eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31a7c35d-ba93-4601-bf1a-b28bbba68be9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31a7c35d-ba93-4601-bf1a-b28bbba68be9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.6.2025.DPF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla potrzeb Działu Utrzymania Technicznego i Porządku [TP] w zakresie:
a) napraw brukarsko-drogowych,
b) zabezpieczeń przed nieuprawnionym dostępem do budynków/pustostanów,
c) zabezpieczeń konstrukcyjnych i terenowych budynków/pustostanów,
d) konserwacji ogólnobudowlanych,
i obejmuje:
a) Nadzorowanie robót konserwacyjnych ogólnobudowlanych, w tym dekarskich realizowanych przez firmy zewnętrzne w tym w szczególności :
- ustalenie zakresu prac;
- wykonanie przedmiaru;
- wykonanie, sprawdzenie i weryfikacja kosztorysów, w tym także w sprawach dotyczących zwrotów ubezpieczeń,
- wprowadzania wykonawcy na budowę ze wskazaniem zakresu robót ogólnobudowlanych do wykonania,
- nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola materiałów ogólnobudowlanych i ich zużycia w tym materiałów z odzysku,
- kontrola przestrzegania przez Wykonawcę postanowień umownych,
- odbiór robót ogólnobudowlanych, sporządzanie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek,
- naliczanie kar umownych z tytułu niedotrzymania warunków umowy,
- egzekwowanie od Wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w trakcie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- sprawdzanie kosztorysów ofertowych dotyczących robót ogólnobudowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym,
- wykonywanie wycen prac /kosztorysów,
- wykonanie przeglądów robót przed zakończeniem okresu gwarancji,
b) Nadzorowanie zabezpieczenia stolarki otworowej okiennej i drzwiowej płytami OSB, zamurowanie otworów oraz zabezpieczeń terenu przez firmę zewnętrzną.
c) Wykonanie przeglądów robót przed zakończeniem okresu gwarancji.
d) Udział w wizjach.
e) Ocena stropu po wystąpieniu awarii,
f) Wykonywanie opinii dot. stanu elementów konstrukcyjnych budynków ze wskazaniem sposobu ich zabezpieczenia;
g) Nadzór nad pracami polegającymi na wzmocnieniu konstrukcji budynku, takich jak montaż podpór, zbrojenie, wzmocnienie ścian nośnych, naprawa fundamentów itp.
h) Kontrola prawidłowego ułożenia nawierzchni brukowej,
i) Sporządzanie raportów z przeprowadzonych inspekcji oraz nadzoru, dokumentowanie postępu prac i wszelkich nieprawidłowości

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla potrzeb Działu Utrzymania Technicznego i Porządku [TP] w zakresie:
a) prac dekarskich w tym: naprawa oraz usuwanie przecieków na dachach,
b) zamalowania graffiti poprzedzonym zmyciem pod ciśnieniem wody oraz chemiczne czyszczenie graffiti z elewacji budynków/pustostanów,
c) prac związanych z placami zabaw oraz małą architekturą,
i obejmuje
a) Nadzorowanie robót realizowanych przez firmy zewnętrzne w tym w szczególności :
- Ustalenie zakresu prac;
- Wykonanie przedmiaru;
- Wykonanie, sprawdzenie i weryfikacja kosztorysów, w tym także w sprawach dotyczących zwrotów ubezpieczeń,
- wprowadzania wykonawcy na budowę ze wskazaniem zakresu robót ogólnobudowlanych do wykonania,
- nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola materiałów ogólnobudowlanych i ich zużycia w tym materiałów z odzysku,
- kontrola przestrzegania przez Wykonawcę postanowień umownych,
- odbiór robót ogólnobudowlanych, sporządzanie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek,
- naliczanie kar umownych z tytułu niedotrzymania warunków umowy,
- egzekwowanie od Wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w trakcie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- sprawdzanie kosztorysów ofertowych dotyczących robót ogólnobudowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym,
- wykonywanie wycen prac /kosztorysów,
b) Wykonanie przeglądów robót przed zakończeniem okresu gwarancji.
c) Udział w wizjach.
d) Przeglądy placów zabaw i małej architektury,
e) Sporządzanie raportów z przeprowadzonych inspekcji oraz nadzoru, dokumentowanie postępu prac i wszelkich nieprawidłowości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac sanitarnych, z wyłączeniem instalacji gazowych, realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w roku 2025 na terenie obszaru administracyjnego 1 i 2.
2. Zakres usługi obejmuje:
a) Wskazanie zakresu robót sanitarnych do wykonania,
b) Nadzorowanie robót sanitarnych realizowanych przez firmy zewnętrzne w tym w szczególności :
- wprowadzania wykonawcy na budowę
- kontrola jakości wykonywanych prac w branży sanitarnej i zapewnienie zgodności z obowiązującymi normami i przepisami
- nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola materiałów sanitarnych i ich zużycia w tym materiałów z odzysku,
- kontrola przestrzegania przez Wykonawcę postanowień umownych,
- odbiór robót sanitarnych (odbiory częściowe, końcowe), sporządzanie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek
- naliczanie kar umownych z tytułu niedotrzymania warunków umowy,
- egzekwowanie od Wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w trakcie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- sprawdzanie kosztorysów ofertowych dotyczących robót sanitarnych pod względem merytorycznym i rachunkowym,
- wykonywanie wycen prac /kosztorysów,
- wykonanie przeglądów robót przed zakończeniem okresu gwarancji,
c) Udział w wizjach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac sanitarnych, z wyłączeniem instalacji gazowych, realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w roku 2025 na terenie obszaru administracyjnego 3 i 4.
2. Zakres usługi obejmuje:
a) Wskazanie zakresu robót sanitarnych do wykonania,
b) Nadzorowanie robót sanitarnych realizowanych przez firmy zewnętrzne w tym w szczególności :
- wprowadzania wykonawcy na budowę
- kontrola jakości wykonywanych prac w branży sanitarnej i zapewnienie zgodności z obowiązującymi normami i przepisami
- nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola materiałów sanitarnych i ich zużycia w tym materiałów z odzysku,
- kontrola przestrzegania przez Wykonawcę postanowień umownych,
- odbiór robót sanitarnych (odbiory częściowe, końcowe), sporządzanie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek
- naliczanie kar umownych z tytułu niedotrzymania warunków umowy,
- egzekwowanie od Wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w trakcie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- sprawdzanie kosztorysów ofertowych dotyczących robót sanitarnych pod względem merytorycznym i rachunkowym,
- wykonywanie wycen prac /kosztorysów,
- wykonanie przeglądów robót przed zakończeniem okresu gwarancji,
c) Udział w wizjach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 150000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją prac gazowych realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w roku 2025 w zakresie usuwania awarii i napraw instalacji gazowych.
2. Zakres usługi obejmuje:
a) Wskazanie zakresu robót gazowych do wykonania,
b) Nadzorowanie robót gazowych realizowanych przez firmy zewnętrzne w tym w szczególności :
- wprowadzania wykonawcy na budowę
- kontrola jakości wykonywanych prac w branży gazowej i zapewnienie zgodności z obowiązującymi normami i przepisami
- nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola materiałów gazowych i ich zużycia w tym materiałów z odzysku,
- kontrola przestrzegania przez Wykonawcę postanowień umownych,
- odbiór robót gazowych (odbiory częściowe, końcowe), sporządzanie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek
- naliczanie kar umownych z tytułu niedotrzymania warunków umowy,
- egzekwowanie od Wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w trakcie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
- sprawdzanie kosztorysów ofertowych dotyczących robót gazowych pod względem merytorycznym i rachunkowym,
- wykonywanie wycen prac /kosztorysów,
- wykonanie przeglądów robót przed zakończeniem okresu gwarancji,
c) Udział w wizjach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla potrzeb Działu Technicznego [TT].
2. Zakres usługi obejmuje:
a) Reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, w tym m.in. przepisami techniczno-wykonawczymi, w zakresie BHP i normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
b) Nadzorowanie nad wykonywanymi pracami oraz przeglądami technicznymi w zakresie ochrony p.poż budynków.
c) Sporządzenie przedmiarów robót do kosztorysów na remonty.
d) Sprawdzanie kosztorysów ofertowych pod względem poprawności merytorycznej i rachunkowej.
e) Komisyjne wprowadzenie wykonawcy na budowę ze wskazaniem zakresu prac teletechnicznych do wykonania.
f) Nadzór nad zgodnością ze stanem faktycznym, kontrola zużycia materiałów wbudowanych w tym materiałów z odzysku.
g) Kontrola przestrzegania przez wykonawcę postanowień umownych.
h) Przygotowywania projektu aneksów do umowy z Wykonawca robót budowlanych, zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego regulacjami, w konsultacji z Zamawiającym,
i) Komisyjny odbiór robót, sporządzenie protokołu odbioru oraz wykazu stwierdzonych usterek, naliczanie kar umownych z tytułu niedotrzymania warunków umownych.
j) Egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia usterek, w tym stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych.
k) Weryfikacja i potwierdzenie zgodności faktur wystawionych przez wykonawców robót remontowych lub modernizacyjnych.
l) Wydawanie warunków dla Operatorów telewizji kablowej i Internetu na podłączenie Budynków Gminnych i Skarbu Państwa.
m) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych związanych z realizacją Zadania.
n) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymogami Zamawiającego, tak aby zapewnić należyty przebieg realizacji zadania.
o) Przygotowania, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie.
p) Dostosowania czasu pracy do czasu pracy Wykonawcy robót oraz wymagań Zamawiającego tak, aby nie następowały opóźnienia w realizacji Zadania.
q) Zachowanie poufności informacji.
r) Udział w wizjach.
s) Wykonywanie wszystkich innych czynności i zadań niewymienionych w Umowie, które będą konieczne do prawidłowej realizacji Zadania (zgodnie z przepisami prawa, w tym między innymi Prawa zamówień publicznych i Prawa budowlanego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 91017,54 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości oraz realizacja prac projektowych dla potrzeb Działu Nadzoru Właścicielskiego [WW].
2. Zakres usługi obejmuje:
a) Udział w organizowanych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych odbiorach remontów nieruchomości wspólnych oraz przeprowadzanie okresowych kontroli prawidłowego wykonania remontów nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska jest członkiem.
b) Opiniowanie uchwał wspólnot mieszkaniowych w zakresie celowości i zasadności planów remontowych.
c) Sprawdzenie zasadności kosztów remontu na podstawie kosztorysu, kompletowanie dokumentów i opisywanie rachunków wystawionych przez zarządcę wspólnoty na Gminę Miasta Gdańska.
d) Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi.
e) Uczestnictwo w analizie dokumentacji projektowej i w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
f) Kontrola w ramach okresu trwania gwarancji, stanu podwórek zrealizowanych w ubiegłych latach.
g) Wykonywanie ekspertyz geologicznych.
h) Analiza i opiniowanie dokumentacji technicznej wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Miasta Gdańska posiada swoje udziały.
i) Analiza i opiniowanie dokumentacji projektowych związanych z Budżetem Obywatelskim, zadaniami rad dzielnic oraz innymi zadaniami realizowanymi przez Dział Nadzoru Właścicielskiego (w tym nadzór nad realizacją).
j) Wykonywanie koncepcji zagospodarowań oraz dokumentacji projektowej na rzecz zagospodarowań podwórzy gminnych (w tym projektów wiat śmietnikowych) oraz dokonywanie wszelkich uzgodnień lub uzyskiwanie odstępstw koniecznych do realizacji zagospodarowania.
k) Analiza wskazanych przez Zleceniodawcę terenów gminnych pod względem możliwości zagospodarowania lub odnajdywanie zastępczych terenów gminnych możliwych do zagospodarowania.
l) Wykonanie koncepcji zagospodarowań podwórzy gminnych oraz dokonanie wszelkich uzgodnień lub odstępstw jeżeli będzie to konieczne do realizacji zagospodarowania.
m) Wykonanie ekspertyzy technicznej obiektów budowlanych, elementów małej architektury.
n) Opracowanie i aktualizowanie dokumentacji kosztorysowej do zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości w przeznaczonym do tego programie.
o) Bieżące wsparcie merytoryczne podczas realizacji zadań własnych Dział Nadzoru Właścicielskiego.
2.2. Obowiązki inspektorów nadzoru związane z odbiorem końcowym zrealizowanego Zadania:
a) Sprawdzenie jakości i ilości robót zgłoszonych do odbioru końcowego i dokonanie komisyjnego odbioru końcowego przedmiotu umowy przy współudziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i innych zgłoszonych osób w terminie 7 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego robót. Do obowiązków inspektorów nadzoru należy sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych i dokumentów odbiorowych, w terminie 10 dni od daty ich przekazania przez Wykonawcę;.
b) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót.
c) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w ramach realizacji Zadania oraz usunięcia ewentualnych wad.
d) Przygotowanie materiałów koniecznych do odbioru końcowego, w terminie 7 dni od przekazania dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę robót; przy zachowaniu terminów wskazanych w umowie z Wykonawcą.
e) Sprawdzenie kompletności i dokonanie weryfikacji dokumentacji powykonawczej Wykonawcy robót i oświadczeń wymaganych przepisami prawa.
f) Koordynowanie odbiorów wymaganych przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego.
g) Przeprowadzenie odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołów.
h) Przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 91512,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projektowanie i Wykonawstwo Budowlane Andrzej Tybura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191308238

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Mrozowski ‘Marco Polo’

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191202698

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trzciński Piotr Budownictwo i Geotechnika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365853949

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.