Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00066661/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00069614/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145622 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego Centrum Aktywności Międzypokoleniowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224438406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialoleka.waw.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego Centrum Aktywności Międzypokoleniowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b724f56-bdf6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego Centrum Aktywności Międzypokoleniowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066661/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.10.2021.MRO.MLU/TP1-Rb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego Centrum Aktywności Międzypokoleniowej z domem dziennego pobytu dla seniorów, placówką wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz żłobka przy ul. Ceramicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Aktywności Międzypokoleniowej przy ul. Ceramicznej”.
2.2. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania:
Etap 1 - dokumentację projektowo-kosztorysową dla inwestycji Centrum Aktywności Międzypokoleniowej
z domem dziennego pobytu dla seniorów, placówką wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz żłobka przy ul. Ceramicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Aktywności Międzypokoleniowej przy ul. Ceramicznej” na działce nr ewid.41/4 obręb 4-03-06 z przyłączami, zjazdem wraz z uzyskaniem w imieniu Zmawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie opracowanej dokumentacji i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie. Planowana realizacja robót budowlanych 2021-2023.
Etap 2 - wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Centrum Aktywności Międzypokoleniowej
z domem dziennego pobytu dla seniorów, placówką wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz żłobka przy ul. Ceramicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Aktywności Międzypokoleniowej przy ul. Ceramicznej” na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej w ramach Etapu 1. Planowana realizacja robót budowlanych 2021-2023.
2.3. Dokumentacja objęta przedmiotem zamówienia winna być zrealizowana w oparciu o dokumentację posiadaną przez Zamawiającego zwaną dalej dokumentacją techniczną – załącznik nr 1 do SWZ :
• Program funkcjonalno - użytkowy dla wielobranżowej dokumentacji projektowej Centrum Aktywności Międzypokoleniowej (CAM) na Białołęce Program funkcjonalno-użytkowy wskazuje rozwiązanie
w postaci przejazdu przez działki prywatne. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia winna wskazać nowe rozwiązanie w postaci tzw.„zawrotki” – brak zgody na służebność przejazdu przez działki prywatne.
• Badania geotechniczne gruntu,
• Inwentaryzację zieleni z opinią dendrologiczną, opinią ornitologiczną,
• Decyzję nr 60/CP/2019 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z 7 października 2019r.,
oraz
• Inne dokumenty, decyzje,
• Uzgodnienia z Zamawiającym,
• Założeniami materiałowymi stanowiącymi załącznik nr 7 do wzoru umowy z uwzględnieniem rozwiązań projektowych wraz z obliczeniami zastosowanych w obiekcie odnawialnych źródeł energii (OZE).
2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 1 do SWZ, wzór umowy wraz z załącznikami w tym z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do wzoru umowy.
2.6. Zamówienie obejmuje:
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą z przyłączami, zjazdem oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie opracowanej dokumentacji i uzyskania i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w ramach Etapu 1 oraz wykonanie robót budowlanych w ramach Etapu 2. Planowana realizacja robót budowlanych 2021-2023.
2.8. UBEZPIECZENIE RYZYK BUDOWLANYCH/MONTAŻOWYCH
Zamawiający informuje, iż zawrze stosowne ubezpieczenie w formie umowy z towarzystwem ubezpieczeń. Szczegółowe zapisy dotyczące ubezpieczenia zostały zawarte w pkt 2.8. SWZ.
2.9. Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy posiadał, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty brutto Wykonawcy/ oraz polisy Ubezpieczenia ryzyk budowlano-montażowych (Contractor’s All Risks) w odniesieniu do Etapu 2 przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony z tytułu następstw błędów projektowych oraz wad w dokumentacji, mogących powstać w toku realizacji przedmiotu zamówienia. Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia na własny koszt robót od zdarzeń losowych. Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy w szczególności w § 4 oraz § 11.
2.10. Rozwiązania równoważne.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 99 ust.5 oraz art. 101 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach.
Kryteria równoważności opisano w dokumentacji technicznej, w szczególności w PFU oraz Założeniach materiałowych.
2.11. Termin realizacji zamówienia.
Termin wykonania Przedmiotu zamówienia (łącznie z uzyskaniem decyzji dopuszczającej obiekt do użytkowania) w ramach danych etapów (1 i 2)prac/robót: przez okres 26 miesięcy od daty podpisania umowy,
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy oraz SWZ.
2.13. Gwarancja jakości
Zamawiający określa minimalny termin gwarancji jakości i serwisowania oraz rękojmi za wady 60 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji 84 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Wydłużenie długości okresu gwarancji jakości i serwisowania oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy stanowi kryterium oceny ofert.
2.14. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 ze zm.).
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na postawie stosunku pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy w trakcie realizacji etapu 2 przedmiotu zamówienia będą wykonywali czynności wskazane w OPZ (załączniku nr 1 do umowy) polegające na wykonywaniu:
• robót żelbetowych
• robót ziemnych.
Szczegóły dotyczące zatrudnienia znajdują się we wzorze umowy.
2.15. Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji w terenie w następujących terminach: 7.06.2021r i 14.06.2021r o godzinie 13.00 na terenie działki nr ewid. 41/4 obręb 4-03-06 przy ul. Ceramicznej. Przedstawiciel potencjalnego Wykonawcy będzie posiadać stosowne upoważnienie ( oryginał pozostawia Zamawiającemu), które umożliwi mu odbycie wizji w terenie i podpisania protokołu. Potwierdzenie odbycia wizji w terenie upoważnia potencjalnego Wykonawcę do złożenia oferty na przedmiotowe zamówienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71352000-0 - Usługi badania podłoża
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31646000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34194000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31646000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBO ŚLĄSK Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MTM BUDOWNICTWO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134688
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 136A
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane – 20 %; Dostawa i montaż wyposażenia, windy – 7 %;Instalacje sanitarne – 16 %;Instalacje elektryczne –5 %; Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie
nadzoru autorskiego – 5 % - Piotr Bujnowski - Architekt
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31646000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Szydłowo (Szydłowo i Dobrzyca)
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- "Wykonanie projektu przebudowy rzeki Górczynka oraz uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację w oparciu o ustawę przeciwpowodziową"
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.