eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w m. Mrzeżyno (2 lokale), w m. Rogowo (1 lokal), w m. Trzebiatów (2 lokale) i w m. Gryfice (3 lokale)



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145842 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w m. Mrzeżyno (2 lokale), w m. Rogowo (1 lokal), w m. Trzebiatów (2 lokale) i w m. Gryfice (3 lokale)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.sz@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Agencja Wykonacza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w m. Mrzeżyno (2 lokale), w m. Rogowo (1 lokal), w m. Trzebiatów (2 lokale) i w m. Gryfice (3 lokale)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a6bcca6-c8f9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.91 Remont lokali mieszkalnych i kwater internatowych przed ponownym zasiedleniem - zasób OR Szczeciń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076761/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OS.2610.156.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252589,23 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem
w m. Mrzeżyno (2 lokale), w m. Rogowo (1 lokal), w m. Trzebiatów (2 lokale) i w m. Gryfice
(3 lokale).
2. Zamówienie jest podzielone na trzy części:
Część 1: Mrzeżyno, ul. Słoneczna 27/15, Mrzeżyno, ul. Słoneczna 80/4, Rogowo 57/4
i Trzebiatów ul. Kamieniecka 3C/2
Część 2: Gryfice, ul. Klonowa 1B/4 i Trzebiatów, ul. Kręta 2B/7
Część 3: Gryfice, ul. Piłsudskiego 9B/11 i Gryfice, ul. Akacjowa 4A/8
3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja, która stanowią: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, Przedmiary robót - załącznik nr 7
do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)- załącznik nr 8 do SWZ.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne
CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
CPV 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
CPV 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
CPV 45310000-0 Roboty elektryczne w budynkach
CPV 45310000-3 Roboty instalacje elektryczne
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWIOR, pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę jak również przez ewentualnych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. wykonanie wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SWZ „Formularz oferty”.
11. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 97964,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem
w m. Mrzeżyno (2 lokale), w m. Rogowo (1 lokal), w m. Trzebiatów (2 lokale) i w m. Gryfice
(3 lokale).
2. Zamówienie jest podzielone na trzy części:
Część 1: Mrzeżyno, ul. Słoneczna 27/15, Mrzeżyno, ul. Słoneczna 80/4, Rogowo 57/4
i Trzebiatów ul. Kamieniecka 3C/2
Część 2: Gryfice, ul. Klonowa 1B/4 i Trzebiatów, ul. Kręta 2B/7
Część 3: Gryfice, ul. Piłsudskiego 9B/11 i Gryfice, ul. Akacjowa 4A/8
3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja, która stanowią: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, Przedmiary robót - załącznik nr 7
do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)- załącznik nr 8 do SWZ.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne
CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
CPV 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
CPV 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
CPV 45310000-0 Roboty elektryczne w budynkach
CPV 45310000-3 Roboty instalacje elektryczne
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWIOR, pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę jak również przez ewentualnych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. wykonanie wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SWZ „Formularz oferty”.
11. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 67790,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem
w m. Mrzeżyno (2 lokale), w m. Rogowo (1 lokal), w m. Trzebiatów (2 lokale) i w m. Gryfice
(3 lokale).
2. Zamówienie jest podzielone na trzy części:
Część 1: Mrzeżyno, ul. Słoneczna 27/15, Mrzeżyno, ul. Słoneczna 80/4, Rogowo 57/4
i Trzebiatów ul. Kamieniecka 3C/2
Część 2: Gryfice, ul. Klonowa 1B/4 i Trzebiatów, ul. Kręta 2B/7
Część 3: Gryfice, ul. Piłsudskiego 9B/11 i Gryfice, ul. Akacjowa 4A/8
3. Zamawiający nie ogranicza liczby części, które mogą być udzielone jednemu wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera dokumentacja, która stanowią: Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SWZ, Przedmiary robót - załącznik nr 7
do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)- załącznik nr 8 do SWZ.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne
CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
CPV 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
CPV 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
CPV 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
CPV 45310000-0 Roboty elektryczne w budynkach
CPV 45310000-3 Roboty instalacje elektryczne
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWIOR, pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę jak również przez ewentualnych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega
na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. wykonanie wszystkich robót określonych w opisie przedmiotu zamówienia
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SWZ „Formularz oferty”.
11. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 86833,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119268,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120686,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119268,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Lasik B.L-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991580744

7.3.3) Ulica: Budzień 23

7.3.4) Miejscowość: Stepnica

7.3.5) Kod pocztowy: 72-112

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119268,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-23 do 2021-09-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72402,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72402,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72402,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Lasik B.L-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991580744

7.3.3) Ulica: Budzień 23

7.3.4) Miejscowość: Stepnica

7.3.5) Kod pocztowy: 72-112

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72402,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-13 do 2021-09-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91775,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91775,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91775,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Lasik B.L-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991580744

7.3.3) Ulica: Budzień 23

7.3.4) Miejscowość: Stepnica

7.3.5) Kod pocztowy: 72-112

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91775,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-13 do 2021-09-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.