Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00639285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Oświaty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890346870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Głowackiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzo@gmina.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzoswidnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaswidnica.logintrade.net/zapytania_email,184432,82f092f8e50e31d797542634c32c8a0c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89828467-a8a4-457b-b60e-89c773005367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019202/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZO.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147890,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu <Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica>”.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (słownie: trzy) części, a każda z części obejmuje
w szczególności:
1) dostawę wyposażenia (sprzętu, urządzeń) do przedszkola w Bystrzycy Dolnej, przedszkola w Pszennie i przedszkola w Witoszowie Dolnym. Szczegółowy podział i miejsca dostawy wyposażenia określają załączniki nr 2a, 2b i 2c do SWZ
2) wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie,
3) dostarczenie instrukcji obsługi wyposażenia (w języku polskim),
4) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi wyposażenia.
3. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest dostawa pomocy i materiałów dydaktyczny o parametrach opisanych w Załączniku nr 2a do SWZ.
4. Dostarczane wyposażenie musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne.
5. Korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego wyposażenia nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
6. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnej na etapie realizacji zamówienia. Jeżeli oprogramowania będzie wymagało instalacji, to Wykonawca jest zobowiązany dokonać tej instalacji, w tym na urządzeniach Zamawiającego nie stanowiących przedmiotu zamówienia (np. na komputerach stacjonarnych lub przenośnych Zamawiającego).
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia w siedzibie Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona montażu, konfiguracji i szkolenia. Opakowanie wyposażenia musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem.
8. Oferowane wyposażenie musi posiadać odpowiednie deklaracje zgodności (np. deklaracje zgodności UE lub inne równoważne), oznakowanie CE, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty bezpieczeństwa w zakresie wymaganym dla poszczególnego rodzaju wyposażenia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
12. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
13. Wyspecyfikowane materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w opisie (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji. Zamawiający dla wszystkich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ust.3 ustawy Pzp, przywołanych w opisie niniejszego postępowania dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 86955,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu <Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica>”.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (słownie: trzy) części, a każda z części obejmuje
w szczególności:
1) dostawę wyposażenia (sprzętu, urządzeń) do przedszkola w Bystrzycy Dolnej, przedszkola w Pszennie i przedszkola w Witoszowie Dolnym. Szczegółowy podział i miejsca dostawy wyposażenia określają załączniki nr 2a, 2b i 2c do SWZ
2) wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie,
3) dostarczenie instrukcji obsługi wyposażenia (w języku polskim),
4) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi wyposażenia.
3. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest dostawa sprzętu elektronicznego i audio o parametrach opisanych w Załączniku nr 2b do SWZ.
4. Dostarczane wyposażenie musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne.
5. Korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego wyposażenia nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
6. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnej na etapie realizacji zamówienia. Jeżeli oprogramowania będzie wymagało instalacji, to Wykonawca jest zobowiązany dokonać tej instalacji, w tym na urządzeniach Zamawiającego nie stanowiących przedmiotu zamówienia (np. na komputerach stacjonarnych lub przenośnych Zamawiającego).
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia w siedzibie Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona montażu, konfiguracji i szkolenia. Opakowanie wyposażenia musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem.
8. Oferowane wyposażenie musi posiadać odpowiednie deklaracje zgodności (np. deklaracje zgodności UE lub inne równoważne), oznakowanie CE, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty bezpieczeństwa w zakresie wymaganym dla poszczególnego rodzaju wyposażenia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
12. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
13. Wyspecyfikowane materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w opisie (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji. Zamawiający dla wszystkich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ust.3 ustawy Pzp, przywołanych w opisie niniejszego postępowania dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego op
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 34105,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu <Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica>”.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (słownie: trzy) części, a każda z części obejmuje
w szczególności:
1) dostawę wyposażenia (sprzętu, urządzeń) do przedszkola w Bystrzycy Dolnej, przedszkola w Pszennie i przedszkola w Witoszowie Dolnym. Szczegółowy podział i miejsca dostawy wyposażenia określają załączniki nr 2a, 2b i 2c do SWZ
2) wniesienie, ustawienie, zainstalowanie i uruchomienie,
3) dostarczenie instrukcji obsługi wyposażenia (w języku polskim),
4) przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi wyposażenia.
3. Przedmiotem zamówienia w części nr 3 jest dostawa wyposażenia kącika wyciszeń o parametrach opisanych w Załączniku nr 2c do SWZ.
4. Dostarczane wyposażenie musi być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich oraz wad, a oprogramowania oryginalne.
5. Korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego wyposażenia nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
6. Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej, tj. dostępnej na etapie realizacji zamówienia. Jeżeli oprogramowania będzie wymagało instalacji, to Wykonawca jest zobowiązany dokonać tej instalacji, w tym na urządzeniach Zamawiającego nie stanowiących przedmiotu zamówienia (np. na komputerach stacjonarnych lub przenośnych Zamawiającego).
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku i wniesienia w siedzibie Zamawiającego do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona montażu, konfiguracji i szkolenia. Opakowanie wyposażenia musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem.
8. Oferowane wyposażenie musi posiadać odpowiednie deklaracje zgodności (np. deklaracje zgodności UE lub inne równoważne), oznakowanie CE, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty bezpieczeństwa w zakresie wymaganym dla poszczególnego rodzaju wyposażenia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
12. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
13. Wyspecyfikowane materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w opisie (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji. Zamawiający dla wszystkich norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ust.3 ustawy Pzp, przywołanych w opisie niniejszego postępowania dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego op
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 26829,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95453,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185867,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95453,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572092213
7.3.3) Ulica: Suchowola 6
7.3.4) Miejscowość: Suchowola
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95453,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowej części postępowania najkorzystniejszą ofertę złożono z ceną 65.806,13 zł. Zamawiający zamierzał na realizację części nr 2 zamierzał przeznaczyć środki w wysokości 41.950,00 zł. W związku z tym, iż kwota, którą Zamawiający zmierzał przeznaczyć na sfinansowanie części nr 2 jest mniejsza od ceny w najkorzystniejszej ofercie, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postanowiono o unieważnieniu części nr 2 przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65806,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102459,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24087,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134316,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24087,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moja Szkoła Kornelia Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891632051
7.3.3) Ulica: Starowiejska 4,
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24087,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych oraz do zamkniętego pobierania krwi"
- Remont tylnych elewacji budynku szkoły w ramach zadania pn. "Renowacja elewacji budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Świdnicy przy ul. Kościelnej 32"
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Grodziszcze(021907_2.0007)w gminie Świdnica, powiat świdnicki, woj. dolnośląskim wraz z harmonizacją danych baz BDOT500 i GESUT
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Bieżąca konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.:"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" -II
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu "Też mogę!", realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- Zakup i dostawa 149 szt. komputerów przenośnych dla uczniów szkół podstawowych do celów edukacyjnych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.