Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418113/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
- 2022/BZP 00428555/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia, monitorowanie oraz konserwacja systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Geodetów 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178503600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-deb87b91-5373-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia, monitorowanie oraz konserwacja systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deb87b91-5373-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091372/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia, monitoring i konserwacja systemów alarmowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418113/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.47.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1335013,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, użytkowanych przez poszczególne jednostki wyszczególnione w Załączniku nr 1/I do SWZ, polegających na:1.1. bezpośredniej ochronie fizycznej,
1.2. monitoringu systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), oraz systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP),
1.3. konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), systemów oddymiania, systemów telewizji przemysłowej (CCTV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i zakres usług, opisy i adresy chronionych obiektów, okres świadczenia usług oraz wymagania wobec wykonawców świadczących usługi objęte zamówieniem, został zawarty w Załącznikach nr 1/I, 1/A, 1/B, 1/C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 387902,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, użytkowanych przez poszczególne jednostki wyszczególnione w Załączniku nr 1/II do SWZ, polegających na:1.1. bezpośredniej ochronie fizycznej,
1.2. monitoringu systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), oraz systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP),
1.3. konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), systemów oddymiania, systemów telewizji przemysłowej (CCTV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i zakres usług, opisy i adresy chronionych obiektów, okres świadczenia usług oraz wymagania wobec wykonawców świadczących usługi objęte zamówieniem, został zawarty w Załącznikach nr 1/II, 1/A, 1/B, 1/C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 533953,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, użytkowanych przez poszczególne jednostki wyszczególnione w Załączniku nr 1/III do SWZ, polegających na:1.1. bezpośredniej ochronie fizycznej,
1.2. monitoringu systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), oraz systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP),
1.3. konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), systemów oddymiania, systemów telewizji przemysłowej (CCTV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i zakres usług, opisy i adresy chronionych obiektów, okres świadczenia usług oraz wymagania wobec wykonawców świadczących usługi objęte zamówieniem, został zawarty w Załącznikach nr 1/III, 1/A, 1/B, 1/C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 413157,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510477,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510477,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510477,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Safety Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364049814
7.3.3) Ulica: Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Obiekt nr 3 i 15 - Soter OCHRONA Sp. z o.o., ul. Obrońców Pokoju 29a, 36-100 Kolbuszowa - Podjazdy grupy interwencyjnej
2) Obiekt nr 6, 9, 10, 16 - Skarem Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 24, 37-450 Stalowa - Podjazdy grupy interwencyjnej
3) Obiekt nr 7 - Agencja Ochrony ''ARGUS'' Tadeusz Pachnik, ul. Wojska Polskiego 22, 27-600 Sandomierz - Podjazdy grupy interwencyjnej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462979,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644426,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 722347,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644426,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Safety Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364049814
7.3.3) Ulica: Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FM INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583327,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507622,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587613,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507622,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARMA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych SECURITY OFFICE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370383796
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 80 lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-175
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464949,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa projektorów wraz z akcesoriami dla Uniwersytetu Rzeszowskiego
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE w 2025r - 13 zadań"
- "Dostawa ekspresu do kawy"
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2025 - 6 zadań
- Dostawa 50 kpl. 4-częściowych ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- Wykonywanie usług portierskich i dozoru od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Usługa w zakresie ochrony obiektów Zespołu Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- "Świadczenie usług ochrony całodobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.