eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłużnicaOdnowa przestrzeni publicznych na terenie gminy Płużnica.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowa przestrzeni publicznych na terenie gminy Płużnica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płużnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płużnica, 60

1.5.2.) Miejscowość: Płużnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-214

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: (56) 6875200

1.5.8.) Numer faksu: n/d

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pluznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1056061

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa przestrzeni publicznych na terenie gminy Płużnica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9186b109-c774-4520-8c99-5f3f67362481

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009440/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Odnowa przestrzeni publicznej na terenie gminy Płużnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane z EFRR w ramach priorytetu 5. Fundusze Europejskie na wzmacnianie potencjałów endogenicznych regionu, Działania 5.14 Odnowa przestrzeni publicznych OPPT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2186071,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
Przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Bartoszewice. Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) prace rozbiórkowe na zewnątrz oraz wewnątrz obiektu
b) oczyszczenie terenu z zakrzaczeń,
c) wymurowanie ścian,
d) wykonanie termoizolacji stropodachu,
e) wykonanie kominków wentylacyjnych systemowych,
f) wykonanie pokrycia dachowego,
g) naprawa uszkodzonych ścian,
h) wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych,
i) wykonanie izolacji termicznej ścian nadziemia,
j) wykonanie nowej posadzki na obiekcie,
k) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
l) wykonanie sufitu podwieszanego,
m) wykonanie ścianek działowych,
n) montaż zadaszenia systemowego nad wejściami do budynku,
o) roboty instalacyjne sanitarne - przebudowa instalacji wod-kan.,
p) roboty instalacyjne centralnego ogrzewania,
q) roboty instalacyjne elektryczne - wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem opraw oświetleniowych energooszczędnych,
r) roboty wykończeniowe - szpachlowanie, malowanie ścian, montaż glazury, ułożenie gresu na całym obiekcie,
s) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
t) utwardzenie terenu - kostka brukowa na chodniku, parkingu oraz opaska żwirowa.
Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z Załącznika nr 1a oraz Załącznika nr 10a dla części I przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia.
Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 1a – dokumentacja techniczna Świetlica Bartoszewice

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

34953000-2 - Rampy wejściowe

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 635153,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II

Przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Bielawy. Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachu płatwiowo kleszczowego oraz stropu belkowego,
b) demontaż oraz utylizację istniejącego pokrycia z płyt azbestowo cementowych,
c) demontaż wszelkich elementów na budynku,
d) roboty rozbiórkowe ścian wewnętrznych,
e) wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi,
f) wymurowanie ściany między częścią świetlicy a częścią mieszkalną ściany oddzielenia,
g) przeciwpożarowego na kondygnacji poddasza ponad płaszczyznę dachu,
h) naprawa zarysowanej ściany zewnętrznej,
i) wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych,
j) wykonanie izolacji termicznej ścian nadziemia,
k) wykonanie izolacji termicznej kominy oraz ościeża,
l) docieplenie stropu,
m) docieplenie stropu belkowego nad parterem,
n) poszerzenie otworu wejściowego do budynku,
o) poszerzenie pomieszczenia sanitarnego,
p) poszerzenie otworu do pomieszczenia sanitarnego,
q) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
r) montaż zadaszenia systemowego nad wejściami do budynku,
s) wykonanie pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych,
t) wykonanie montażu jednostki pompy ciepła,
u) wykonanie kominków wentylacyjnych systemowych,
v) roboty instalacyjne sanitarne – przebudowa instalacji wod.-kan.,
w) roboty instalacyjne elektryczne – wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem opraw oświetleniowych energooszczędnych,
x) roboty wykończeniowe – malowanie ścian, montaż glazury, ułożenie gresu,
y) utwardzenia terenu – kostka betonowa chodnik , parking oraz opaska żwirowa.
Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z Załącznika nr 1b oraz Załącznika nr 10b dla części II przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 1b – dokumentacja techniczna Świetlica Bielawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

34953000-2 - Rampy wejściowe

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 520080,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III
Przebudowa budynku świetlicy w miejscowości Ostrowo. Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) demontaż oraz utylizację istniejącego pokrycia dachowego,
b) demontaż oraz renowacja podkonstrukcji stalowej syreny alarmowej,
c) rozbiórka ścianek działowych,
d) rozbiórka posadzki betonowej,
e) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
f) skucie istniejących parapetów,
g) wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi,
h) wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami blacharskimi,
i) wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych,
j) wykonanie izolacji termicznej ścian nadziemia,
k) przemurowanie kominów,
l) wykonanie izolacji termicznej kominy oraz ościeża,
m) docieplenie stropu belkowego nad parterem,
n) wykucie otworów okiennych i drzwiowych,
o) wykonanie nowej posadzki wraz z warstwą izolacji termicznej,
p) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
q) wykonanie ścian działowych g-k oraz sufitów podwieszanych g-k,
r) wykonanie posadowienia do montażu jednostki zewnętrznej pompy ciepła,
s) wykonanie kominków wentylacyjnych systemowych,
t) dostosowanie łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
u) roboty instalacyjne sanitarne,
v) roboty instalacyjne elektryczne – wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem opraw oświetleniowych energooszczędnych,
w) roboty wykończeniowe – malowanie ścian istniejących, montaż glazury, ułożenie gresu,
x) utwardzenia terenu – kostka betonowa chodnik , taras , parking oraz opaska żwirowa wraz z wykonaniem miejsca dla osób niepełnosprawnych.

Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z Załącznika nr 1c oraz Załącznika nr 10c dla części III, przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia.
Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące Załącznik nr 1c – dokumentacja techniczna Świetlica Ostrowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

34953000-2 - Rampy wejściowe

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 1030837,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 677777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 918810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 677777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-technika Tomasz Skrok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781788167

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 2

7.3.4) Miejscowość: Golub Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 677777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587654,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 948330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587654,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-technika Tomasz Skrok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781788167

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 2

7.3.4) Miejscowość: Golub Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587654,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1814250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nik-Nat Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030077808

7.3.4) Miejscowość: Rudaw 45, Ciechocin

7.3.5) Kod pocztowy: 87-408

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.