Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00103261/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145969 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, wykonanie i montaż wyposażenia meblowego w pomieszczeniach budynku głównego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 13
1.5.2.) Miejscowość: Proszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 3865214
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spzoz.proszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.proszowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://spzoz.proszowice.pl/zamowienia-publiczne-2/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakłada Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, wykonanie i montaż wyposażenia meblowego w pomieszczeniach budynku głównego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36d1b50b-db33-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103261/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 95000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, wykonanie i montaż wyposażenia meblowego w pomieszczeniach budynku głównego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45421151-7 - Instalowanie kuchni na wymiar
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, wykonanie i montaż wyposażenia meblowego w pomieszczeniach budynku głównego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78234,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344990,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78234,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U.P. Meble MKM Jacek Makowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821559496
7.3.3) Ulica: Głowackiego 30
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jacek Makowski Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna "MEBLE M.K.M."
jakie przetargi wygrała firma
Jacek Makowski Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna "MEBLE M.K.M."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78234,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50245,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981824501
7.3.3) Ulica: Południowa 21a
7.3.4) Miejscowość: Śmigiel
7.3.5) Kod pocztowy: 64-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31488,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-152021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Kalwarii Zebrzydowskiej
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Andrychowie
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.