Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00103313/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i wymiana uszkodzonego oświetlenia drogowego w ciągu dróg woj. adm. przez RDW Nidzica.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 089 6256383
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.nidzica@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,190119,51e942f1f0f6179175443e68de7a70e0.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i wymiana uszkodzonego oświetlenia drogowego w ciągu dróg woj. adm. przez RDW Nidzica.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05b5f8c7-9622-42b2-9cbf-9b6fcd3cf1a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030666/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.58 Remont i wymiana uszkodzonego oświetlenia drogowego na terenie RDW Nidzica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDWN/TP-2.1/1610/23/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont i wymiana uszkodzonego oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Nidzica.
Szczegółowy zakres usług do wykonania określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST), który Zamawiający udostępnił na Platformie przetargowej
Zamówienie obejmuje :
a) każdorazowe określenie przewidywanego zakresu i kosztów wykonania naprawy;
b) wykonanie wszystkich bieżących napraw wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych np. :
• wymiana wysięgnika słupowego;
• wymiana oprawy oświetleniowej;
• naprawa fundamentu pod słup oświetleniowy wraz ze sprawdzeniem i podłączeniem uszkodzonych kabli;
• prostowanie wychylonych i niestabilnych słupów wraz ze sprawdzeniem i podłączeniem uszkodzonych kabli;
• odłączenie uszkodzonych słupów od zasilania wraz z zabezpieczeniem terenu;
• ustalenie przyczyny nie świecenia danego obwodu elektrycznego;
• ustalenie lokalizacji uszkodzonego kabla zasilającego,
Jeżeli sposób realizacji robót będzie miał istotny wpływ na ruch drogowy lub ograniczy widoczność na drodze, albo spowoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas wykonywania usług (zgodnie z obowiązującymi przepisami). Koszty oznakowania, zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu obciążają Wykonawcę.
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji wynosi
1) 12 miesięcy – naprawy mechaniczne, elektryczne.
- bieg okresu gwarancji jakości rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty każdego z odbiorów częściowych, a w przypadku gdy stwierdzono wady - dnia następnego po potwierdzeniu usunięcia wszystkich wad stwierdzonych przy odbiorze częściowym.
2) na zamontowane części zamienne – zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79335,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO - ENERGETYKA Aleksander Jakub Zduńczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661925281
7.3.3) Ulica: Grzybowo 68A
7.3.4) Miejscowość: Regimin
7.3.5) Kod pocztowy: 06-461
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRO-ENERGETYKA Aleksander Jakub Zduńczyk
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRO-ENERGETYKA Aleksander Jakub Zduńczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- OBO 2025: Remont nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Jeziołowicza
- "Zakup wapna kredowego w big-bagach do Stacji Dydaktyczno - Badawczej w Bałdach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie."
- Wykonanie niezbędnych napraw,sprawdzeń,legalizacji,wzorcowań, uwierzytelnień zbiorników stacji paliw, przygotowanie do badań WDT, przygotowanie sprzętu dystrybucyjnego wraz z wyposażeniem do badań WDT
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną, zlokalizowanych gmina Gietrzwałd, woj. województwo warmińsko-mazurskie"
- Dostawa gadżetów promocyjnych
- ZAOPATRZENIE MIASTA I GMINY OLSZTYN I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Rychwał, ul. Łąkowa, Chmielna, Chabrowa, Makowa, Rumiankowa, Szałwiowa, Tymiankowa, Wrzosowa, Ziołowa, Zbożowa, gm. Rychwał - ETAP I
- Modernizacja oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Jordanów
- Przebudowa drogi gminnej nr 205014N ul. Sportowa w Giżycku
- Przebudowa drogi gminnej nr 205036N ul. Reja w Giżycku.
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Mysłakowicach - etap VII
- Rozbudowa ul. Sulisławickiej na odcinku od ul. Romańskiej do ul. Celtyckiej w Kaliszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.