Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087489/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00095125/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-25
- 2021/BZP 00095265/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-25
- 2021/BZP 00096933/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145646 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ORAZ MONTAŻ URZĄDZEŃ MULTIMEDIALNYCH, WYKONANIE OBUDÓW WRAZ Z MONTAŻEM SPRZĘTU, WYKONANIE APLIKACJI MULTIMEDIALNYCH I PLIKÓW AUDIO NA POTRZEBY WYSTAWY W WIEŻY CIŚNIEŃ W LĘBORKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14
1.5.2.) Miejscowość: Lębork
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8637837
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lebork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.um.lebork.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ORAZ MONTAŻ URZĄDZEŃ MULTIMEDIALNYCH, WYKONANIE OBUDÓW WRAZ Z MONTAŻEM SPRZĘTU, WYKONANIE APLIKACJI MULTIMEDIALNYCH I PLIKÓW AUDIO NA POTRZEBY WYSTAWY W WIEŻY CIŚNIEŃ W LĘBORKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0473e8d-cff8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007574/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oraz montaż urządzeń multimedialnych, wykonanie obudów wraz z montażem sprzętu, wykonanie aplikacji multimedialnych i plików audio na potrzeby wystawy Wieży Ciśnień w Lęborku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087489/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195836,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia jest dostawa oraz montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych, wykonanie obudów wraz z montażem sprzętu, wykonanie aplikacji multimedialnych i plików audio na potrzeby wystawy Wieży Ciśnień w Lęborku.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do obiektu Wieży Ciśnień w Lęborku, przy ul. Pięknej 1 oraz montaż, uruchomienie, szkolenie i konsultacje.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie dostawy i odbioru, montażu, uruchomienia, szkolenia i konsultacji określają:
- opis przedmiotu zamówienia– załącznik nr 1 do SWZ,
- szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz rzeczowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2a do SWZ
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 4) Gwarancja i rękojmia
Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru końcowego.
- Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 12 miesięcy.
- Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesięcy.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia.
Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ (Rzeczowo - ilościowy zakres zamówienia). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
32321300-2 - Materiały audiowizualne
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247845,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247845,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magit spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 898-18-69-717
7.3.3) Ulica: Sołtysowicka 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-168
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247845,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
- "Sporządzenie projektu Planu ogólnego Gminy Miasta Lęborka wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko"
- Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap I)
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Nadleśnictwa Lębork
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Zakup telebimu mobilnego do organizacji wydarzeń plenerowych w Krasnymstawie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Gminie Kozy" dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 i Szkoły Podstawowej nr 2- dwie częśći
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.