eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskieBUDOWA KLATKI SCHODOWEJ "D" W SZPITALU W PONIATOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KLATKI SCHODOWEJ "D" W SZPITALU W PONIATOWEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818272278

1.5.8.) Numer faksu: 818272278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pczol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pczol.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KLATKI SCHODOWEJ "D" W SZPITALU W PONIATOWEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-367907b1-8916-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025443/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa klatki schodowej D w szpitalu w Poniatowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050905/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.ZM.381/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520466,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację klatki schodowej D wraz z robotami niezbędnymi do jej wykonania będącą częścią pozwolenia na budowę pt. „ Przebudowa budynku powiatowego centrum Zdrowia oraz rozbudowa o podjazd dla karetek, budowa tlenowni terenowej, a także przebudowa i rozbudowa instalacji wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektrycznych oraz gazów medycznych, przebudowa dróg oraz wykonanie utwardzeń terenu w ramach zadania „Optymalizacji usług medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim sp. z o.o. w lokalizacji Poniatowa oraz Opole Lubelskie”.

1.2 Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Planowana inwestycja wymaga robót:
• budowlanych (łącznie z wykonaniem obejścia na fundamencie istniejącego wejścia instalacji ciepłowniczej)
• sanitarnych (wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji)
• elektrycznych – nisko i silno prądowych, instalacji oddymiania, ssp
PARAMETRY CHARAKTERYSTYCZNE:
Powierzchnia zabudowy klatki schodowej D - 43,14 m2 Powierzchnia schodów zewnętrznych - 2,1 m2 + 8,44 m2 Szerokość kl. schodowej D - 4,39 m Długość kl. schodowej D -10,91 m
Długość kl. schodowej D łącznie ze schodami zewnętrznymi -13,83 m Wysokość kl. schodowej D - 9,18 m Kubatura brutto - 395 m3 Ilość kondygnacji -2

Zakres prac obejmujących zamówienie w zakresie zagospodarowania:
• rozbiórkę fragmentów chodników kolidujących z inwestycją
• rozbiórkę pochylni i schodów zewnętrznych w miejscach dostawianych klatek schodowych,
• rozbiórkę fragmentów powierzchni drogowych,
• Budowę schodów zewnętrznych do projektowanej klatki schodowej oraz od strony wschodniej budowa nowych schodów do wejścia służbowego do Centralnej Sterylizatorni

Zakres prac obejmujących zamówienie w zakresie architektury:
• rozbiórkę elementów dekoracyjnych na elewacjach (m.in. gzymsów) na obszarach przylegania nowej klatki schodowej
• budowa nowej klatki schodowej wraz ze schodami zewnętrznymi oraz wszelkimi instalacjami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania klatki schodowej całego obiektu szpitala oraz do odbioru budynku przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną oraz Państwową Straż Pożarną
• uzupełnienie ubytków w elewacjach spowodowanych demontażami, rozbiórkami, domurowaniami itp.
• zamurowanie istniejących otworów w ścianie istniejącej, poszerzenie istniejących otworów, wykonanie przejść przez ściany istniejące oraz wykonanie wykończenia otworów
• demontaż istniejącej stolarki drzwiowej
• montaż stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej
• rozbiórka koniecznych istniejących nadproży
• wykonanie ścianek działowych stanowiących układ funkcjonalny
• wykonanie nowych instalacji zgodnie z projektami branżowymi
• montaż armatury
• montaż wyposażenia
• demontaż istniejących parapetów
• montaż balustrad
• wykonanie wnęk pod wycieraczki oraz ich montaż
• montaż klapy oddymiającej, centrali oddymiania, siłowników napowietrznych, siłowników otwierających drzwi zewnętrzne oraz całego sprzętu oddymiania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania oraz odbioru przez Państwową Straż Pożarną

Zakres prac obejmuje także elementy nie wymienione powyzei wskazane w dokumentacji projektowej niezbędne do funkcjonowania obiektu oraz odbioru budynku przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną oraz Państwową Straż Pożarną
W zakresie robót należy także uwzględnić dokonanie odbioru wykonanych prac w Nadzorze Budowlanym, wszelkie niezbędne uzgodnienia z rzeczoznawcami oraz wykonanie wszelkich badań wynikających z przepisów odrębnych wymaganych do prawidłowego funkcjonowania instalacji
Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, iż wykonanie wszelkich badań powinno uwzględniać badanie całego układu, z którym zostaną połączone elementy wskazane w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w SWZ. Wykonawca żądał wprowadzenia do wzoru umowy zmian które na etacie -po wyborze najkorzystniejszej oferty są niedopuszczalne

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564486,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564486,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564486,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

postępowanie unieważnione po wyborze najkorzystniejszej oferty na podstawie art 255 ust 7 zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.