Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00146310/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00145619/01 - Wynik z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowo-profilaktycznych na terenie gminy Oksa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290005410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Włoszczowska 22a lokal 1, 2
1.5.2.) Miejscowość: Oksa
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-363
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops_oksa@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsoksa.bip.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowo-profilaktycznych na terenie gminy Oksa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47048023-cc50-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
Zamówienie zostało udzielone we wskazanym wyżej trybie, gdyż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f7998c10-a9c1-11ec-baa2-b6d934483bfb
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9.2.1-6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 58536,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do dziesięciu świetlic środowiskowych w Gminie Oksa.
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn.: „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejski Fundusz Społeczny w ramach Osi priorytetowej: RPSW.09.00.00, Włączenie społeczne i walka z ubóstwem; Działanie: RPSW.09.02.00 Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych.
2. Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zestawiono w treści formularza, będącego załącznikiem nr 1 do SWZ, pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
1) dostarczane produkty powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni,
2) produkty muszą mieć ważny termin przydatności do spożycia,
3) bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem w formie telefonicznej, faksowej lub e-mail;
4) w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji;
5) Częstotliwość dostaw: Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do świetlic wskazanych w pkt. 3.1 oraz wniesienie towaru. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
6) Warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia – (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252)
7) Oznakowanie produktu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia – (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252) i
zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. z 2015 r. poz. 29);
3. Dostawa artykułów spożywczych będzie realizowana sukcesywnie. Termin realizacji zamówienia to 7 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia. Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych
pracowników Zamawiającego. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach (opakowaniach), stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. Wykonawca dostarczy produkty środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarnohigieniczne.
Dostarczone produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz właściwych dla przedmiotu zamówienia norm.
4. Wszelkie artykuły żywnościowe wchodzące w skład zamówienia i zaoferowane przez Wykonawcę powinny spełniać ustanowione polskim prawem normy i przepisy dla artykułów żywnościowych oraz spełniać wymogi dotyczące żywienia szkół i przedszkoli zgodnych z wytycznymi sanepid w szczególności:
• Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zmianami).
• Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). (Dz,. U z 2019 r. poz. 2178 ze zmianami)
• Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady Ministra dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności.
• Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
• Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG.
• Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leśne Zacisze Przedsiębiorstwo Społeczne Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656 233 91 03
7.3.4) Miejscowość: Oksa
7.3.5) Kod pocztowy: 28-363
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LEŚNE ZACISZE PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LEŚNE ZACISZE PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (produkty ogólnospożywcze, mrożonki owocowe i warzywne, produkty mleczarskie)
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon II do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.