eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja wybiegów zewnętrznych i wewnętrznych w pawilonach dla psów na terenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Wschodniej w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wybiegów zewnętrznych i wewnętrznych w pawilonach dla psów na terenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Wschodniej w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-54

1.5.8.) Numer faksu: 32 231 00 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13146

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wybiegów zewnętrznych i wewnętrznych w pawilonach dla psów na terenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Wschodniej w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db7c468a-bbcc-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Schronisko dla zwierząt – wymiana zadaszenia i obróbek blacharskich oraz modernizacja wnętrza pawilonu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.28.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac budowlanych:
1.Roboty rozbiórkowe:
-rozbiórka istniejących posadzek i kanałów ściekowych, wywóz i utylizacja gruzu, ziemi i pozostałych materiałów z rozbiórek;
-rozbiórka istniejących przegród pomiędzy boksami, utylizacja złomu z rozbiórki.
2.Roboty budowlane
-wykonanie posadzek odpornych na agresywne chemicznie ścieki (odchody psie) - posadzki o równym spadzie, gładka powierzchnia aby nie tworzyły się kałuże, a psy nie raniły łap;
-wykonanie kanałów ściekowych odpornych na agresywne chemicznie ścieki (odchody psie);
-wykonanie przegród pomiędzy boksami dla psów z profili stalowych ocynkowanych, przegrody zaopatrzone w furtki, zasuwy (zgodnie z ustaleniami z kierownikiem schroniska).
Oczka 5x5 cm, grubość prętów ok 4 mm, przyspawane od zewnętrznej strony ramy o wym. 3x3 cm, przylegające do ramy aby nie tworzyć ostrych krawędzi.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1.Przedmiar robót.
2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3.Dokumentacja techniczna.
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie.
Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
Istotne warunki zamówienia:
1.Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
2.Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodnie z instrukcją producenta.
3.Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
4.Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
-certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
-oświadczenie kierownika robót o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,
-dokumentację powykonawczą,
-wypełniony dziennik budowy.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1.Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
2.Prowadzenia robót zgodnie z dokumentacja techniczną.
3.Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia konstrukcyjno - budowlane lub drogowe.
4.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
5.Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
6.Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
7.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
8.Zgłaszania do odbioru robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 4 maja do godz. 10:00 w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.