eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówTermomodernizacja komunalnego budynku mieszkalnego, przy ul. Listopadowej 39 w Ozorkowie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145616 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja komunalnego budynku mieszkalnego,
przy ul. Listopadowej 39 w Ozorkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ozorkow.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja komunalnego budynku mieszkalnego,
przy ul. Listopadowej 39 w Ozorkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdb88bea-da54-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003668/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja komunalnego budynku mieszkalnego, przy ul. Listopadowej 39 w Ozorkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101216/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WE.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, sanitarnej, wodociągowej, wraz z demontażem istniejących kotłów na paliwo stałe , pieców kaflowych oraz elektrycznych podgrzewaczy pojemnościowych ciepłej wody. Instalacja gazowa będzie doprowadzać gaz ziemny do kuchenek gazowych 4-palnikowych oraz kotłów gazowych dwufunkcyjnych, zlokalizowanych w poszczególnych lokalach mieszkalnych.
a. Wykonanie instalacji wewnętrznej gazu,
b. Wykonanie instalacji wewnętrznej c. o.
c. Wykonanie instalacji wewnętrznej c. w. u.
d. Wykonane instalacji wewnętrznej w. z.
e. Wykonanie systemu powietrzno-spalinowego,
f. Wykonanie systemu wentylacji grawitacyjnej,
g. Wykonanie wszelkich nie wymienionych prac towarzyszących niezbędnych do realizacji podstawowego zakresu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 602852,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych płytami izolacyjnymi ze styropianu grafitowego, wnęk okien i drzwi, stropu pod poddaszem nieużytkowym. Wykonanie warstwy tynku podkładowego i ułożenie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego na ścianach zewnętrznych. Malowanie ścian zewnętrznych – farbą podkładową i nawierzchniową Wymianę niektórych okien i drzwi. Wymianę rynien i rur spustowych na PCV.
a. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grafitowym.
b. Wykonanie tynku mineralnego gr. 1,5 mm
c. Wykonanie malowania tynku farbą podkładową
d. Wykonanie malowania tynku farbą nawierzchniową
e. Wymiana okien w lokalach
f. Wymiana okien balkonowych
g. Wymiana okien na strychu
h. Wymiana drzwi wejściowych do budynku
i. Wymiana wszystkich rynien i rur spustowych budynku
j. Naprawa tynków ścian zewnętrznych
k. Skucie okładzin ścian fundamentowych.
l. Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej i teletechnicznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 749809,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenia przedmiotowego zamówienia w zakresie Części 1 do dnia 22/07/2021 r. do godziny 10.00 tj. terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty przy czym jedna z nich podlega odrzuceniu, natomiast druga oferta zawiera kwotę znacznie przekraczającą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie części 1.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1004400 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 745956 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 745956,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Blanko Damian Tyburski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 745956,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.