eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiennoBudowa boiska sportowego wielofunkcyjnego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SIENNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 36/40

1.5.2.) Miejscowość: Sienno

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48/3786018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sienno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sienno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93074a70-e00e-4d30-ba2c-cdd59dae3749

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93074a70-e00e-4d30-ba2c-cdd59dae3749

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032810/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087452

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: „Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego”. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na części działki nr ew. 1165/1 (obr. 0001 Sienno) położonej w miejscowości
Sienno, gm. Sienno. W zakres inwestycji wchodzi budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej do gry w koszykówkę, siatkówkę i tenisa. Boisko ma charakter obiektu treningowego z możliwością prowadzenia zajęć szkolnych. Projektowane boisko jest uzupełnieniem istniejącej funkcji sportowej znajdującej w się w pobliżu szkoły. Obiekt
zaprojektowano jako dostępny dla rożnych grup wiekowych oraz dla osób niepełnosprawnych. Zastosowanie nawierzchni syntetycznych daje możliwość korzystania z boiska praktycznie przez cały rok. Zakres realizowanej inwestycji obejmuje m.in.:
- boisko wielofunkcyjne wymiary całkowite: 30 m x 19m powierzchnia: 570 m2, w tym:
• boisko do koszykówki o wym. 15,10 x 28,10 m,
• boisko do siatkówki o wym. 9,00 x 18,00 m,
• boisko do tenisa ziemnego o wym. 10,97 m x 23,77 m,
- ogrodzenie - wysokość: 4,0m długość: 98,0 mb, 2 furtki szer. 1,2 m oraz brama szer. 2,4 m;
- utwardzenie terenu- chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm - powierzchnia: 149,65 m2;
- obrzeża betonowe 8x30x100 – dł. ~ 210 mb;
- wyposażenie boiska:
• słupki do siatkówki (komplet),
• zestaw do koszykówki – 2 szt.,
- obiekty małej architektury:
• ławki – 6 szt.,
• kosze na śmieci – 3 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468999,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792651,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468999,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zdzisław Grochowski- Zakład Usługowo-Handlowy ZUH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 519581311

7.3.3) Ulica: Turza Mała 27/3

7.3.4) Miejscowość: Turza Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 13-206

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468999,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.