Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00019930/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00035260/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00042333/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa narzędzi elektrochirurgicznych oraz oprzyrządowania dla potrzeb Bloku Operacyjnego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146378640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 44
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 778-26-00
1.5.8.) Numer faksu: 22 779-09-99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pcz-otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz-otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcz-otwock/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Prawa Handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa narzędzi elektrochirurgicznych oraz oprzyrządowania dla potrzeb Bloku Operacyjnego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9be5d8c4-90b7-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2023/ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117026,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa narzędzi elektrochirurgicznych oraz oprzyrządowania dla potrzeb Bloku Operacyjnego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.2. Zadanie nr 1 – Światłowód;
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w załączniku nr 1A do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 12400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa narzędzi elektrochirurgicznych oraz oprzyrządowania dla potrzeb Bloku Operacyjnego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.2. Zadanie nr 2 – Narzędzia do laparoskopii.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w załączniku nr 1A do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 16250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa narzędzi elektrochirurgicznych oraz oprzyrządowania dla potrzeb Bloku Operacyjnego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.2. Zadanie nr 3 – Narzędzia do elektrochirurgii.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w załączniku nr 1A do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 51600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa narzędzi elektrochirurgicznych oraz oprzyrządowania dla potrzeb Bloku Operacyjnego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Otwocku.2. Zadanie nr 4 – Narzędzia do urologii – zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego uwzględniony w załączniku nr 1A do SWZ – formularzu asortymentowo - cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33161000-6 - Urządzenia elektrochirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 36776,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13439,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEMY MEDYCZNE RAFAŁ ROŁANIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321417516
7.3.3) Ulica: KACZEŃCÓW 3
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY MEDYCZNE RAFAŁ ROSŁANIEC
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY MEDYCZNE RAFAŁ ROSŁANIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 2 zostały złożone dwie oferty. Jedna z ofert złożona została przez Wykonawcę KARL STORZ sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Hołubcowej 123, 02 – 854 Warszawa (dalej jako „KARL STORZ sp. z o.o.”). Wykonawca w dniu 14 lutego br. został przez Zamawiającego wezwany do przedłużenia terminu związania ofertą. Pisemne oświadczenie w zakresie przedłużenia terminu związania ofertą należało wnieść do Zamawiającego do dnia 21 lutego. Do upływu wyznaczonego przez Zamawiającego terminu Wykonawca nie przedłużył terminu związania ofertą. Podkreślić należy, że brak pisemnej odpowiedzi ze strony Wykonawcy jest równoznaczny z brakiem wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, a tym samym dochodzi do zaistnienia przesłanki odrzucenia oferty. W konsekwencji, oferta Wykonawcy KARL STORZ podlega na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp odrzuceniu w zadaniu nr 2 gdyż Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Druga oferta złożona została przez Wykonawcę Rafał Rołaniec prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Systemy Medyczne Rafał Rołaniec przy ul. Kaczeńców 3, 05 – 400 Otwock. Wykonawca w zakresie zadania nr 2 zaoferował Troakar bezpieczny, automatyczny, zakończenie obłe, śr. 11mm. Do sterylizacji parowej. Zamawiający wymagał zaś Troakaru Hassona, śr. 11cm do sterylizacji parowej.
Zaoferowany więc przez Wykonawcę Troakar jest niezgodny z wymaganiami Zamawiającego.
W konsekwencji, oferta Wykonawcy Systemy Medyczne Rafał Rołaniec podlega odrzuceniu w zadaniu nr 2 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe postępowanie podlega unieważnieniu, gdyż wszystkie złożone w zadaniu nr 2 oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86950,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86950,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86950,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMED SP. Z O. O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271996617
7.3.3) Ulica: Ryżowa 69A
7.3.4) Miejscowość: Opacz-Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86950,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 4 zostały złożone dwie oferty. Jedna z ofert złożona została przez Wykonawcę KARL STORZ sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Hołubcowej 123, 02 – 854 Warszawa (dalej jako „KARL STORZ sp. z o.o.”). Wykonawca w dniu 14 lutego br. został przez Zamawiającego wezwany do przedłużenia terminu związania ofertą. Pisemne oświadczenie w zakresie przedłużenia terminu związania ofertą należało wnieść do Zamawiającego do dnia 21 lutego. Do upływu wyznaczonego przez Zamawiającego terminu Wykonawca nie przedłużył terminu związania ofertą. W konsekwencji, oferta Wykonawcy KARL STORZ podlega na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp odrzuceniu w zadaniu nr 4 gdyż Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Druga oferta złożona została przez Wykonawcę Rafał Rołaniec prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Systemy Medyczne Rafał Rołaniec przy ul. Kaczeńców 3, 05 – 400 Otwock. Wykonawca w zakresie zadania nr 4 zaoferował Trokar optyczny, wielorazowy, śr. 11mm, dł. Rob. 10,1 cm, kaniula gwintowana, bez gwoździa, zawór wielofunkcyjny otwierany ręcznie za pomocą metalowej dźwigni z trzpieniem, przyłącze insuflacji typu LUER, odłączana głowica (trzpienie mocujące, brak gwintu), stoper do optyki.
Wymagania Zamawiającego: Trokar optyczny, wielorazowy, typu EndoTip, śr. 11mm, dł. rob. 11 cm, kaniula gwintowana; bez gwoździa; zawór wielofunkcyjny otwierany ręcznie za pomocą plastikowej dźwigni z trzpieniem; przyłącze insuflacji typu LUER; odłączana głowica (trzpienie mocujące; brak gwintu); płyta CD lub DVD z zapisem aplikacyjnym; stoper do optyki.
Zaoferowany przez Wykonawcę w zadaniu nr 4 w pozycji nr 5 Trokar nie jest zgody z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (formularz asortymentowo – cenowy).
W konsekwencji, oferta Wykonawcy Systemy Medyczne Rafał Rołaniec podlega odrzuceniu w zadaniu nr 4 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe postępowanie podlega unieważnieniu, gdyż wszystkie złożone w zadaniu nr 4 oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
- Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w lokalu gastronomicznym będącym w dyspozycji Wykonawcy oraz dostarczanie posiłków
- Kompleksowy projekt rewitalizacji budynku dawnego Domku Dróżnika Kolei Nadwiślańskich wraz z budynkiem gospodarczym w Otwocku
- "Zakup i dostawa siłownika do budowy drzwi osłonowych ciężkich"
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU OTWOCKIEGO"
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa diatermii chirurgicznej z funkcją zamykania naczyń z wyposażeniem na Blok Operacyjny
- Dostawa wieży artroskopowej 4K i zestawu narzędzi manualnych do artroskopii na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o. o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie
- Dostawa zestawu histeroskopowego - histeroskop bipolarny zabiegowy ( resektoskop )-2 zestawy - histeroskop diagnostyczno-operacyjny -2 zestawy - pompa do histeroskopii - 1 szt. ( z wyposażeniem)
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
więcej: Urządzenia elektrochirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.