Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086222/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145598 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu polowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.gozdz@pierog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pierog.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność ogrodnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu polowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1dfeee-cea4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie finansowane jest z różnych źródeł - w tym ze środków unijnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086222/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Świder glebowy spalinowy wraz z wiertłem – 1 szt.1) Specyfikacja:
- jednoosobowy świder glebowy z hamulcem,
- wyposażony w ramę amortyzującą,
- przycisk umożliwiający wyłączenie urządzenia umiejscowiony na uchwycie,
- wyposażony w filtry powietrza oraz poduszkę amortyzującą,
- świder do nawiercania otworów o średnicy od 150 mm do 300mm,
- średnica wiertła 150 ± 5 mm,
- moc urządzenia od 1,7 do 1,9 KM,
- masa urządzenia do 10 kg.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 3659,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Opryskiwacz polowy – 1 szt.1) Specyfikacja:
- opryskiwacz ciągnikowy zawieszany,
- pojemność zbiornika 400 – 600l,
- dodatkowo zbiornik na czystą wodę i do mycia rąk,
- belka polowa o szerokości 8-12 m, samopoziomująca, z ręczną lub hydrauliczną regulacją wysokości, z możliwością odchylania (przód-tył) przy zderzeniu z przeszkodą, wyposażona w rozpylacze szczelinowe, zawory przeciwkroplowe,
- sterowanie ciśnieniem pompy ręczne lub elektryczne z kabiny ciągnika,
- manometr glicerynowy,
- zbiornik wyposażony w rozwadniacz górny umieszczony w sicie wlewowym pod pokrywą, mieszadło inżektorowe poprowadzone bezpośrednio z pompy, dwu lub trzystopniowe filtrowanie cieczy roboczej dodatkowo filtry dla każdej sekcji roboczej.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Belka herbicydowa – 1 szt.1) Specyfikacja:
- belka herbicydowa jednostronna przeznaczona do agregowania na przednim zaczepie ciągnika,
- wyposażona w wąż o długości min. 5 m umożliwiający podłączenie do zaczepianego z tyłu ciągnika opryskiwacza sadowniczego,
- przegub uchylny zabezpieczający belkę przed uszkodzeniem w przypadku kontaktu z pniem,
- osłonę zabezpieczającą przed zwiewaniem cieczy roboczej,
- możliwość regulacji wysokości (w pionie) min. 30 cm,
- wyposażona w 2 lub 3 rozpylacze płaskostrumieniowe i umożliwiać opryskanie cieczą
roboczą pasa o szerokości min. 100 cm.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – Mini ciągnik – 1 szt.1) Specyfikacja:
- silnik o mocy nie mniejszej niż 9.5 KM, rozruch ręczny,
- biegi do przodu co najmniej 3 +3 do tyłu,
- skrzynia biegów mechaniczna w kąpieli olejowej,
- rewers zmiany kierunku jazdy,
- napęd stały na oba koła,
- regulowana wysokość kierownicy wychylna w obie strony oraz obracana rękojeść kierownicy,
- sprzęgło hydrauliczne,
- licznik czasu pracy,
- HBS demontaż i instalacja urządzeń - bez użycia narzędzi na tzw. Click,
- AVS - system antywibracyjny na rączkach,
- duże koła co najmniej 5/12.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 8048,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – Glebogryzarka – 1 szt.1) Specyfikacja:
- pasująca do mini ciągnika z Pakietu nr 4,
- od 66 cm szerokości roboczej z możliwością poszerzenia lub zwężenia.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 4065,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – Przyczepa transportowa – 1 szt.1) Specyfikacja:
- pasująca do mini ciągnika z Pakietu nr 4,
- ładowność od 350 kg,
- wymiary skrzyni wewnętrzne co najmniej 140 cmx90cm x30 cm,
- koła co najmniej od 6/14,
- siedzisko dla operatora,
- hamulec nożny + postojowy,
- resorowana – tak.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 2972,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 – Kosiarka – 1 szt.1) Specyfikacja:
- kosiarka pasująca do mini ciągnika z Pakietu nr 4,
- 1 lub 2 nożowa,
- mulczująca,
- szerokość robocza od 66 cm,
- z kołem podporowym.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 5204,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 – Ciągnik ogrodniczy wraz z wyposażeniem – 1 kpl.Ciągnik ogrodniczy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- ciągnik z silnikiem wysokoprężnym o mocy min. 17 KM z homologacją pozwalającą na rejestrację pojazdu, liczba przełożeń co najmniej 6 do przodu /2 do tyłu, z mechaniczną blokadą tylnej osi oraz dołączanym napędem 4 x 4,
- ciągnik powinien posiadać tylny i międzyosiowy wałek odbioru mocy (z możliwością podpięcia kosiarki międzyosiowej),
- układ hydrauliczny - wydajność minimalna14 l/min, co najmniej jedna sekcja hydrauliczna, z możliwością rozbudowy do trzech,
- TUZ - min. udźwig 540 kg KAT I, możliwość zamontowania przedniego układu zawieszenia oraz dedykowanego przedniego ładowacza,
- koła - przód min. 5 x 12, tył min. 8 x 16, maksymalna szerokość ciągnika z kołami wąskimi – 100 cm,
- komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji ciągnika,
- drugi zestaw kół -wielkość opon przód min. 23x10,5 - 12, tył min. 280/70R18 szerokość opon min. 280 mm. Maksymalna szerokość ciągnika na kołach szerokich 120 cm,
- rama ROPS oraz siatka zabezpieczająca przed odpadami wyrzucanymi spod tylnego narzędzia, np. kosiarki bijakowej,
- wałek odbioru mocy pozwalający na współpracę z dostarczonym wyposażeniem.
Wyposażenie:
1. Opryskiwacz polowy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasujący do ciągnika z Pakietu nr 8 wskazanego powyżej;
- zakładany na mocowaniu 3-punktowym traktora Kat-1,
- napęd z wałka odbioru mocy traktora, 540 obr/min,
- wydajność pompy co najmniej 60 l/min,
- max ciśnienie 15 bar,
- pojemność zbiornika co najmniej 200 L,
- szerokość robocza belki polowej min. 6 mb,
- zakres regulacji ustawienia wysokości rozpylaczy w cm: co najmniej w zakresie od 30 do 95 cm.
2. Przyczepa wywrotka – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasująca do ciągnika z Pakietu nr 8 wskazanego powyżej,
- hamulec bezwładnościowy,
- ładowność: min. 1000 kg,
- dopuszczalna masa całkowita z homologacją ciągnika poz. 1,
- maksymalna szerokość 110 cm,
- oś pojedyncza, koła 16”,
- hydrauliczny wyładunek do tyłu,
3. Pług jednoskibowy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasujący do ciągnika z Pakietu nr 8 wskazanego powyżej,
- obracalny z regulacją głębokości orki,
.
4. Agregat uprawowy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasujący do ciągnika z Pakietu nr 8 wskazanego powyżej,
- będący połączeniem aktywnej glebogryzarki z separatorem kamieni i wałem siatkowym całkowicie wyrównującym powierzchnię uprawy,
- szerokość robocza - 100-105 cm,
- szerokość całkowita - 110-120 cm,
Termin dostawy: 42 dni od zawarcia umowy.
Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.
Minimalny okres gwarancji: min. 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 – Myjka – 1 szt.1) Specyfikacja:
- ciśnienie: 20 – max. 145 / 2 – max. 14,5,
- wydajność tłoczenia: max. 500 l/h,
- wydajność powietrza: 40 m2/h,
- natężenie: 230/50 V/Hz,
- wyposażenie: pistolet ciśnieniowy, lanca power, dysza rotacyjna, wąż wysokociśnieniowy min. 7 m, system szybkozłączek, wąż ssący, filtr wody, uchwyt teleskopowy.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Dąbrowice/Skierniewice.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 550 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 – Talerze do talerzówki – 1 kpl.Talerze do talerzówki Grano Shark 2.5 (w posiadaniu Zamawiającego).
1) Specyfikacja:
- talerz uzębiony,
- średnica zewn.: 560 mm,
- ilość otworów: 6 na rozstawie 122 mm, fi otworu – 13 mm,
- grubość: min. 4 mm,
- wykonane ze stali borowej z odpornością na ścieranie 50-52 HRC,
- zaostrzenie talerza na całym jego obwodzie.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Dąbrowice/Skierniewice.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 2900,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 – Widły do wypychacz gałęzi – 1 kpl.Widły mocowane do TUZ ciągnika.
1) Specyfikacja:
- wykonane z profili stalowych min. 60 x 40 mm,
- wymiary: 200 x 240 x 90 cm,
- zabezpieczone farbą antykorozyjną podkładową i dwuskładnikowym lakierem poliuretanowym,
- wykonane ze stali borowej z odpornością na ścieranie 50-52 HRC,
- zaostrzenie talerza na całym jego obwodzie.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Dąbrowice/Skierniewice.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 1700,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12 – Zamgławiacz termiczny – 1 szt.Urządzenie przenośne. Wytwarzanie mgły z wykorzystaniem spalin. Długość urządzenia nie przekracza 150 cm. Możliwość aplikacji roztworów wodnych i olejowych. Urządzenie do zamgławiania termostabilnych preparatów bakteriobójczych, grzybobójczych, wirusobójczych i insektycydów oraz środków ochrony roślin.
1) Specyfikacja:
- zasięg działania (w kierunku poziomym): zalecane - min. 35 m, wymagane - min. 20 m,
- wydajność rozpylania wody: min 40 litrów/godzinę,
- wydajność rozpylania oleju: min. 30 litrów /godzinę,
- pojemność zbiornika: zalecane - min. 10 litrów, wymagane – min 4,5 l,
- średnica kropli: zalecane od 0,5 mikrona wzwyż, wymagane od 5 mikronów do 30 mikronów,
- ciężar (pusty): zalecane – do 10 kg, wymagane - do 20 kg.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 7317,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 13 – Zamgławiacz ciśnieniowy – 1 szt.Urządzenie przenośne lub przewoźne (wózkowe) do wytwarzania mgły z wykorzystaniem rozpylania ciśnieniowego. Przeznaczenie do zwalczania szkodliwych owadów oraz do ochrony roślin w szklarniach i tunelach lub do dezynfekcji w uprawie grzybów i innych roślin (pieczarkarnie, szklarnie, tunele foliowe) lub w innych obiektach lub do ochrony zasobów magazynowych.
1) Specyfikacja:
-zasilanie: elektryczne lub spalinowe,
-średnica wentylatora: min. 500 mm ø,
-wydatek środka chemicznego (cieczy użytkowej): zalecane min do 30 l/h, wymagane min. 20 l/h,- wielkość kropli: max. 50 µm / śr. 5- 10 µm,
-pojemność zbiornika: zalecane – min. 20 l, wymagane – min. 10 l,
-sterowanie: zalecane zdalne sterowanie za pomocą pilota: bezprzewodowe lub przewodowe.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 4878,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 14 – Opryskiwacz szklarniowy – 1 szt.Opryskiwacz mobilny (przemieszczany ręcznie - wózkowy lub samojezdny). Rozpylanie cieczy ciśnieniowe. Zamontowanie rozpylaczy – na belce lub belkach pionowych, zalecana regulacja ustawienia belki, wskazane zamontowanie rozpylaczy w korpusach obracalnych dwu-rozpylaczowych.
1) Specyfikacja:
- waga (pusty): maks. 250 kg,
- pojemność zbiornika: min. 100 litrów,
- zasilanie: wskazane elektryczne, w drugiej kolejności spalinowe,
- maksymalne ciśnienie: zalecane – do 40 bar, wymagane – do 20 bar, - minimalny wydatek pompy: zalecany - min. 40 l/min, wymagany – min. 25 l/min.
-liczba rozpylaczy: wymagane stosowanie co najmniej 14 rozpylaczy jednocześnie, zalecane - >14 rozpylaczy.
Zasięg pionowy zamontowania najwyżej zamontowanych) rozpylaczy: min. 2,0 m.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 5691,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 15 – Opryskiwacz spalinowy – 3 szt.Opryskiwacz spalinowy zapewniający precyzyjną i bezpieczną pracę
1) Specyfikacja:
- jednocylindrowy silnik dwusuwowy,
- pojemność skokowa: 63,3 cm3,
- moc: min. 2,9 kW (3,9 KM),
- prędkość obrotowa silnika/dmuchawy podczas pracy min.6800 1/min,
- waga w stanie niezatankowanym: max. 12,2 kg,
- pojemność zbiornika zawiesiny: min. 14 l,
- poziomy zasięg natrysku: min. 14,5 m,
- ilość rozprowadzonej cieczy (bez pompy ciśnieniowej z dozownikiem standardowym): min. 0,69 – 2,64 l/min,
- zawartość zbiornika paliwa min. 1,70 l,
- maksymalna wydajność turbiny 1.300 m³/h,
- poziom ciśnienia akustycznego max. 97 dB(A).
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 5853,66 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 16 – Opryskiwacz akumulatorowy – 1 szt.1) Specyfikacja:
- zbiornik o pojemności min. 18 litrów,
- silnik elektryczny o wydajności min. 11, 1 V / 7, 8 Ahw,
- wartość drgań: m/s2 >= 2,
- gwarantowany poziom mocy akustycznej w dB(A): <70,
- wydajność l/min: min. 1,07 do 1,42,
- regulowane ciśnienie robocze w bar: 2,5 do 4,3,
- w zestawie: dysza płaskostrumieniowa, manometr, akumulator żelowy z ładowarką.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 771,55 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 17 – Kosa spalinowa – 1 szt.1) Specyfikacja:
- moc 3 KM; Poj. skok. cm³ min. 45,6,
- średnica cięcia mm – min. 480,
- ciężar: max. 8,5 kg,
- długość całkowita max. 179 cm,
- poziom mocy akustycznej z narzędziem tnącym max. 113 dB(A),
- 4-punktowy system antywibracyjny.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 3253,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 18 – Pilarka spalinowa – 1 szt.1) Specyfikacja:
- moc: min. 4,1 KM,
- pojemność skokowa: min. 50,2 cm³,
- waga: do 4,9 kg,
- poziom mocy akustycznej max. 113 dB(A),
- filtr powietrza min. HD2- 4-punktowy system antywibracyjny.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 19 – Kosa spalinowa – 1 szt.1) Specyfikacja:
- moc: min. 2,9 KM,
- głowica żyłkowa półautomatyczna,
- tarcza tnąca 3-zębna min. 2,5x255 mm,
- pasy nośne podwójne,
- wałek transmisyjny,
- pojemność zbiornika paliwa: min. 1 l,
- waga: do 8,4 kg.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 20 – Kosa spalinowa – 1 kpl.1) Specyfikacja:
a) Kosa:
- moc: min. 1,4/1,9 kW/ KM,
- pojemność skokowa: 36,3 cm3,
- waga: max 4,5 kg,
- długość złączki: min. 94 cm,
- szelki,
- uchwyt wielofunkcyjny z przyciskiem stop,
- filtr,
b) Nożyce do żywopłotów na wysięgniku:
- prosta listwa tnąca,
- długość całkowita: min. 107 cm,
- długość listwy tnącej: min. 50 cm,
- ciężar: max. 1,6 kg,
c) Głowica tnąca:
- długość całkowita: min. 94 cm,
- głowica żyłkowa,
- ciężar: max. 1,2 kg,
d) Podkrzesywarka:
- długość całkowita: min. 126 cm,
- ciężar: max. 1,8 kg,
e) Szczotka zamiatająca:
- szerokość szczotki: min. 60 cm,
- ciężar: max. 6,4 kg,
- długość całkowita: min. 125 cm,
f) Przedłużka wysięgnikowa:
- stal,
- zasięg: min. 1 m,
- ciężar: max. 1,4 kg.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 5700,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 21 – Opryskiwacz – 1 szt.1) Specyfikacja:
- pompa ciśnieniowa,
- pojemność zbiornika – min. 14l,
- moc – 3,9-4,0 KM,
- zasięg opryskiwacza – min. 14,5 m,
- ciężar opryskiwacza – max. 12,5 kg,
- wydajność dmuchania – min. 1300 m3.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13A.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 22 – Piła spalinowa – 1 szt.1) Specyfikacja:
- moc – nie mniejsza niż: 1,4/1,8 kW/KM,
- pojemność skokowa nie mniejsza niż 32 cm3,
- ciężar – max. 3,5 kg,
- poziom hałasu nie większy niż 115 dB.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 118.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 1550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4118,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4118,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4118,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Halina Marcinkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Stanisław Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361665268
7.3.4) Miejscowość: Podtrzcianna
7.3.5) Kod pocztowy: 96-115
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4118,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11316,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11316,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11316,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Halina Marcinkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Stanisław Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361665268
7.3.4) Miejscowość: Podtrzcianna
7.3.5) Kod pocztowy: 96-115
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11316,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3499,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3499,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3499,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Halina Marcinkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Stanisław Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361665268
7.3.4) Miejscowość: Podtrzcianna
7.3.5) Kod pocztowy: 96-115
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3499,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Halina Marcinkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Stanisław Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361665268
7.3.4) Miejscowość: Podtrzcianna
7.3.5) Kod pocztowy: 96-115
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1199,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowski s.c. Halina Marcinkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowski s.c. Stanisław Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361665268
7.3.4) Miejscowość: Podtrzcianna
7.3.5) Kod pocztowy: 96-115
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu na tę część podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Halina Marcinkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Stanisław Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361665268
7.3.4) Miejscowość: Potrzcianna
7.3.5) Kod pocztowy: 96-115
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta, która wpłynęła w postępowaniu na tę część podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3488,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3488,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3488,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Halina Marcinkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowscy s.c. Stanisław Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361665268
7.3.4) Miejscowość: Podtrzcianna
7.3.5) Kod pocztowy: 96-115
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3448,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta, jaka wpłynęła w postępowaniu na tę część podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta jaka wpłynęła w postępowaniu na tę część podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta jaka wpłynęła w postępowaniu na tę część podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2659,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2659,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2659,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowski s.c. Halina Marcinkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Las-Ogród Halina i Stanisław Marcinkowski s.c. Stanisław Marcinkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361665268
7.3.4) Miejscowość: Potrzcianna
7.3.5) Kod pocztowy: 96-115
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2659,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta jaka wpłynęła w postępowaniu na tę część podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- ZAKUP I WDROŻENIE URZĄDZEŃ UTM
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej
- Dostawa podwozia pod manipulatory z napełniarką skrzyniopalet i przenośnikami
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
- Dostawa i zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- "Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku"
- ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym dla Obwodu Drogowego w Biskupicach
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.