eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRoboty w zakresie nakładek, remontów cząstkowych i oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145759 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty w zakresie nakładek, remontów cząstkowych i oznakowania poziomego
dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Warszawska 89

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-083

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_olsztyn@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gddkia.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty w zakresie nakładek, remontów cząstkowych i oznakowania poziomego
dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47270489-cd02-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011736/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Roboty w zakresie nakładek, remontów czastkowych i oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082102/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O/OL.D-3.2412.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5399618,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nakładek, remontów
cząstkowych i oznakowania poziomego dróg krajowych administrowanych
przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Elblągu: (a) Droga nr 22 odc. Fiszewo – Elbląg; (b) Droga nr 54 odc. węzeł Braniewo Południe – Gronowo (Granica
Państwa); (c) Droga nr S22 odc. węzeł Miłomłyn Południe – most na rzece Nogat
(Granica Województwa) wraz z drogami znajdującymi się w pasie drogowym drogi S22 (drogi dojazdowe); (d) Droga nr S7 odc. węzeł Elbląg Wschód – Grzechotki (Granica Państwa) wraz z drogami znajdującymi się w pasie drogowym drogi S7 (zbiorcze, lokalne, dojazdowe).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5279123,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5279123,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5279123,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Budowlanych „STRZELBUD” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 581-18-07-578

7.3.3) Ulica: ul. Lotnicza 3

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5279123,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot Umowy będzie realizowany sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia Umowy: 1) 24 miesiące od dnia podpisania umowy, albo 2) do wydatkowania całości kwoty, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, albo 3) do dnia w którym pozostała do wykorzystania kwota, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy będzie niewystarczająca do zlecenia robót objętych przedmiotem Umowy - w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.