Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100621/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lewin Kłodzki oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lewin Kłodzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nad Potokiem 4
1.5.2.) Miejscowość: Lewin Kłodzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-343
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@lewin-klodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lewin-klodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5bc2fd6b-ae8d-11ec-baa2-b6d934483bfb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lewin Kłodzki oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc2fd6b-ae8d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016445/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lewin Kłodzki oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100621/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lewin Kłodzki oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lewin Kłodzki, zwanego dalej studium, zgodnie z uchwałą nr XXXVII/202/2017 Rady Gminy Lewin Kłodzki, z dnia 6 września 2018 r. w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lewin Kłodzki.
2) Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, zwanych dalej planami, zgodnie z uchwałami:
a) nr L/267/2018 Rady Gminy Lewin Kłodzki, z dnia 6 września 2018 r. w sprawie: przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębów Lewin Kłodzki i Krzyżanów, gmina Lewin Kłodzki (powierzchnia obszaru ≈ 610,3 ha);
b) nr L/268/2018 Rady Gminy Lewin Kłodzki, z dnia 6 września 2018 r. w sprawie: przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Jeleniów, gmina Lewin Kłodzki (powierzchnia obszaru ≈ 719,4 ha)
c) nr L/269/2018 Rady Gminy Lewin Kłodzki, z dnia 6 września 2018 r. w sprawie: przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Kocioł, Jerzykowice Małe, Jawornica i Zimne Wody, gmina Lewin Kłodzki (powierzchnia obszaru ≈ 774,4 ha)
d) nr L/270/2018 Rady Gminy Lewin Kłodzki, z dnia 6 września 2018 r. w sprawie: przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu Jerzykowice Wielkie i Dańczów, gmina Lewin Kłodzki (powierzchnia obszaru ≈ 782,3 ha)
e) nr L/271/2018 Rady Gminy Lewin Kłodzki, z dnia 6 września 2018 r. w sprawie: przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębów Darnków i Gołaczów, gmina Lewin Kłodzki (powierzchnia obszaru ≈ 794,5 ha)
f) nr L/272/2018 Rady Gminy Lewin Kłodzki, z dnia 6 września 2018 r. w sprawie: przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębów Jarków i Taszów, gmina Lewin Kłodzki (powierzchnia obszaru ≈ 647,8 ha)
g) nr L/273/2018 Rady Gminy Lewin Kłodzki, z dnia 6 września 2018 r. w sprawie: przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębów Kulin, Leśna, Witów i Zielone Ludowe, gmina Lewin Kłodzki (powierzchnia obszaru ≈ 883,7 ha).
Uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lewin Kłodzki stanowią - załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres prac obejmuje:
1. Zadanie o, którym mowa w pkt. 1
1) Etap 1
a) opracowanie projektów ogłoszenia prasowego oraz obwieszczenia o przystąpieniu do sporządzenia studium,
b) opracowanie projektów zawiadomień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu studium,
c) przygotowanie zaadresowanych kopert oraz zaadresowanych zwrotnych potwierdzeń odbioru niezbędnych do rozesłania zawiadomień, o których mowa w lit b;
d) opracowanie analizy zgłoszonych wniosków wraz z propozycją ich rozpatrzenia;
e) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
f) opracowanie projektu studium;
g) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko do projektu studium;
h) przedłożenie projektu studium do zaopiniowania przez gminną komisję urbanistyczno-architektoniczną;
i) wprowadzenie ewentualnych korekt do projektu studium, wynikających z uwag komisji urbanistyczno-architektonicznej jeżeli zajdzie taka potrzeba;
2) Etap 2
a) opracowanie projektów pism przewodnich do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektu studium,
b) przygotowanie zaadresowanych kopert oraz zaadresowanych zwrotnych potwierdzeń odbioru niezbędnych do rozesłania pism przewodnich, o których mowa w lit a;
c) wprowadzenie ewentualnych korekt do projektu studium, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz ponowienie czynności, o których mowa w lit. a, lit. b w niezbędnym zakresie;
3) Etap 3
a) opracowanie projektów ogłoszenia prasowego oraz obwieszczenia o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
b) przekazanie projektu studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w wersji drukowanej, dodatkowo wersja cyfrowa w formacie PDF,
c) udział w dyskusjach publicznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium,
d) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu studium, wynikających uwzględnionych uwag oraz ponowienie czynności, o których mowa w pkt. 2 lit. a, lit. b w niezbędnym zakresie,
e) przygotowanie projektu studium do uchwalenia,
f) przygotowanie i przekazanie dokumentacji formalno – prawnych prac planistycznych studium Wojewodzie Dolnośląskiemu w celu sprawdzenia zgodności z prawem,
g) przekazanie końcowe:
część tekstowa studium w wersji cyfrowej, w formatach: *.doc, *.pdf,
część rysunkowa studium w wersji cyfrowej, w formacie *.shp, w układzie odniesienia 1992 lub 2000, dodatkowo w formacie *.tif z plikiem odniesienia w formacie *.tfw w układzie odniesienia 1992 lub 2000,
prognozy oddziaływania na środowisko w wersji cyfrowej, w formatach: *.doc, *.pdf,
część tekstowa studium w wersji drukowanej, 2 kipie,
część rysunkowa studium w wersji drukowanej 2 kopie, w skali 1:1000 - złożone do formatu A4,
część rysunkowa studium w wersji drukowanej, laminowanej w skali 1:10000.
2. Zadanie o, którym mowa w pkt. 2
1) Etap 1
a) opracowanie projektów ogłoszeń prasowych oraz obwieszczeń o przystąpieniu do sporządzenia planów,
b) opracowanie projektów zawiadomień instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektów planów,
c) przygotowanie zaadresowanych kopert oraz zaadresowanych zwrotnych potwierdzeń odbioru niezbędnych do rozesłania zawiadomień, o których mowa w lit b,
d) opracowanie analizy zgłoszonych wniosków wraz z propozycją ich rozpatrzenia,
e) opracowanie inwentaryzacji urbanistycznej obszarów,
f) opracowanie projektów planów,
g) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko do projektów planów,
h) przedłożenie projektów planów do zaopiniowania przez gminną komisję urbanistyczno-architektoniczną;
i) wprowadzenie ewentualnych korekt do projektów planów,, wynikających z uwag komisji urbanistyczno-architektonicznej jeżeli zajdzie taka potrzeba;
2) Etap 2
a) opracowanie projektów pism przewodnich do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania projektów planów,
b) przygotowanie zaadresowanych kopert oraz zaadresowanych zwrotnych potwierdzeń odbioru niezbędnych do rozesłania pism przewodnich, o których mowa w lit a;
c) wprowadzenie ewentualnych korekt do projektów planów, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz ponowienie czynności, o których mowa w lit. a w niezbędnym zakresie;
d) opracowanie prognoz skutków finansowych uchwalenia projektu planu miejscowego (prognozy powinny być sporządzone przez rzeczoznawcę majątkowego posiadającego uprawnienia do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego),
e) opracowanie wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, o ile zajdzie taka potrzeba,
f) wprowadzenie ewentualnych korekt do projektu planu miejscowego, wynikających z uzyskanych zgód na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, o ile zajdzie taka potrzeba;
3) Etap 3
a) opracowanie projektów ogłoszeń prasowych oraz obwieszczeń,
b) przekazanie projektów planów miejscowych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko w wersji drukowanej (jedna kopia każdego z projektów planów miejscowych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko), dodatkowo wersja cyfrowa (projektów planów miejscowych wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w formacie PDF),
c) udział w dyskusjach publicznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach planów miejscowych,
d) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektów planów, wynikających uwzględnionych uwag oraz ponowienie czynności, o których mowa w pkt. 2 lit. a, lit. b w niezbędnym zakresie,
e) przygotowanie projektów planów do uchwalenia,
f) przygotowanie i przekazanie dokumentacji formalno – prawnych prac planistycznych planów Wojewodzie Dolnośląskiemu w celu sprawdzenia zgodności z prawem,
g) przekazanie końcowe:
część tekstowa planów w wersji cyfrowej, w formatach: *.doc, *.pdf,
część rysunkowa planów w wersji cyfrowej, w formacie *.shp, w układzie odniesienia 2000, dodatkowo w formacie *.tif z plikiem odniesienia w formacie *.tfw w układzie odniesienia 2000,
prognozy oddziaływania na środowisko w wersji cyfrowej, w formatach: *.doc, *.pdf,
prognozy skutków finansowych w wersji cyfrowej, w formatach: *.doc, *.pdf,
część tekstowa planów w wersji drukowanej, 2 kipie,
część rysunkowa planów w wersji drukowanej 2 kopie, w skali 1:2000, dla terenów rolnych i leśnych dopuszcza się skalę 1:5000 - złożone do formatu A4,
część rysunkowa planów w wersji drukowanej, laminowanej w skali 1:5000.
3. Etapy realizacji zamówienia oraz harmonogram płatności
1) Zadanie o, którym mowa w dział I, pkt. 1 (zadanie 1)
a) Etap 1 - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy;
b) Etap 2 - 6 miesięcy od dnia zakończenia etapu 1;
c) Etap 3 - 6 miesięcy od dnia zakończenia etapu 2.
2) Zadanie o, którym mowa w dział I, pkt. 2 (zadanie 2)
a) Etap 1 - 18 miesięcy od dnia podpisania umowy;
b) Etap 2 - 12 miesięcy od dnia zakończenia etapu 1;
c) Etap 3 - 6 miesięcy od dnia zakończenia etapu 2.
3) Sposób płatności za poszczególne etapy zamówienia
a) Etap 1 - płatność 40 % wartości zamówienia;
b) Etap 2 - płatność 30 % wartości zamówienia;
c) Etap 3 - płatność 30 % wartości zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 608850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Community spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521424024
7.3.3) Ulica: Mulicka 6/14
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-315
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Drohiczyn"
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO MIASTA I GMINY KROŚNIEWICE
- "Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Ząbkowice Śląskie"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY BARTOSZYCE
- Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Witnica
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.