Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092823/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00100918/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-01
- 2022/BZP 00027255/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145635 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tekstyliów, pościeli, ręczników i pozostałego asortymentu hotelowego do Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142732693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocjana 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-473
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zakrzewska@igbmazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igbmazovia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tekstyliów, pościeli, ręczników i pozostałego asortymentu hotelowego do Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, w podziale na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7668299c-d4bc-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022073/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa wyrobów tekstylnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092823/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/06/2021/D
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 199450,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143215,90 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa poszew, pościeli, narzut i ręczników.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 46240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa poszew, pościeli, narzut i ręczników.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 22498,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa firan, dywaników i pościeli.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39560000-5 - Różne wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 53598,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa firan i zasłon2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 18373,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa firan.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98393000-4 - Usługi krawieckie
4.5.5.) Wartość części: 2506,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56875,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111348,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56875,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Pościeli “ŚWIT” Izabela Wintoniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970354735
7.3.3) Ulica: ul. Błotna 5B
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-133
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56875,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27672,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58023,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27672,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Pościeli “ŚWIT” Izabela Wintoniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970354735
7.3.3) Ulica: ul. Błotna 5B
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-133
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27672,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65925,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65925,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65925,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Haft-Pol Głuch Michał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 143283151
7.3.3) Ulica: Niska Jabłonica 31a
7.3.4) Miejscowość: Borkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-422
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65925,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22599,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22599,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22599,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Haft-Pol Głuch Michał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 143283151
7.3.3) Ulica: Niska Jabłonica 31a
7.3.4) Miejscowość: Borkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-422
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22599,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3082,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3082,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3082,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Haft-Pol Głuch Michał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 143283151
7.3.3) Ulica: Niska Jabłonica 31a
7.3.4) Miejscowość: Borkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-422
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3082,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie świadczeń zdrowotnych w SOR w zakresie chirurgii ogólnej
- Remont budynku Przedszkola nr 237 przy ul. Tyszkiewicza 33 w Warszawie - numer postępowania: 2/ZP/25
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do nieruchomości Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt
- Zapewnienie świadczenia usług wsparcia technicznego na posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie Oracle
- Wydrukowanie i kolportaż w latach 2025 i 2026 12 wydań czasopisma "Gazeta Policyjna".
- Usługa wykonania przeglądów technicznych kardiomonitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kompleksowych usług pralniczo-dezynfekujących bielizny pościelowej i odzieży szpitalnej wraz z maglowaniem lub prasowaniem, drobnymi naprawami oraz dostawą do siedziby Zamawiającego
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Warszawie-Grochowie
- Świadczenie kompleksowej usługi prania bielizny pościelowej, operacyjnej, odzieży ochronnej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą asortymentu dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Świadczenie kompleksowej usługi prania odzieży szpitalnej oraz pozostałego asortymentu dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
- Usługi pralnicze dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/1/2025
więcej: Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.