.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- demontaż i wykonanie mostowych dylatacji,
- układanie warstw asfaltowych,
- odtworzenie nawierzchni kap chodnikowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
 przedmiary robót,
 STWiOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742602,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VIATH M. Dmetrecki spółka cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: VIATH Ł. Biliński spółka cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243623840

7.3.3) Ulica: ul. Konecznego 2/21

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dylatacji – wiadukt w ciągu ul. Żorskiej oraz most w ciągu ul. Rudzkiej. Mostar Południe. Specjalistyczne Usługi Mostowe Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 26/4, 41-250 Czeladź


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.