Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00081684/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.271.2.2025 Termomodernizacja Domu Kultury w Łowinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525624323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pruszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e8a25e9-0ecd-4fca-9bec-9e0e8ddb69451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.271.2.2025 Termomodernizacja Domu Kultury w Łowinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e8a25e9-0ecd-4fca-9bec-9e0e8ddb6945
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029767/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja Domu Kultury w Łowinku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane ze środków UE w ramach inwestycji B1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1238401,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: „Termomodernizacja Domu Kultury w Łowinku”
W ramach zamówienia planuje się termomodernizację istniejącego budynku domu kultury z częścią mieszkalną, wydzieloną kotłownią oraz remizą OSP wraz z wymianą instalacji elektroenergetycznych w zakresie : opraw oraz instalacji odgromowej.
PODSTAWOWE dane liczbowe:
- powierzchnia zabudowy 709,00 m2
-wysokość kondygnacji 3,00 – 3,80 m
-kubatura brutto budynku 2410,00 m3
-ilość kondygnacji nadziemnych 1
-ilość kondygnacji podziemnych1
-długość budynku 43,25 m
-szerokość budynku 12,16 m
-wysokość do attyki budynku 4,10 m
- kąt nachylenia dachu 2-3°
Zamówienie obejmuje:
a) Modernizacja przegroda dach/stropodach:
* docieplenie stropodachu od wewnątrz z płyt z wełny skalnej o gr. 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,033 – 435,07 m2 wg. części rysunkowej pomieszczenia: 6; 7; 8; 9, 10, 11, 12; 13; 14; 15; 16 i 17 wraz z wykonaniem sufitów podwieszanych GK w pom. nr 17 i podwieszany kasetonowy w pomieszczeniach: 6; 7; 8; 9, 10, 11, 12; 13; 14; 15; 16
* docieplenie stropodachu od zewnętrz z płyt styropapy o gr. 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,033, na pow. ok. 100,00 m2, stropodach budynku OSP wg. części rysunkowej,
* docieplenie istniejących kominów ze styropianu EPS 070 038 gr. 5 cm wraz montażem nowych czap kominowych, wg. części rysunkowej, oraz zabudowy naczynia wyrównawczego.
* rynny 120mm w kolorze oraz rury spustowe fi 150mm. Rynny o przekroju kwadratowym, Obróbki blacharskie i czoło okapu z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej w kolorze ciemny szary / antracyt.
b) Modernizacja – przegroda ściana zewnętrzna
* docieplenie od zewnętrz ścian zewnętrznych ze styropianu EPS 070 038 gr. 15 cm (tynk, malowanie farbą silikonową/dyspresyjną – kolor) wraz z wykonaniem gzymsów całego budynku Domu Kultury wraz z częścią mieszkalną oraz OSP Łowinek,
* docieplenie cokołów ze styroduru XPS 200 032 gr. 5 cm, 160 m2 + folia kubełkowa z listwą zamykającą PCV (poniżej gruntu 80 m2+ cokół ponad gruntem 80 m2 - wykończenie tynk mozaikowy/płytka klinkier 25x6 cm (kolor grafit/antracyt);
* Schody i podesty zewnętrzne (odtworzenie schodów do mieszkania betonowych rozebranych przy docieplaniu cokołu, wejście do kotłowni oraz zaplecza kuchennego) wykonać jako schody z betonu architektonicznego, gładkie, płomieniowane o wym. 100x40x15cm, na podestach zastosować płytki betonowe "gładkie" np. wym. 35x35x5 cm z niwelacją studzienki i istn. utwardzenia. Ścianki oporowe należy uzupełnić tynki, przykryć siatką i zaprawą klejową na nałożyć tynk mozaikowy po ówczesnym gruntowaniu, od strony gruntu zastosować folie kubełkową. Balustrady schodów zewnętrznych – rury ze stali – profile malowane proszkowo nawiązujące do istn. (zejście do kotłowni) nierdzewnej minimalnej wysokości 1,1 balustrady,
* Opaska wokół budynku - do uzupełnienia 50cm, tam gdzie nie występują podesty i schody zewnętrzne – kostka betonowa, na piasku stabilizowanym cementem.
* Podokienniki (parapety zewnętrzne) aluminiowe (kolor antracyt/jak obróbki blacharskie) wystające poza tynk - zewnętrzny 4 cm, zakończone wkładkami PCV w kolorze parapetu.
* Stolarka budowlana, wymiana dwóch okien drewnianych – pomieszczenia kotłowni oraz wymiana drzwi do zsypu opału,
* Wymiana instalacji odgromowej – zwody poziome i pionowe – z ewentualną wymianą otoku po zdiagnozowaniu uszkodzenia (po uzgodn. z inwestorem).
c) Modernizacja – podłoga na gruncie
* Docieplenie części posadzek na gruncie styropianem EPS 100 038 gr. 6 cm poprzez skucie istniejących posadzek, rozbiórkę podłogi i ułożenie warstw izolacyjnych i okładzin posadzkowych wg. rys. A1 i A2 pow. 544 m2, pom. 6; 7; 8; 9, 10, 11, 12; 13; 14; 15; 16 - 340 m2 (płytka gres. 60x120mm, antypoślizgowe Gat. I) i pom. 17 - 219 m2, parkiet mozaikowy - przemysłowy dębowy 22x8x160 , mozaika sztorcowa o wymiarach ( gr x szer x dł pojedynczej lamelki ) 23x15x300 (dopuszczana zmiana wymiarów). Parkiet klejony taśmą w bryty. Podłoga surowa do cyklinowania i lakierowania lub olejowania (w zależności od wskazania Użytkownika/Zamawiającego);
* Odtworzenie wykończenia ścian wewn. po pracach przy posadce, ociepleniu stropu od wewnątrz ora pracach elektr.) – dwukrotne nałożenie gładzi gipsowej -malowanie dwukrotne (kolor) farba zmywalna lateksową z gruntowaniem ( wodnym środkiem gruntującym, przeznaczonym do wyrównania chłonności, stabilizacji i wzmocnienia podłoży pylących), pow. 585 m2 , pom.: 6-20;
d) Modernizacja – wymiana oświetlenia
* Wykonanie wymiany oświetlenia na oprawy LED – 60 szt. w pom. wg. rys. E1 wraz z konieczną wymianą części instalacji w pomieszczeniach których przeprowadzono wewnętrzne ocieplenie stropodachu, montaż tablic bezpiecznikowych, montaż głównego Wyłącznika alarmowego z zamkiem na zwen., montaż niezbędnego oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego (piktogramy),
e) Modernizacja – system grzewczy z wentylacją
* Wykonanie w węźle cieplnym kotłowni, rozdzielacza wraz z armaturą do rozdziału obiegów grzewczych poprzez montaż sprzęgła hydraulicznego, mieszaczy z siłownikami i pomp i automatyki sterującej poszczególnymi sekcjami. Wymiana części instalacji CO z rur ze stali węglowej łączonej na zaprasowanie wraz z wymianą części grzejników i montażem zaworów termostatycznych i głowic. Montaż pojemnościowego podgrzewacza wody 300 litrów z wężownicą podłączoną do inst. CO i grzałka elektryczną.
* Wymiana 15 grzejników wg. rys. IS1 i IS2, montaż zaworów termostatycznych i głowic 11 szt., przełożenie 4 grzejników na dużej Sali, wymiana części rur stalowych w pom. 1-7 , 17, 25 poprzez rozłożenie rurociągów w posadzce, można zastosować rozdzielacze i rury PEX, w części pom. 8 -Holl należy zastosować grzałkę ogrzewania podłogowego na odcinku od drzwi wejściowych do Dużej Sali.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SWZ) określa załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiór wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujący wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót), istotne postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261400-8 - Pokrywanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 948800,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1740134,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 948800,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU ADRA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540170033
7.3.3) Ulica: Kościelna
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo - Usługowa ADRA Adam Kudlak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo - Usługowa ADRA Adam Kudlak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 948800,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.